Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Transdesign verkoopt ze allebei

Hahaha, ik dacht ik zeg het toch maar even. Ben echt zo'n fan
quote:Zwuppeliennn schreef op 08 december 2010 @ 17:23:

Transdesign verkoopt ze allebei

Hahaha, ik dacht ik zeg het toch maar even. Ben echt zo'n fan Whoeha! Heb ik daar nou echt al die tijd overheen gelezen? Thanks voor het onder de aandacht brengen Al is vriend denk ik minder blij met je
Ik wist het de eerste keer dat ik bestelde ook niet....ze staan namelijk niet bij de "polishes" maar bij "treatments".
Ik was ook al aan het zoeken. Gelukkig hebben ze ook een zoek-functie ingebouwd! Dit gaat helemaal goed komen denk ik zo. Alleen even in het topic terugzoeken hoe het ook al weer zat met het verzenden.
Ze hebben nu gewoon de optie dat je "small flatrate box" kan aanklikken als manier van verzenden. Hebben ze een tijdje geleden toegevoegd De verzendkosten zijn inmiddels trouwens iets omhoog gegaan.
quote:Zwuppeliennn schreef op 06 december 2010 @ 13:13:

Nee, ik heb het nog niet geprobeerd Elle. Jij noompjd?

Ik heb ergens in mijn rommel nog twee koelkastmagneten gevonden en eentje maakt mooie strepen in de magnetics lak

Ik heb de lak even op een papiertje getest want mijn nagels zitten nu sinds gisteren in de OPI Tease-y does it en mijn teennagels in OPI Show it and glow it! Deze lakjes heb ik gekocht in de sauna, impulsaankoop maar wel een goede

Ik heb nog even plaatjes gegoogled voor de liefhebbers

Ze blijven mooi Noom

Fijn dat de magneet werkt. Ik moet ook nog even opzoek.
Gaaf Naomii! Op n papiertje testen gaat natuurlijk ook makkelijk!

Nog een kleine tip: Mochten jullie t op je nagels gaan doen (de magnetics) doe het dan echt nagel voor nagel. Anders werkt het niet

Die OPI's zijn gaaf! Ik ben nog steeds ongelakt, maar ik denk dat ik er morgen eens uitgebreid voor ga zitten. Ik kom dan nog wel even melden welke kleur t is geworden!
Mooi Naomii. Mooie kleuren.
Ik zoek mooie groene nagellak. Liefst van een goed merk. Iemand een idee?

Douglas ben ik net geweest, maar daar hebben ze m niet.

Ik zoek een beetje een donkergroene kleur zoiets als van Heineken

http://www.breun.nl/images/heerlijk_helder_groen.jpg
Niet helemaal hetzelfde maar wat wel aardig in de buurt komt is "Jade is the new Black" van OPI.

Dankje zwuppeliennn, hij komt inderdaad wel in de buurt maar is het net niet. Als ik niets anders vind ga ik deze kopen.
Ik heb voor de feestdagen gelnagels laten zetten bij een nagelstyliste met de kleuren van Hollywood nails: 17 en daaroverheen 19.
Voor de liefhebbers!

Bij de Kruidvat hebben ze nu een actie van het merk Catrice 1+1 gratis en van Essence 2+1 gratis. Als het goed is loopt deze actie nog 1 week.

Ik heb er al aardig van geprofiteerd
Dank je voor de tip. Wil er morgen wel heengaan maar hier ligt ongeveer 15cm sneeuw.
Uitgelakt?
Ik ben van plan om morgen te lakken. Ik denk dat het Show it an d Glow it van OPI gaat worden (zie vorige pagina voor plaatje). En jij dan Wilco?
Mijn nagels zijn echt prut, dus er valt weinig te lakken

Ze zijn ingescheurd en er komen steeds "laagjes" vanaf. Dus geef ze nu eerst maar een maandje om te herstellen. Wel lastig want heb nog zulke gave kleurtjes liggen, waaronder een nieuwe mosgroene kleur van Sephora.....
quote:Naomii schreef op 24 december 2010 @ 14:46:

Ik ben van plan om morgen te lakken. Ik denk dat het Show it an d Glow it van OPI gaat worden (zie vorige pagina voor plaatje). En jij dan Wilco?wine tastic (Catrice)
Alleen op je tenen of ook op je handen Wilco?

Noom, die is zo leuk! Ik ben hem vergeten mee te nemen dus ik moet even wachten tot ouud en nieuw.

Wisten jullie trouwens al dat Transdesign Katy Perry by OPI gaat verkopen?
Leuk kleurtje Wilco

Ik heb net mij OPI glitters op mijn nagels gesmeerd. Mijn nagels matchen nu weer met mijn tenen

Mijn nagels zijn trouwens ook nog steeds prut. Ik houd ze nu kort en lak er elke keer nagelverharder (sally hansen) op. Ach, voor glitternagels kan je beter toch niet al te lange nagels hebben, ik val zo al genoeg op deze kerst

Zwup, heb je al een pre-order geplaatst?? (Als dat kan, tenminste)
Kan niet dacht ik......maar lijkt me ook geen strak plan. Dan land je misschien zomaar perongeluk onder op de stapel. Heb ik geen zin in.

Helemaal mee eens trouwens dat glitternagels beter wat korter kunnen. Die van mij zijn nu ook aardig kort en wachten met smart op de niet aanwezige glitter.
Kom maar even langs Zwup, dan mag je mijn lakje wel gebruiken
quote:Zwuppeliennn schreef op 25 december 2010 @ 15:01:

Alleen op je tenen of ook op je handen Wilco?Op de vingernagels alleen vrijdagavond. Op mijn teennagels zit het nog, maar dat gaat er vandaag of morgen weer af. Zit er niet meer perfect op. Even weer netjes lakken.
Hahaha, je ligt wel enigzins op de route Noom

Heb nu suzi say's feng sui met een cmd sparkle topcoat op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven