Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
maandag 18 oktober 2010 om 22:19
Hoi!
Ik kom helemaal niet toe aan dit topic! Maar ook niet aan mijn eigen nagels ze zien er niet uit, nagelriemen ook niet. Nagelriemolie is al een paar weken op. Na deze wilde ik de Lemony Flutter proberen, maarja dat gaat nu ook niet meer.
Pff....als ik weer eens wat tijd heb kom ik wat meer schrijven hoor
Ik kom helemaal niet toe aan dit topic! Maar ook niet aan mijn eigen nagels ze zien er niet uit, nagelriemen ook niet. Nagelriemolie is al een paar weken op. Na deze wilde ik de Lemony Flutter proberen, maarja dat gaat nu ook niet meer.
Pff....als ik weer eens wat tijd heb kom ik wat meer schrijven hoor
dinsdag 19 oktober 2010 om 12:32
http://www.telegraaf.nl/v ... fbladderen___.html?p=26,1
Daar had ik het al gezien, maar ook ergens anders gelezen. Lelijk!
Daar had ik het al gezien, maar ook ergens anders gelezen. Lelijk!
dinsdag 19 oktober 2010 om 15:11
dinsdag 19 oktober 2010 om 15:12
quote:elleinspe schreef op 19 oktober 2010 @ 12:15:
Maar aan de andere kant..............ik herken de forummers meestal aan hun avatOr, dus als ik een andere avatOr neem doe ik iets waar ik zelf de pest aan heb, namelijk van avatOr wisselen ........Dat heb ik ook... dus ik verwissel ook niet zo gauw van plaatje
Maar aan de andere kant..............ik herken de forummers meestal aan hun avatOr, dus als ik een andere avatOr neem doe ik iets waar ik zelf de pest aan heb, namelijk van avatOr wisselen ........Dat heb ik ook... dus ik verwissel ook niet zo gauw van plaatje
woensdag 20 oktober 2010 om 15:08
woensdag 20 oktober 2010 om 16:07
Ik ben denk ik een beetje verliefd. Opi brengt in januari de Katy Perry collectie uit. Kijk vooral even naar het filmpje in de link.
http://www.lacquerized.co ... oration-opi-teams-up.html
http://www.lacquerized.co ... oration-opi-teams-up.html
woensdag 20 oktober 2010 om 20:17
Mijn Asos vervangingspakketje is vandaag binnen gekomen. Dit keer wél netjes verpakt, helemaal in een cadeaudoosje ofzo. Leek wel alsof ik een dure ketting thuis gestuurd kreeg, hihi.
BREAKING NEWS:
http://batteredrose.tumblr.com/
OPI Texas collectie in 2011
BREAKING NEWS:
http://batteredrose.tumblr.com/
OPI Texas collectie in 2011
woensdag 20 oktober 2010 om 21:23
Jezus, hadden jullie de afgelopen 16 dagen niets te doen ofzo? Dit ga ik nooit redden met bijlezen vrees ik. En wat is het hier koud.... brrr
Scheuren zijn hip, ik heb er ook 1 in mn duim, ook halverwege in t leven zeg maar.
Overigens in Pafos in de supermarkt OPI gevonden, alleen waren dat dus de voor mij onmogelijke rode tinten.
Scheuren zijn hip, ik heb er ook 1 in mn duim, ook halverwege in t leven zeg maar.
Overigens in Pafos in de supermarkt OPI gevonden, alleen waren dat dus de voor mij onmogelijke rode tinten.
woensdag 20 oktober 2010 om 22:28
Glittertje!!! Je bent er weer!
Hoe was het? Hebben jullie het leuk gehad?
Scheuren zouden verboden moeten worden
Wat grappig dat ze OPI ook in de supermarkt verkochten! Waren ze duur? Ik heb een fijne ebay webshop gevonden waar ze ook redelijk goedkoop OPI verkopen. Heb vandaag mijn lakje binnengekregen.
Ik heb nog niet geprobeerd Noom Ik lag te slapen klik hier voor shop
Hoe was het? Hebben jullie het leuk gehad?
Scheuren zouden verboden moeten worden
Wat grappig dat ze OPI ook in de supermarkt verkochten! Waren ze duur? Ik heb een fijne ebay webshop gevonden waar ze ook redelijk goedkoop OPI verkopen. Heb vandaag mijn lakje binnengekregen.
Ik heb nog niet geprobeerd Noom Ik lag te slapen klik hier voor shop