Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
woensdag 2 maart 2011 om 15:03
Ik kom weer eens buurten! Nog steeds met nagellak bezig, ik heb zelfs al eens de nagels van wat collega's gedaan! En natuurlijk seche vite aangeprezen. De volgende keer als ik bestel kan ik er dus meteen 2 bij bestellen haha.
Ik had maandag zoiets raars! Ik zat op de bank en voelde ineens iets tussen mijn decollete vallen. Maar ik zag niets. In de badkamer ontdek ik ineens dat de nagellak van mijn wijsvinger verdwenen is, totaal! Huh? Met oogmake-up verwijderen ofzo? Maar dat heb ik nooit eerder gehad en waarom hebben de andere vingers geen problemen dan? Nee zeg, doe ik mijn kleding uit, valt er een perfecte laag nagellak (alle lagen) (geen stukje af, echt de vorm van mijn wijsvingernagel) uit mijn BH! Bizar! Ik zal het wel op een vette nagel hebben aangebracht ofzo, een andere verklaring heb ik niet.
Ik had maandag zoiets raars! Ik zat op de bank en voelde ineens iets tussen mijn decollete vallen. Maar ik zag niets. In de badkamer ontdek ik ineens dat de nagellak van mijn wijsvinger verdwenen is, totaal! Huh? Met oogmake-up verwijderen ofzo? Maar dat heb ik nooit eerder gehad en waarom hebben de andere vingers geen problemen dan? Nee zeg, doe ik mijn kleding uit, valt er een perfecte laag nagellak (alle lagen) (geen stukje af, echt de vorm van mijn wijsvingernagel) uit mijn BH! Bizar! Ik zal het wel op een vette nagel hebben aangebracht ofzo, een andere verklaring heb ik niet.
donderdag 3 maart 2011 om 23:45
quote:Veronique79 schreef op 02 maart 2011 @ 15:03:
Ik had maandag zoiets raars! Ik zat op de bank en voelde ineens iets tussen mijn decollete vallen. Maar ik zag niets. In de badkamer ontdek ik ineens dat de nagellak van mijn wijsvinger verdwenen is, totaal! Huh? Met oogmake-up verwijderen ofzo? Maar dat heb ik nooit eerder gehad en waarom hebben de andere vingers geen problemen dan? Nee zeg, doe ik mijn kleding uit, valt er een perfecte laag nagellak (alle lagen) (geen stukje af, echt de vorm van mijn wijsvingernagel) uit mijn BH! Bizar! Ik zal het wel op een vette nagel hebben aangebracht ofzo, een andere verklaring heb ik niet.Een dikke laag van een sneldrogende topcoat kan misschien de reden zijn. Ik heb het wel eens bij een teennagel (misschien wel mijn wijsteen...) gehad die ik misschien iets te dik met Insta Dry had afgelakt.
Ik had maandag zoiets raars! Ik zat op de bank en voelde ineens iets tussen mijn decollete vallen. Maar ik zag niets. In de badkamer ontdek ik ineens dat de nagellak van mijn wijsvinger verdwenen is, totaal! Huh? Met oogmake-up verwijderen ofzo? Maar dat heb ik nooit eerder gehad en waarom hebben de andere vingers geen problemen dan? Nee zeg, doe ik mijn kleding uit, valt er een perfecte laag nagellak (alle lagen) (geen stukje af, echt de vorm van mijn wijsvingernagel) uit mijn BH! Bizar! Ik zal het wel op een vette nagel hebben aangebracht ofzo, een andere verklaring heb ik niet.Een dikke laag van een sneldrogende topcoat kan misschien de reden zijn. Ik heb het wel eens bij een teennagel (misschien wel mijn wijsteen...) gehad die ik misschien iets te dik met Insta Dry had afgelakt.
zaterdag 5 maart 2011 om 11:15
zaterdag 5 maart 2011 om 12:36
quote:tijgermeisje schreef op 05 maart 2011 @ 11:15:
Hallo even n vraagje aan de kenners:
Ik dacht met Rimmel Lycra Pro nr 420 Aqua Cool de perfecte pastel babyblauw te hebben gevonden maar ik vind m alsnog te donker.
Hebben jullie tips voor een lichtere?
(En dan in de winkel te verkrijgen en niet al te duur )
Deze?
Hallo even n vraagje aan de kenners:
Ik dacht met Rimmel Lycra Pro nr 420 Aqua Cool de perfecte pastel babyblauw te hebben gevonden maar ik vind m alsnog te donker.
Hebben jullie tips voor een lichtere?
(En dan in de winkel te verkrijgen en niet al te duur )
Deze?
donderdag 10 maart 2011 om 21:43
vrijdag 11 maart 2011 om 00:28
Kennen jullie de nagellakken van Spa Ritual?
En nog een website waar je nagellak van het beter merk kunt kopen : http://www.nagelnieuwonline.nl/
En nog een website waar je nagellak van het beter merk kunt kopen : http://www.nagelnieuwonline.nl/
vrijdag 11 maart 2011 om 20:05
quote:Naomii schreef op 27 februari 2011 @ 09:02:
Ik ga vanavond deze lakken:
[afbeelding]
Ik had hem vrijdagnacht al even snel opgedaan om de kleur te kunnen keuren en hij is zo mooi als ik had gehoopt Ik heb die nu op mijn nagels zitten samen met die krakamé nagellak (ook van OPI). Heel mooi en elke nagel is anders door dat zwart.
Ik ga vanavond deze lakken:
[afbeelding]
Ik had hem vrijdagnacht al even snel opgedaan om de kleur te kunnen keuren en hij is zo mooi als ik had gehoopt Ik heb die nu op mijn nagels zitten samen met die krakamé nagellak (ook van OPI). Heel mooi en elke nagel is anders door dat zwart.
zaterdag 12 maart 2011 om 10:24
Zooo, lang geleden alweer
Ik heb vandaag in een uiterste poging mijn nagels weer in vorm te krijgen mijn nagelriemen teruggeduwd en geknipt Ik weet het, geheel tegen beter weten in, maar heb echt het gevoel met een "schone lei" te moeten beginnen.
En nu echt elke dag heel goed verzorgen! Ik was laatst bij Lush voor de Lemony Flutter, maar die was helaas uitverkocht. Ik vind de Wonderpen van Herome super, maar veel te duur. Hij gaat heel snel op. Wat gebruiken jullie voor nagelriemolie/-creme?
Hopelijk kan ik snel weer fanatiek meekletsen hier over kleurtjes en lakjes
Ik heb vandaag in een uiterste poging mijn nagels weer in vorm te krijgen mijn nagelriemen teruggeduwd en geknipt Ik weet het, geheel tegen beter weten in, maar heb echt het gevoel met een "schone lei" te moeten beginnen.
En nu echt elke dag heel goed verzorgen! Ik was laatst bij Lush voor de Lemony Flutter, maar die was helaas uitverkocht. Ik vind de Wonderpen van Herome super, maar veel te duur. Hij gaat heel snel op. Wat gebruiken jullie voor nagelriemolie/-creme?
Hopelijk kan ik snel weer fanatiek meekletsen hier over kleurtjes en lakjes