Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Ik kom weer eens buurten! Nog steeds met nagellak bezig, ik heb zelfs al eens de nagels van wat collega's gedaan! En natuurlijk seche vite aangeprezen. De volgende keer als ik bestel kan ik er dus meteen 2 bij bestellen haha.

Ik had maandag zoiets raars! Ik zat op de bank en voelde ineens iets tussen mijn decollete vallen. Maar ik zag niets. In de badkamer ontdek ik ineens dat de nagellak van mijn wijsvinger verdwenen is, totaal! Huh? Met oogmake-up verwijderen ofzo? Maar dat heb ik nooit eerder gehad en waarom hebben de andere vingers geen problemen dan? Nee zeg, doe ik mijn kleding uit, valt er een perfecte laag nagellak (alle lagen) (geen stukje af, echt de vorm van mijn wijsvingernagel) uit mijn BH! Bizar! Ik zal het wel op een vette nagel hebben aangebracht ofzo, een andere verklaring heb ik niet.
Het is nu donderdagavond en mijn WIC Edinburgh green zit er nog steeds op zonder te bladderen! Nagellak heeft bij mij nog nooit zo lang gehouden...... :-D
quote:Veronique79 schreef op 02 maart 2011 @ 15:03:

Ik had maandag zoiets raars! Ik zat op de bank en voelde ineens iets tussen mijn decollete vallen. Maar ik zag niets. In de badkamer ontdek ik ineens dat de nagellak van mijn wijsvinger verdwenen is, totaal! Huh? Met oogmake-up verwijderen ofzo? Maar dat heb ik nooit eerder gehad en waarom hebben de andere vingers geen problemen dan? Nee zeg, doe ik mijn kleding uit, valt er een perfecte laag nagellak (alle lagen) (geen stukje af, echt de vorm van mijn wijsvingernagel) uit mijn BH! Bizar! Ik zal het wel op een vette nagel hebben aangebracht ofzo, een andere verklaring heb ik niet.Een dikke laag van een sneldrogende topcoat kan misschien de reden zijn. Ik heb het wel eens bij een teennagel (misschien wel mijn wijsteen...) gehad die ik misschien iets te dik met Insta Dry had afgelakt.
Ja, dat kan. Die kant had ik wel te dikke toplaag aangebracht. Heb trouwens vanmorgen bij de Hema donkerblauwe nagellak gekocht :-)
En mijn nagels zitten nog steeds strak in de lak, geweldig!! Nog nooit heeft het zo lang bij mij gezeten!
Hallo even n vraagje aan de kenners:

Ik dacht met Rimmel Lycra Pro nr 420 Aqua Cool de perfecte pastel babyblauw te hebben gevonden maar ik vind m alsnog te donker.

Hebben jullie tips voor een lichtere?

(En dan in de winkel te verkrijgen en niet al te duur )
quote:tijgermeisje schreef op 05 maart 2011 @ 11:15:

Hallo even n vraagje aan de kenners:

Ik dacht met Rimmel Lycra Pro nr 420 Aqua Cool de perfecte pastel babyblauw te hebben gevonden maar ik vind m alsnog te donker.

Hebben jullie tips voor een lichtere?

(En dan in de winkel te verkrijgen en niet al te duur )

Deze?

elle nee die is me te mintgroenig. Ik bedoel zo'n soort vergeet-mij-nietjes-kleur, neigt eerder naar de lila kant dan naar mintgroen/turkoois
En china glaze-bahamian escape? Is echt lichtblauw

china glaze-agent lavender is meer lila

2true (verkrijgbaar bij Kruidvat, budgetlak) heeft ook een lichtblauwe.
Hey das tof, ga ik binnenkort even uitchecken die 2true. (ben niet zo van het internetshoppen)
Vandaag bezorgde TNT twee flesjes Seche Vite, dus vanavond meteen in de verse lak! Wat een prima spul zeg! Het stinkt als een oordeel maar na enkele minuten is de lak keihard en droog. Benieuwd hoe lang het nu mooi blijft! Maar in ieder geval bedankt voor de tip, mede-forummers!
Kennen jullie de nagellakken van Spa Ritual?

En nog een website waar je nagellak van het beter merk kunt kopen : http://www.nagelnieuwonline.nl/
quote:Naomii schreef op 27 februari 2011 @ 09:02:

Ik ga vanavond deze lakken:

[afbeelding]

Ik had hem vrijdagnacht al even snel opgedaan om de kleur te kunnen keuren en hij is zo mooi als ik had gehoopt Ik heb die nu op mijn nagels zitten samen met die krakamé nagellak (ook van OPI). Heel mooi en elke nagel is anders door dat zwart.
Heb nu hele leuke nagellak op, sweet violet onderlaag en daarbovenop een zwarte graffiti toplaag. Het ziet er echt supergaaf uit!
Foto!!
Zooo, lang geleden alweer

Ik heb vandaag in een uiterste poging mijn nagels weer in vorm te krijgen mijn nagelriemen teruggeduwd en geknipt Ik weet het, geheel tegen beter weten in, maar heb echt het gevoel met een "schone lei" te moeten beginnen.

En nu echt elke dag heel goed verzorgen! Ik was laatst bij Lush voor de Lemony Flutter, maar die was helaas uitverkocht. Ik vind de Wonderpen van Herome super, maar veel te duur. Hij gaat heel snel op. Wat gebruiken jullie voor nagelriemolie/-creme?

Hopelijk kan ik snel weer fanatiek meekletsen hier over kleurtjes en lakjes
Dit is 'm, geeft echt een leuk effect![img]
Mosterd mooi zeg, lijkt wel wat ik op mijn nagels heb:

Maar dan met rood eronder.
Volgens mij is het hetzelfde toplaagje? |Van welk merk is die van jou?
Ik heb mijn nagels weer gelakt. Een weekendlakje, dit keer: Time square at midnight van Catrice uit de Glamourama collectie. Deze heb ik eind vorig jaar gekocht maar nog niet eerder gebruikt.

OPI shatterd black. Zonder topcoat blijft hij mat en met dus schitteren ze. Vind ik persoonlijk mooier dan mat.

Naomii wat wat een mooie kleur zeg.
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 12-03-2011 20:46
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Die Catrice is inderdaad mooi Al lijkt hij wel bijna zwart bij kunstlicht

Ik heb ook de OPI black shatter
Naomii, gewoon lampen uit en alleen buiten lopen...Hoe vind jij de OPI black shatter?
Ik vind de black shatter erg leuk voor een avondje stappen of een feestje. Zeer ongeschikt voor naar mijn werk
Mooi Naomii!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven