Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
dinsdag 8 februari 2011 om 19:42
Wat leuk om jullie hier weer te zien!!
Elle, fijn dat het weer wat beter met je gaat.
Hoe is het met jou Indigo? (haal het weer weg als je wilt )
Ik ben weer aan het opkrabbelen uit een behoorlijke dip. Ben al een maand of 2 ontzettend verschrikkelijk overdreven moe. De eerste onderzoeken zijn afgelopen week gedaan, nu wachten op de uitslag. Moe zijn is echt zooooo kut
Met mijn nagels gaat het wel aardig. Heb alleen weinig puf gehad om te lakken de laatste tijd. Heb vandaag de blauwe glitter van Katy Perry binnengekregen. Gekocht op Ebay. Die is echt heel erg mooi! Nog geen geluk gehad met de rest.
Elle, MPJ is mooi!
Mosterd, die Essie van jou is ook niet verkeerd Van wat voor kleurtjes hou je zoal?
dinsdag 8 februari 2011 om 20:28
Ik hoop het ook! Ze hebben nu getest op de simpele dingen (B12, ijzer,schildklier). Zou mooi zijn als het gewoon een ijzertekortje is ofzo. Nou ja, maar even geduldig afwachten.
Die blauwe is heel makkelijk te vinden. Ook nog tegen een schappelijke prijs. De rest heb ik ook al wel gevonden, maar vind ik veel en veel te duur! Wil max 10 euro per potje kwijt zijn incl. verzendkosten. Voor de blauwe is dat gelukkig gelukt. Nu de rest nog.
MPJ heb ik niet zelf, maar de swatches vind ik er altijd heel erg mooi uit zien. Het staat mij alleen maar middelmatig goed, dus daarom heb ik hem niet.
Die blauwe is heel makkelijk te vinden. Ook nog tegen een schappelijke prijs. De rest heb ik ook al wel gevonden, maar vind ik veel en veel te duur! Wil max 10 euro per potje kwijt zijn incl. verzendkosten. Voor de blauwe is dat gelukkig gelukt. Nu de rest nog.
MPJ heb ik niet zelf, maar de swatches vind ik er altijd heel erg mooi uit zien. Het staat mij alleen maar middelmatig goed, dus daarom heb ik hem niet.
dinsdag 8 februari 2011 om 22:22
donderdag 10 februari 2011 om 18:16
Jeetje, wat vervelend Elle. Fijn dat het weer beter gaat, heeft altijd wel even tijd nodig, toch?
Ha, Zwup lang geleden hè? Met mij gaat het aardig, niet echt super op het moment. Ja, ben nog steeds aan het zoeken, maar kan wel vooruit voor nu (ja, graag weghalen idd ) En hoe is het met jou? Ik lees dat je in een behoorlijke dip hebt gezeten, wat rot zeg. Hopelijk wijzen de onderzoeken wel iets tastbaars uit, kan je er iets aan doen. Hoe gaat het met je project? Kan je daar nog wat aan doen of was je helemaal uitgeschakeld. Hopelijk gaat het snel weer beter met je!
Ooh ik moet opeens weg. Kom gauw weer!
Ha, Zwup lang geleden hè? Met mij gaat het aardig, niet echt super op het moment. Ja, ben nog steeds aan het zoeken, maar kan wel vooruit voor nu (ja, graag weghalen idd ) En hoe is het met jou? Ik lees dat je in een behoorlijke dip hebt gezeten, wat rot zeg. Hopelijk wijzen de onderzoeken wel iets tastbaars uit, kan je er iets aan doen. Hoe gaat het met je project? Kan je daar nog wat aan doen of was je helemaal uitgeschakeld. Hopelijk gaat het snel weer beter met je!
Ooh ik moet opeens weg. Kom gauw weer!
vrijdag 11 februari 2011 om 16:23
Voor liefhebbers van holografische lakjes, ik heb 3 mooie gevonden bij The Make Up Store! (let niet op de make upjes op de foto Er zit een winkel van ze in Amsterdam...
Ik heb nog twee holografische lakjes van China Glaze die ik IRL niet mooi bij mezelf vind staan. Kan ik er hier misschien iemand blij mee maken (voor ik ze op Marktplaats ga aanbieden)?
Het gaat om de kleuren TMI en GR8, 1x door mij gebruikt...
Ik heb nog twee holografische lakjes van China Glaze die ik IRL niet mooi bij mezelf vind staan. Kan ik er hier misschien iemand blij mee maken (voor ik ze op Marktplaats ga aanbieden)?
Het gaat om de kleuren TMI en GR8, 1x door mij gebruikt...
dinsdag 15 februari 2011 om 17:41
Leuke lakjes Basia.
Heb je al geprobeerd Elle? Ik heb vorige week de hele katy perry op ebay op de kop getikt en ook die groen/gele van serena. Nu nog wachten tot het binnen is.
Uit de onderzoeken is niks gekomen. Alles was helemaal prima. Geen ijzertekort, geen schildklierprobleem, geen b12 tekort, geen suiker en geen hoge bloeddruk. Nu is het even wachten op de afspraak met de internist.... Voel me echt crapycrap de laatste dagen
Heb je al geprobeerd Elle? Ik heb vorige week de hele katy perry op ebay op de kop getikt en ook die groen/gele van serena. Nu nog wachten tot het binnen is.
Uit de onderzoeken is niks gekomen. Alles was helemaal prima. Geen ijzertekort, geen schildklierprobleem, geen b12 tekort, geen suiker en geen hoge bloeddruk. Nu is het even wachten op de afspraak met de internist.... Voel me echt crapycrap de laatste dagen
woensdag 16 februari 2011 om 23:59
Alweer Hip Queens Wear Blue Jeans op de teennagels. Dit flesje gaat leeg, denk ik. Wel nieuwe tenenspreiders nodig. Na jaren trouwe dienst, en spikkels van geknoeide lak in alle kleuren, is er eentje gescheurd. Misschien ga ik ze inlijsten, ziet er wel kunstzinnig uit. Honderden leuke herinneringen en mislukte voetschilderkunsten op een paar stukjes wat is dit eigenlijk voor materiaal?
zondag 20 februari 2011 om 18:18
maandag 21 februari 2011 om 07:15
Hee leuk Frizzy, een nieuwe nagellakfan
Ik doe de eerste lak op en wacht dan een minuut of 10, als de lak niet meer plakt zeg maar, dan breng ik de 2de laag aan en dan meteen, op de nog natte lak, de Seche Vite.
Met een paar minuten zijn je nagels droog genoeg om van alles te doen.
Of ze echt hard zijn weet ik eigenlijk niet, daarom lak ik ze als ik niet echt iets hoef te doen zodat kunnen beschadigen.
Ik doe de eerste lak op en wacht dan een minuut of 10, als de lak niet meer plakt zeg maar, dan breng ik de 2de laag aan en dan meteen, op de nog natte lak, de Seche Vite.
Met een paar minuten zijn je nagels droog genoeg om van alles te doen.
Of ze echt hard zijn weet ik eigenlijk niet, daarom lak ik ze als ik niet echt iets hoef te doen zodat kunnen beschadigen.
maandag 21 februari 2011 om 09:47
Thanks Indigo. Voel me de laatste paar dagen gelukkig iets beter. Hopelijk zet de trend zich door.
Ben benieuwd naar de foto Noom!
Elle, Katy Perry lakjes zijn echt om van te smullen Ik heb nu de roze glitters op, met daar overheen zwarte crackle. Zeker met de zon er op is het echt mooi. Heb jij My private jet al geprobeerd?
Frizzy! Wat leuk, een nieuwe volgeling
Ik lak de lagen meestal redelijk snel achterelkaar door. Als ik bij vinger 10 ben is vinger 1 vaak al zo droog dat je er al een 2e laag overheen kan doen. Daarna meteen de seche vite lakken. Na een minuut is hij zo droog dat je het gewoon kan aanraken zonder butsen en na 20 minuten tot een half uur is hij echt hard hard, zo hard dat je echt alles weer kan doen.
maandag 21 februari 2011 om 12:02
Ha, dankjullie!
Ik heb besloten de komende tijd regelmatig te lakken. Een reden voor mij om dat niét te doen is die lange droogtijd, maar de Seche Vite gaat dat dus voor me oplossen begrijp ik. Ik heb van Seche ook een base coat besteld trouwens. Verder heb ik hier al een hele rits met lakjes staan die ik vaak maar één keer gebruikt heb. Ik heb gisteravond na het lezen van dit topic vast een metallic bruine lak gebruikt, weet nog niet helemaal wat ik ervan vind. Ik heb deze keer wel een pauze gehad voordat ik mijn oude top coat erop heb gedaan, want ik werd gebeld. Het is in ieder geval wel netjes gebleven.
Ik heb besloten de komende tijd regelmatig te lakken. Een reden voor mij om dat niét te doen is die lange droogtijd, maar de Seche Vite gaat dat dus voor me oplossen begrijp ik. Ik heb van Seche ook een base coat besteld trouwens. Verder heb ik hier al een hele rits met lakjes staan die ik vaak maar één keer gebruikt heb. Ik heb gisteravond na het lezen van dit topic vast een metallic bruine lak gebruikt, weet nog niet helemaal wat ik ervan vind. Ik heb deze keer wel een pauze gehad voordat ik mijn oude top coat erop heb gedaan, want ik werd gebeld. Het is in ieder geval wel netjes gebleven.