Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
wat doe je voor speciaals op vrijdag dat je alleen dan je vingers lakt wilco?
quote:Naomii schreef op 10 december 2010 @ 16:05:

[...]

Ik heb ergens in mijn rommel nog twee koelkastmagneten gevonden en eentje maakt mooie strepen in de magnetics lak

Ik heb de lak even op een papiertje getest want mijn nagels zitten nu sinds gisteren in de OPI Tease-y does it en mijn teennagels in OPI Show it and glow it! Deze lakjes heb ik gekocht in de sauna, impulsaankoop maar wel een goede

Ik heb nog even plaatjes gegoogled voor de liefhebbers

[afbeelding]

[afbeelding]Ziet er mooi uit .
quote:Zwuppeliennn schreef op 26 december 2010 @ 14:00:

wat doe je voor speciaals op vrijdag dat je alleen dan je vingers lakt wilco?Mijn nagels lakken vind ik al speciaal Zwuppeliennn en op vrijdag of zaterdag neem ik er graag even de tijd voor. Aan de ene kant een totaal onbelangrijke bezigheid (er zijn tenslotte belangrijker dingen in het leven) aan de andere kant word ik er rustig en vrolijk van. Altijd weer blij met tien (of twintig) keurige vers gelakte nagels. Geen idee waarom, maar het werkt. Als ik nog uit ga wordt het in ieder geval op de vingernagels een donkere kleur. Heb lange tijd vooral zwart gelakt, maar er zijn meer kleuren, nietwaar? Nadat ik een paarse had gekregen (zwart is zo somber, dat past toch niet bij jou ...) en het hele flesje had leeggelakt, heb ik mijn verzameling maar eens wat uitgebreid, een snel drogende topcoat aangeschaft enz. Leuke hobby. Hoop dat jij en de andere aanwezigen hier er net zoveel plezier aan beleven als ik...Alvast een fijn en kleurrijk 2011.
quote:wendy1983 schreef op 19 december 2010 @ 19:58:

Voor de liefhebbers!

Bij de Kruidvat hebben ze nu een actie van het merk Catrice 1+1 gratis en van Essence 2+1 gratis. Als het goed is loopt deze actie nog 1 week.

Ik heb er al aardig van geprofiteerd Ik ook, dank voor je tip
Rustig hier. Nog aan het bijkomen van de feestdagen?
Leuk topic!

Ik heb sinds kort eindelijk mooie nagels, en vorige week mijn eerste bestelling lakjes van Transdesign ontvangen (nog bedankt voor de tip, Zwuppelienn!). Ik vrees dat dit een nieuwe hobby gaat worden.

In het pakketje zaten een aantal lakjes van Misa, Opi en Seche.

Momenteel draag ik OPI Purple with a purpose, krijg erg leuke reacties van o.a. collega's.
De tenen zijn blauw maar nog niet helemaal droog. Kan nog niet naar bed. Hier niemand? Tot later maar weer.
Ik zie door de bomen het bos niet meer en hoop dat jullie een tip voor mij hebben. Ik ben op zoek naar een mooie egale knalrode glanzende nagellak, zonder parelmoer of andere glimmende deeltjes (als jullie begrijpen wat ik bedoel ) Eentje die ook lang blijft zitten. Welke kleur van welk merk raden jullie aan?
@Antionette: Ik heb net van Rimmel een geweldig mooie rode kleurn gekocht. Zonder parelmoer enzo. Ik vind alleen dat ie niet zo lang blijft zitten.Maar dan heb ik hem maar 1 keer gelakt.
Rimmel vind ik ook prettig. Heb diverse kleuren rood. Blijft goed zitten, wel met basislak, 1 x lakken en topcoat. Soms doe ik de dag erna nog een laagje topcoat ter bescherming.
[quote]Antoinette1980 schreef op 22 januari 2011 @ 17:23:

Ik zie door de bomen het bos niet meer en hoop dat jullie een tip voor mij hebben. Ik ben op zoek naar een mooie egale knalrode glanzende nagellak, zonder parelmoer of andere glimmende deeltjes (als jullie begrijpen wat ik bedoel ) Eentje die ook lang blijft zitten. Welke kleur van welk merk raden jullie aan?

Al iets gevonden?

Op mijn teennagels zit nu een blauwe van deborah milano. Perfecte lak,dekt in twee lagen en glanst ook na een paar weken nog. Zelfde merk heeft ook knalrode.
Hai hier, weet iemand toevallig of de kleur 'Miami peach' van Chanel een beetje dekkend is? Als ik foto's ervan zie dan lijkt het meer alsof het pas dekkend is na vele lagen.. Ervaringen??
Wat leuk Bob!

Ik zit met smart op de Katy Perry collectie bij TD te wachten maar hij is al vanaf de dag van uitkomen 'out of stock' Nu maar op ebay rondneuzen en hopen iets te vinden.

Van rood heb ik helaas geen verstand.....en ook geen ervaring met die specifieke Chanel. Al is chanel meestal prima dekkend na twee hooguit drie laagjes.
Welke kleuren zijn dat dan Zwup, die van Katy Perry?

Ik wil niet meer bestellen bij TD, dat snap je wel denk ik

Hoestie trouwens?
Heb al even gekeken

Ik vind die van Katy wel leuk, Not like the movies.

En van de cowboycollectie, Suzi loves cowboys.
Heey!

Ik zat gisteren nog te bedenken of ik dit topic zou uppen en toen zag ik het vanmorgen voorbij komen hoe is het met jullie?

Ik heb de laatste maanden totaal niet gelakt en erg korte, lelijke nagels gehad :( ik mis echt mijn nagels van de zomer! Gisteren voor het eerst weer eens verzorgd en wat zijn ze daarvan opgeknapt! Nu alleen nog de lengte en ik ben weer helemaal terug
Heej Indigo

Hier hetzelfde verhaal, de winter is funest geweest voor mijn nagels.

Maar net als bij jou, ze beginnen er weer toonbaar uit te zien
Elle!

Hoe is het met je? Vorige keer dat ik je sprak (najaar) wat mindere tijden privé, hopelijk nu weer alles oké!

Kan niet wachten tot ik weer wat lengte terug heb, ga ik meteen lakken

Zwup, hoe zijn jouw nagels de winter doorgekomen? En nog veel besteld laatste tijd?
Ja gaat wel weer Indigo, dank je voor het vragen

Ik heb trouwens mijn nagels weer gevijld vanmorgen, en er kan wel een lakje op vind ik.
Ik heb mijn nagels dus gisteren weer gelakt.

Verde van Nubar is het geworden!

Mijn nagels blijven prut, net weer een stuk afgebroken , dus heb mijn tenen maar weer voorzien van een mooi nieuw kleurtje:

Essie Island Hopping, mooi !

Ik zie je plaatje niet mosterd, je hebt een http:// teveel in je link

Jammer van je gebroken nagels, de mijne groeien nu ook pas weer.
Okee mosterd Mosterd
Wel een hele mooie kleur zeg!
Ja, had het nog snel even aangepast :-D

Leuke kleur he? Heb ook de Merino Cool, die is net een tintje donkerder en 'koeler' van kleur.

Ik vind jouw kleurtje ook erg mooi, lakt Nubar fijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven