Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Ik heb dat watermarblen ook geprobeerd. Had mijn vingers niet afgeplakt maar een dikke laag bodybutter opgesmeerd, dan kun je dat inc. de lak er zo af vegen daarna.

Ik kreeg het alleen niet voor elkaar om een mooi patroontje in het water, en dus op mijn nagel, te krijgen dus het zag er uiteindelijk nog niet uit.

Vivadiva, mooie kleur zeg!

Oyster, ik vind miss piggy ook niet het makkelijkst lakken maar zo erg is het bij mij echt niet, met klontjes enzo, dus misschien dat je op de een of andere manier een slecht flesje te pakken hebt? Balen..
Heb nu Steady as she rose op, want die had ik stiekem ook gekocht, samen met Planks a lot. En om de een of andere reden heb ik ook turquoise shatter maar weet nog niet zeker wat ik daar nou eigenlijk mee moet.

Zonder lak zijn mijn teennagels donkerblauw. Met zijn ze nu groen. Trust in fashion van Essence. Heel goedkoop spul, maar lakt prima. Op de vingers gisteren Back to black van Catrice. Niet glad genoeg. Volgende keer toch maar weer een helemaal zwarte. Die van DA vind ik de beste.
@Oyster, ja is Yes SIr Yes.. Stond echt mooi! Heb nu het weer beter weer wordt Meet me at Coral Island op.. lakt ook lekker.

Balen van die ene kleur zeg! Ik was vanochtend helemaal klaar.. stoot ik ergens tegenaan grrr... Toen alles afgehaald, vanavond opnieuw gelakt, geduld was echt op.

Maar ik wacht echt maar 2 minuten ofzo voor het 2e laagje.. voor de topcoat iets langer..

Morgen maar ook mn teennagels veranderen (zit al weken zelfde op, toch slecht weer geweest)

@Wionn, wat een mooie kleur! Ik hou wel van die hele lichte kleuren, maar deze is tenminste niet zo zoet.. Hoe valt Planks a lot? Als ik google krijg ik verschillende tinten. Is t echt lila of meer grijzig?
Ben ook heel blij met steady as she rose

Planks a lot heb ik nog niet opgedaan maar voor de kleur in het flesje heb ik het idee dat deze foto redelijk klopt:

Echt wel een mooi kleurtje.. ik heb ook een paarse van OPI maar net een andere geloof ik.

Ik ben weer Coral, zelfs op mn tenen. Lekker neon!!!
Up!

Ik heb mijn coraal eindelijk vaarwel gezegd en paars opgedaan (leuk bij nieuw shirtje wat ik morgen aan wil)

Wist eerlijk gezegd niet eens dat ik m had draag m dus voor t eerst
Hoi allemaal

Ik kom ook weer even kijken, maar had ik beter niet kunnen doen

Geweldig mooie kleurtjes zijn er weer gekocht.

Ik ga vandaag maar weer eens lakken sinds maanden.
En wat is het geworden Elle?
Ik ben helaas weer in nagelrampenland - alles is kort en niet zo mooi op het moment! Dus kan helaas niet meekletsen, maar de mooie plaatjes die geplakt worden zijn wel weer een inspiratie om de nagels hier weer snel op orde te krijgen.

Wionn, mooi die Opi!!! Die vintage van Eyeko is echt heel mooi, ik heb hem ook Wat ook mooi is van Eyeko is de Nude Polish

Oyster, Let's Mauve On heb ik ook, nog nooit gelakt heb hem al heeeeel lang haha. Die Raspberry ziet er ook mooi uit!

Lucky in Lilac heb ik ook, is ook erg mooi, vooral op de tenen (voor mij dan)

Gekkie, die marble is gaaf inderdaad. Ik heb het zelf nog nooit gedaan.

Vivadiva, wat is dat van Catrice? Heel mooi!!! Oh wacht, ik lees dat het Yes, Sir, Yes! is...klopt dat? Die heb ik gewoon hahahahaha. Oei.

Ik ga meteen mijn nagels vijlen, misschien krijg ik ze wel mooi dat er een goed kleurtje op kan voor de korte nagels. Soms heb ik van die mooie kleuren die ik niet vind passen bij lange nagels, dan baal ik een beetje en twijfel ik of ik ze niet kort zal vijlen, maar weet dat ik daar spijt van krijg. Misschien moet ik mijn kans nu pakken

Elle, *zwaai* hoe is het? Wat heb je gelakt?
@Indigo, gebeurt me ook vaak hoor.. blijk ik iets al te hebben hahaha.. Ik vind Catrice heerlijk, wil nu Raspberry kopen, kleur die ik denk ik ook echt vaak ga dragen.

Die nude is ook mooi idd.. ik heb 2 of 3 lichte (van OPI en Catrice) maar het is vaak een gedoe om het mooi te krijgen. Ik heb ook een oudroze/bruinige die eigenlijk heel gaaf was, ooit voor een paar cent op een marktje in het buitenland gekocht. Ga die maar weer eens opdoen...

@Elle, en en en?

Ik heb het paars eraf gehaald.. en mijn nagels zijn sterk en het wit is wit, maar de rest een beetje gelig geworden.. ga ze dus maar even 'rust' geven. Coral zit nog op mijn tenen.
Rimmel Coralicious doet het erg goed op mijn ultrakorte nagels!

