Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Die is mooi Noom. Ik zal morgen lakken.
Heb even 1 nagel in suede gelakt en hij is geweldig

Ik denk dat ik morgen nog eentje ga bestellen.
Wie had het ook alweer over een verslaving?
Ik wil ook!!!! Maar, arrgghh , geen tijd!!!!

Glitterzzzz, welkom terug!! Hoe heb je het gehad? We hebben aan je gedacht!

Etos heeft deze week 2e halve prijs op alle cosmetica (dus incl. nagellak) en Herome en 25% korting op Sally Hansen voor de geïnteresseerden.

Fijne dag allemaal! Zon schijnt hier!! (nu nog wel...)
Moet ik dus toch alles terug lezen.....dat wordt een 15 weken plan vrees ik.

De vakantie was weer geweldig, maar ja, klinkt lullig, had ook niet anders verwacht. Mooi weer, ondanks dat we al 2 keer geweest waren toch nog veel gezien en gedaan en natuurlijk lekker gegeten Heb ook nog aan jullie gedacht hoor, maar de mobile providors op Cyprus waren ons deze keer niet goed gezind, vriendlief kreeg geen internet op zn mobiel....kon dus niet af en toe kijken.

Naomii, ik match niet met rood, daarom ook niet gekocht. Voor de prijs had ik het niet hoeven laten, OPI was 8,21 (jaja ze doen nog aan centen op Cyprus) per flesje. En in die supermarkt verkochten ze alles. (Tenten, speelgoed, schoenen, kleding, roep maar en ze hadden het er. We gingen er even binnen omdat vriendlief zn deo vergeten was.... nou dachten we ff 5 minuten binnen en weer buiten, not.)

In Nicosia zit een officiele OPIshop (dat had ik natuurlijk even opgezocht) maar de enige stad die ik niet gezien heb is Nicosia.

Zo en nu me door mn werkemail heen worstelen... wat een drama.
Zon, gelukkig, ik bevroor zo ongeveer gisteren, zit ook nu nog met mn jas en sjaal om op kantoor.

Nagellak van Etos eigen merk hoef ik niet meer, heb daar nu 4 flesjes van en niet 1 blijft langer plakken dan een uur of 20.
O, ik moet maar eens naar Cyprus op vakantie

Ik heb een basecoat/ridgefiller van Etos eigen merk, ik heb nog nooit zo;n vreselijke bladderlak meegemaakt! Geen Etos eigen merk meer dus
Ik vind het heel erg verschillen met Etos. Vond het eerst wel fijn, maar die nieuwe lijn bv weer niet...
Elle, het is binnen

Vertel, vertel! Hoe moet ik het gebruiken?
Het is 2e halve prijs op ALLE cosmetica, dus niet alleen het huismerk - Rimmel, L'Oreal, Max Factor, Maybelline, Bourjois enz. enz. enz.

Shoppen, shoppen, shoppen ... het is maar goed dat de kleine Etos hier in de buurt amper nagellak heeft
Whaha, ik heb dit topic nu bijgelezen en nee ik lag niet hele dagen op het strand. (Ik heb ook nog eens 3 dagen op een ezel gezeten....excursies begeleid ivm ziek zijn van de officiele gids, idiote dansjes gedaan, etc)

Paar wandelroutes gelopen en mozaieken bezocht, koningsgraven en auto gereden. Boeken gelezen, op stap geweest, verjaardag gevierd die van mezelf, met vuurwerk en priveconcert.

En ja ik heb ook aan het strand gelegen, in het zwembad, in de zee etc.
Jemig, dat klinkt als een leuke vakantie en verjaardag Glitterzzzz
Klinkt super Glitterzzzz! Heerlijk
Oh en van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
3 dagen op een ezel? Nou dan zul je echt ongelooflijk pijn in je reet hebben of niet?
Indigo, thnxs.

Veronique, ik moet zeggen ezels zitten niet echt ok. Kreeg ik ook nog Speedy Gonzales....dat was tijdens de excursies die ik begeleid heb... alle ezels netjes in een normaal tempo.. behalve de mijne dus. Meneer van de ezelfarm had het natuurlijk expres gedaan in de hoop dat ik eraf zou stuiteren, helaas voor hem bleef ik gewoon zitten.

En ja dat was pijn in mn reet, alleen weet ik niet of alleen die ezel daar debet aan had. (Die beestjes worden niet gezadeld ofzo, er ligt een soort van tapijtje overheen) Comfortabel zitten ze in ieder geval niet, maar die oude Bedfortbussen waar we mee vervoerd werden waren ook medeoorzaak aan de blauwe, pijnlijke reten. (Ik zat meer niet dan wel op de achterbank)

Zal ik wel of zal ik niet nog wat lakjes bestellen, potverdikke niet 1 site die ze allemaal heeft. (Wil van China Glaze de Harmony, Cosmic, Eyes like Sapphires, IDK en For Audrey) Max 4 op 1 site is de hoogste score....heel irri.
Moet ik het eerste topic doorlezen om erachter te komen of ik Looking Greyt nog op mag sturen? Staat me nl nog steeds vanaf mn salontafel aan te staren.
Ohja Looking Greyt! Wil je hem echt niet zelf houden? Ik ben te bereiken (niet zo snel, want ga zo werken) op viva[mijnnickinvullenhier at live punt com maar dan ga ik ook echt wat jouw kant op sturen rond december!!!
Trouwens For Audrey

Die IDK is ook heeeel mooi!!

Rest heb ik maar even snel bekeken (google) want moet weg. Maar die 2 hierboven
Neuhh wil hem echt niet zelf houden, 1 grijze is genoeg. Ik ga je zo even mailen!.

Ben er nu nog steeds niet over uit of ik ga bestellen of niet. Als ze nu bij Transdesign alles zouden hebben had ik vriendlief lief aangekeken en zn creditcard gebruikt of zn paypal... maar daar hebben ze ook weer niet alles wat ik wil. Wel een hoop andere die dan op het lijstje komen, maar goed.
Glitter, je vakantie klinkt echt heerlijk

Gewoon bestellen bij TD. Je kan er alleen maar blij van worden. Ik kan niet wachten op de nieuwe OPI collecties in januari
Ja maar Zwuppeliennn daar hebben ze niet alles wat ik wil hebben.....

Morgen eens proberen of ik een paar truien of dikke shirts met lange mouwen kan vinden.
Das wel stom Glittertje. Maar krijg je niet een doosje vol?

Das wel nodig met dit weer inderdaad. Brrr....... Wat voor kleding vind je wat dat betreft leuk?

Ik ben opzoek geweest naar een winterjas, maar in de winkel hadden ze het niet. Nu maar online besteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven