Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
woensdag 23 februari 2011 om 23:02
Goedenavond!! Foto van mijn laatste lak is niet gelukt, geen tijd voor gehad tijdens het daglicht en er zit nu weer wat anders op (Tease-y does it)
Ik ben vandaag naar Sephora gegaan om OPI I'm not really a waitress en My private jet te halen. Ik had er al zo vaak mee in mijn handen gestaan dat ik ze nu maar ben gaan kopen. Vervolgens zag ik bij de kassa de Katy Perry collectie staan Natuurlijk was hij flink leeg geroofd maar ik heb nog wel Last Friday night en Not like the movies kunnen scoren en toen ik de kassiere vroeg of Black shatter binnenkort aangevuld zou worden bleek er nog een flesje achter de toonbank te liggen die gereserveerd was maar niet opgehaald Ik ben blij!!
donderdag 24 februari 2011 om 08:38
Ach ja Elle, hoeveel kan je kletsen over nagellak? Al heb ik gisteren uitgebreid met een man gekletst over mijn nagellaktic. Hij begon er zelf over (Hij is een collega en ik ken hem sinds begin vd maand) en ging er zo op door dat ik maar vroeg of hij een manicure wou
Hij heeft nog grapjes gemaakt over dat de lak niet te donker mag worden en hij kon zich niet herinneren dat ik al eens met hele donkere nagels heb rondgelopen. Speciaal voor hem heb ik er weer tease-y does it opgesmeerd
Hij heeft nog grapjes gemaakt over dat de lak niet te donker mag worden en hij kon zich niet herinneren dat ik al eens met hele donkere nagels heb rondgelopen. Speciaal voor hem heb ik er weer tease-y does it opgesmeerd
donderdag 24 februari 2011 om 20:37
donderdag 24 februari 2011 om 21:51
quote:Naomii schreef op 24 februari 2011 @ 08:38:
Ach ja Elle, hoeveel kan je kletsen over nagellak? Al heb ik gisteren uitgebreid met een man gekletst over mijn nagellaktic. Hij begon er zelf over (Hij is een collega en ik ken hem sinds begin vd maand) en ging er zo op door dat ik maar vroeg of hij een manicure wou
Hij heeft nog grapjes gemaakt over dat de lak niet te donker mag worden en hij kon zich niet herinneren dat ik al eens met hele donkere nagels heb rondgelopen. Speciaal voor hem heb ik er weer tease-y does it opgesmeerd Niets mis met donkere nagellak. Is je collega vooral geïnteresseerd in jou of alleen in je nagels? Wil hij een manicure of wil hij iets meer (een lakje ofzo). Je lijkt hem in ieder geval te willen verleiden met je tease-y does en dat is er een prima kleur voor. Gelukkig ben ik niet de enige man die over nagellak kletst.
Hij heeft nog grapjes gemaakt over dat de lak niet te donker mag worden en hij kon zich niet herinneren dat ik al eens met hele donkere nagels heb rondgelopen. Speciaal voor hem heb ik er weer tease-y does it opgesmeerd Niets mis met donkere nagellak. Is je collega vooral geïnteresseerd in jou of alleen in je nagels? Wil hij een manicure of wil hij iets meer (een lakje ofzo). Je lijkt hem in ieder geval te willen verleiden met je tease-y does en dat is er een prima kleur voor. Gelukkig ben ik niet de enige man die over nagellak kletst.
vrijdag 25 februari 2011 om 08:21
Heee Wilco, nou ik hoop wel een beetje dat hij meer in mij geïnteresseerd is dan in mijn nagellak Qua nagels houd hij het zelf bij kort vijlen hoor.
Koekkie, ik heb de show it &glow it bij een nagelstudio gekocht die in een saunacomplex zit maar dat is al 2 maanden geleden. Het is een collectie he (burlesque) dus die zie je maar tijdelijk. Ik zou het via internet proberen als je hem persé wilt hebben.
Koekkie, ik heb de show it &glow it bij een nagelstudio gekocht die in een saunacomplex zit maar dat is al 2 maanden geleden. Het is een collectie he (burlesque) dus die zie je maar tijdelijk. Ik zou het via internet proberen als je hem persé wilt hebben.
zondag 27 februari 2011 om 10:50
Mijn Seche Base en Seche Vite konden, in tegenstelling tot wat Nailpolish Fashion zei, helemaal niet door de brievenbus. Gister dus opgehaald van het postkantoor, pakje was helemaal stuk.
Intussen zit er zilver van de HEMA op mijn nagels en ik ben dólgelukkig met de Seche Vite. Wat een uitvinding...
Intussen zit er zilver van de HEMA op mijn nagels en ik ben dólgelukkig met de Seche Vite. Wat een uitvinding...
maandag 28 februari 2011 om 21:20
Naomii,
ja hoor, ik doe twee laagjes.
Heb wel ontdekt dat ik niet zo van het baby roze ben. Gisteravond al paarse glitterlak er overheen gedaan zodat ie iets donkerder werd. Maar vanavond er toch al afgehaald, jemig wat gaat dat lastig met die glitters. Ik heb ergends gelezen dat het met aluminium?? Methode makkelijker gaat, maar wat houd dat nu precies in?
Ik ben nu bezig om WIC Edinburgh op mijn nagels te smeren. Het groen is wel even wennen, maar het is toch wel erg mooi!
Die China Glaze kleur groen is ook erg mooi!!
Ik ben meer van de hardere kleuren: rood, donkerrode....
ja hoor, ik doe twee laagjes.
Heb wel ontdekt dat ik niet zo van het baby roze ben. Gisteravond al paarse glitterlak er overheen gedaan zodat ie iets donkerder werd. Maar vanavond er toch al afgehaald, jemig wat gaat dat lastig met die glitters. Ik heb ergends gelezen dat het met aluminium?? Methode makkelijker gaat, maar wat houd dat nu precies in?
Ik ben nu bezig om WIC Edinburgh op mijn nagels te smeren. Het groen is wel even wennen, maar het is toch wel erg mooi!
Die China Glaze kleur groen is ook erg mooi!!
Ik ben meer van de hardere kleuren: rood, donkerrode....
maandag 28 februari 2011 om 22:57
Ik heb geen idee wat er met die methode bedoeld wordt. Ik heb van Zwup de tip gekregen om met nagellakremover doordrenkte wattenschijfjes om je nagels te wikkelen en eerst in te laten werken voor je begint te boenen op glitterlak. Je hebt ook kant en klare nagellakremoverpads (bv Etos eigen merk) die je hiervoor kan gebruiken
dinsdag 1 maart 2011 om 23:13
Vraag aan de Nfu.Oh experts hier: kun je de de cuticle remover veilig gebruiken op gelnagels (met tips)?
Ik ben namelijk bezig met mijn ultieme nagelbijtstoppoging (leuk scrabblewoord, haha) na 35 jaar nagels te hebben gebeten, en heb vanavond een heel duur setje tip met gelnagels laten plaatsen, maar weet niet of ik de cuticle remover nu nog kan gebruiken.
Graag jullie advies, dank!
Ik ben namelijk bezig met mijn ultieme nagelbijtstoppoging (leuk scrabblewoord, haha) na 35 jaar nagels te hebben gebeten, en heb vanavond een heel duur setje tip met gelnagels laten plaatsen, maar weet niet of ik de cuticle remover nu nog kan gebruiken.
Graag jullie advies, dank!
woensdag 2 maart 2011 om 00:09
quote:koekkie schreef op 27 februari 2011 @ 10:30:
Ik heb gisteravond mijn nagellak verwijderd omdat hij ging bladderen en daar heb ik een hekel aan... De mijne ging gisteravond ook bladderen. Zat het in de lucht? Bladderde het bij jullie ook? Direct eraf gehaald, natuurlijk. Rare mode die afgebladderde lak. Strak in de lak is veel mooierder. Dan maar een dag met kale teennagels (en twee blauwe van het voetballen). Nu pas tijd om te lakken. Catrice 350 eraf, Catrice 080 erop. Die had ik op mijn tenen nog niet uitgeprobeerd. Tijd voor het tweede laagje nu. Ik blijf nog even wakker
Ik heb gisteravond mijn nagellak verwijderd omdat hij ging bladderen en daar heb ik een hekel aan... De mijne ging gisteravond ook bladderen. Zat het in de lucht? Bladderde het bij jullie ook? Direct eraf gehaald, natuurlijk. Rare mode die afgebladderde lak. Strak in de lak is veel mooierder. Dan maar een dag met kale teennagels (en twee blauwe van het voetballen). Nu pas tijd om te lakken. Catrice 350 eraf, Catrice 080 erop. Die had ik op mijn tenen nog niet uitgeprobeerd. Tijd voor het tweede laagje nu. Ik blijf nog even wakker