Vivadiva ik nudes!!! Ik heb eigenljk nooit moeite met de dekking of finish? Heb er een aantal van Catrice (Cafe au lait ) die ene van Eyeko en nog eentje van Herome, de WIC collectie. Erg mooi allemaal.

Ik heb even niks op mijn tenen. Ben in dubio...een nude (vind ik altijd netjes) of een zomers kleurtje?

Wel goed om je nagels even een paar dagen rust te geven vivadiva, fijn dat ze sterk zijn en het wit mooi wit. Ik heb best mooie nagels als ze lang zijn (ik vind ze kort wat stompig, maar kan aan mijn kritische oog liggen haha) maar ik heb een vrij kort nagelbed. Dat vind ik jammer. Probeer het zoveel mogelijk te verhelpen door mijn nagelriemen goed bij te houden, dat scheelt wel. Gelakt merk je er natuurlijk niks van en zijn ze altijd mooi
Die nude van Eyeko is ook mooi inderdaad!

Ik heb nu Meet me at coral island op. Vind het een erg mooie kleur maar niet zo mooi als Scream peach dus denk dat ik deze niet zo heel vaak ga dragen. Hoewel, misschien is het op mijn tenen juist weer erg leuk.

Ik kwam net toevallig plaatjes tegen van de najaarscollectie van OPI, het duurt nog even maar er zijn er wat bij die ik heel erg mooi vind:

Vooral de lakjes rechts vind ik erg mooi.

Mijn nagels splijten de laatste tijd nogal veel, denk dat ik ze eigenlijk ook een tijdje met rust moet laten maar dat heb ik afgelopen paar dagen gedaan en ik was niet geduldig genoeg om langer te wachten
Mooiiiiiiiii Wionn

Ik vind 1, 2, 3, 5, 6, 11 en 12 mooi.

Maar ik heb ook wel al kleuren die daar erg op lijken. Alleen kleuren als 3, 6 en 12 heb ik niet (nouja, niet helemaal )
1,2,3,7 en 8 wil ik!!!

(ik vind coral trouwens cool op mijn voeten, zeker als ze wat bruiner zijn)
Ik wil 2, 3, 4 en 6 :D
*zwaait*

Het is Mona Lisa is staring back geworden, voor donkere kleurtjes zijn mijn nagels nog niet mooi lang genoeg.Niet dat ze zo lang moeten worden, maar ze zijn nu net stompjes af

Ik wil de nummers 1, 2, 3, 5, 6, 11 en 12 van de OPI najaarscollectie.

Maar net wat Indigo al zei, ik heb ook allemaal lakjes die er wel erg op lijken.
quote:vivadiva85 schreef op 04 juli 2011 @ 18:38:

(ik vind coral trouwens cool op mijn voeten, zeker als ze wat bruiner zijn)Lijkt vast mooi, ik heb 'm ook gekocht
Ik begin een tic te ontwikkelen. Moet telkens weer als ik langs de Kruidvat loop wat nieuwe lakjes halen. Heb al een mooie verzameling:

Catrice:

Snow Motion

Mona Lisa Is Staring Back

Petit Four As Dessert

Apropos Apricot

I Scream Peach!

Lucky in Lilac

Sold Out Forever

Am I Green of Blue?

Up In The Air

Hip Queens Wear Blue Jeans

Londons Weather Forecast

Absolutely Chinchilly

Sir! Yes, Sir!

Sneldrogende glans topcoat

Essence

No More Drama

Got A Secret

You're A Goldmine (Topcoat)

Hello Holo (Topcoat)

Romeo (Topcoat)

Matte topcoat

Heb op het moment Got A Secret op, met een randje Hello Holo. Heb 'm geprobeerd fatsoenlijk te fotograferen, maar dat zou ik eigenlijk in de zon moeten doen, want het holografische randje glinstert lang zo mooi niet uit de zon.

Maar voor het idee:

Gaaf Maylou!

Helaas was peach er niet.. die wil ik graag, en raspberry fields ook. Heeft iemand al ervaring met Inglot?

nieuw in Nederland: http://www.glamour.nl/bea ... ws/beauty-walhalla-inglot

en heb al even de website bekeken, gave kleuren! Gelukkig kom ik niet zo vaak in amsterdam haha

Heb ook even op de website gekeken, ze hebben veel!

Heb er zelf verder geen ervaring mee maar zie al een aantal leuke kleurtjes op de site staan!
Heb nu weer Stranger Tides gelakt en bedacht me ineens hoe vreselijk het zou zijn als die ooit op gaat... misschien moet ik een extra flesje kopen :D
Ff snel, ik kom straks echt bijlezen

Kruidvat heeft nagellak in de aanbieding komende week:

Essence, 2 voor ¤2,-

Catrice, 2 voor ¤4,-

Rimmel, 2 voor ¤10,-

Maybeline, 2 voor ¤9,-

Gosh, 2 voor ¤10,-

Max Factor, 2 voor ¤10,-
Ben ik net bij kuidvat geweest! Heb Essence Mellow yellow en Catrice Absolutely chincilly gekocht:

Wilde eigenlijk deze hebben maar die was er niet:

Catrice enter the undergrowth

Hopelijk komende week nog wat scoren dan :D !!
Oe, die wil ik ook Wionn, die laatste van Catrice, enter the undergrowth.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven