Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Mooi is die he!

Denk dat ik morgen misschien even ga kijken bij de andere kruidvat.. is een stukje uit de buurt maar die om de hoek had m niet..

Tenminste, als ik morgen naar buiten durf... ik ben zo verkouden! Ik heb het er vandaag wel op gewaagd omdat ik ook hoestsiroop wilde kopen maar toen ik in de kruidvat stond af te rekenen begon natuurlijk net op dat moment mijn neus te lopen als een soort waterval! Dat meisje bij de kassa zal wel gedacht hebben...
Beterschap Wionn!!
beterschap Wionn!

Ik heb die gele ook, maar nog nooit opgehad. Ben benieuwd hoe die bevalt. Die grijze is ook mooi (ook al heb ik Yes Sir Yes al.. ) en die groene helemaal fantastisch. Ik wil alles!

Wordt weer een ritje naar de kruidvat deze week haha

(al heb ik deze maand al teveel kleding gekocht vanwege sale dus eigenlijk geen geld meer)
Wow, wat een hoop kleuren bij Inglot!!! Ik kom alleen bijna nooit in Amsterdam helaas

Vandaag ben ik in het blauw, It Blue My Mind van Catrice. Ik heb daar een supermooie foto van, maar ben helaas mijn inloggegevens voor myalbum vergeten haha.

Ik ga wel even neuzen bij het Kruidvat als ik tijd heb deze week, misschien wat lakjes van Essence of Catrice in de aanbieding scoren

Maylou, mooi met dat randje!
Dank jullie! Ik voel al wat beter dus een tripje langs de kruidvat zou er vandaag wel in moeten zitten :D

Ik heb nu Absolutely Chinchilly op mijn nagels, erg mooi. Het is iets bruiner dan op de foto die ik hierboven had geplakt.

Die blauwe ziet er mooi uit, Indigo!
Ok, de buit is binnen. Enter the undergrowth was helaas op bij beide filialen waar ik ben geweest en komt ook niet meer binnen daar.. beetje balen dus! Hoop dat het jou nog wel lukt om 'm te pakken te krijgen Elle!

Maar ik heb wel vier nieuwe lakjes:

Catrice - Sold out for ever

Catrice - Petit four as desert

Essence - Fall for me

Weet eigenlijk niet helemaal zeker wat ik hier nou van vind... het is een leuk kleurtje maar vraag me af of het me wel leuk staat.. Binnenkort maar eens uitproberen!

En tenslotte ook nog maar eens een donkere: Essence Must Have:

Zoiets donkers draag ik eigenlijk nooit meer dus ik ben heel benieuwd hoe deze bevalt. Vind het wel een heel mooie kleur.

Ik ging vandaag maar eens naar een ander filiaal van kruidvat en daar hebben ze dus een hele extra nagellak lijn van essence, multi dimension. Van de gewone essence-lijn heb ik intussen wel zo;n beetje alles wat ik wil hebben dus dat kwam goed uit!

En nu moet ik eens gaan nadenken over waar ik mijn nagellak ga laten... het stond in een heel leuk oud kruidenkastje maar daar is de verzameling allang uitgegroeid intussen, al heb ik volgens mij nog lang niet zoveel als sommigen hier ;)

edit- de plaatjes doen het niet.. en ik snap niet waarom.. heb precies hetzelfde gedaan als anders...
anoniem_124419 wijzigde dit bericht op 12-07-2011 15:02
Reden: plaatjes weggehaald aangezien die het toch niet doen
% gewijzigd
Wionn, plaatjes plakken is even niet meer mogelijk ivm trollen die hele topics vervuilen met vieze plaatjes. ik heb ze zelf even opgezocht, leuke kleuren!

Ben benieuwd wat je van de gele van Essence vind uiteindelijk, die heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd.

Ik ben na het tuineren dit weekend even kleurloos, alleen maar afgebroken en gespleten nagels helaas. Nog steeds coral op mn tenen, moet er maar eens vanaf... Ga zo uit mijn werk even de Kruidvat onveilig maken
Ohja, ik heb inderdaad het een en ander aan smerige dingen onder ogen gekregen de laatste tijd, vandaar dus!

Die gele moet ik zelf ook nog proberen (net als een heel aantal andere lakjes trouwens), als het zover is kom ik het zeker melden!

Ben benieuwd waar jij mee thuis komt!
Had ik eindelijk DE nagellak gevonden die bij me past... is hij op en niet meer te koop!

Bij de kruidvat hebben ze hem soms.. nou ben alle kruidvats in de stad af geweest maar nee...

Nu maar een ander merk genomen wat er nog een beetje op lijkt...

Weet iemand nog waar ze 2true nagellak verkopen? -_-
O jammer Wionn, ik ben pas zaterdag weer in de gelegenheid om naar Kruidvat te gaan.

Zul je zien dat er niks meer is
Vinden jullie ook dat nagellak van Catrice een tikkeltje beter is dan Essence?
Ik heb nu voor het eerst catrice en vind hem ongeveer hetzelfde als essence... maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Speciaal voor Vivadiva heb ik net Mellow Yellow gelakt. Ik vind de kleur mooi maar het staat mij niet zo mooi eigenlijk. Ik denk dat ik er iets bruiner voor moet worden. Ik heb ook een best gelige huid, vooral op mijn handen dus misschien dat het daardoor ook wat minder staat. Verder denk ik dat het mijn nagels er nu iets te lang voor zijn, het lijkt me meer een kleurtje voor op wat kortere nagels, het geel is nu wel erg overheersend (maar kan dus ook aan mijn huidskleur liggen).

Ik ga m nog een keer proberen als ik wat bruiner ben geworden, dat gaat hopelijk nog wel gebeuren namelijk!
He Wionn, thanks! Ik heb nog vrij bruine handen, dus ga m als mijn nagels hersteld zijn toch maar even uitproberen, leuk!

Dannani, ik vind Catrice idd ook beter. Al moet ik zeggen, het verschilt soms ook per lakje, ik heb er bijvoorbeeld 1 van OPI die voor geen meter lakt, terwijl ik eigenlijk wel fan van het merk ben
Ik vind Catrice beter dan Essence, maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk weinig Essence heb. Hun collecties hebben me nooit aangesproken, misschien vandaar dat ik het minder vind - ik gebruik het gewoon nooit! Maar deze week 2 voor 2 euro...dus misschien dat ik wat aanschaf. Alleen nog geen tijd gehad om te gaan kijken.

Er is ook een heel uitgebreide nagelschap van Essence, maar die hebben ze alleen in sommige Kruidvat filialen. Ik ben hem helaas nog niet tegengekomen. Wel heel handig, daar vind ik Essence wel fijn voor...je kan allerlei "accesoires" en handige dingetjes kopen voor niet zoveel geld.

Ik ben nog steeds in Catrice It Blue My Mind, inmiddels wel met een nagel minder grr, linker middelvinger gescheurd vandaag. Ik ga ook niet meer lakken deze week, want ik moet nog klussen. Zondag komt er een nieuw kleurtje op, ik zit te denken aan iets heel licht rozes, meer richting nude dan roze...moet even kijken of ik zoiets heb in mijn collectie en anders op naar het Kruidvat haha (ohnee, dat doe ik sowieso )
Hallo.

Iemand ervaring met China Glaze?

Nee, maar wel op verlanglijst. Het is een prima merk, veel mooie kleuren.
Ik heb voor het eerst nagellak van Catrice gekocht, toevallig Enter de Undergrowth en Apropos Apricot. Die eerste is echt geweldig ik vind de apricot tegenvallen.

Ik heb nu echt zo veel lakjes het is elke keer lastig kiezen. Ik heb het inmiddels maar opgegeven om mijn vinger nagels te lakken. Mijn nagels kunnen er gewoon niet tegen en gaan meteen scheuren. Ik bewaar het maar voor bijzondere gelegenheden en lak nu alleen mijn tenen.

Mackenzie, ik heb veel van China glaze. Ik vind het een fijne lak die goed dekt. Ze hebben mooie kleuren.

Ik ben maar weinig nagellakjes tegenkomen die ik niet fijn vind lakken......misschien Orly, omdat die zo dun is en dan snel gaat druipen.

Ik vind Sephora ook erg fijn, de potjes zijn lekker klein en de kwastjes lekker breed.
Oh ben jaloers dat jij wel Enter the undergrowth hebt, Mosterd! ;)
Heb ook weer even wat ingeslagen.. gisteren mijn 'Meet me at coral island' kapot laten vallen (op het parket,fijn) dus een nieuwe gehaald. Verder 'Circus confetti van Essence.. erg leuk. Had al Nouveau vaque op van chanel, dus nu ziet het er ongeveer zo uit;

[img]http://iheartbeautyfashion.web-log.nl/. ... 970d-800wi[/img]

Verder nog deze twee gekocht;

http://i743.photobucket.c ... trice-DirtyBerryFlits.jpg

http://i743.photobucket.c ... Essence-MellowYellow3.jpg
plaatjes doen niks!
Zaterdag weer wat inkopen gedaan! Besloot dat ik nu maar eens met een doel voor ogen moest gaan, omdat ik anders veel te veel zou kopen. Dus besloot ik dat ik een goede basecoat wilde hebben. (gebruik nu Catrice, maar die bubbelt als een dolle. Niet mooi, zit je nagellak hartstikke strak, is het oppervlak alsnog lelijk...) Verder was het doel een felrode goede nagellak en een chocoladebruine nagellak.

Dus kocht ik Rimmel Lycra Pro Riviera Red.

Heeft een extra breed kwastje, wat superfijn lakt en dekt in één laag volledig. Wat een mooie lak. Heb 'm speciaal voor mijn opa gekocht, omdat hij helemaal weg is van rode nagels.

Verder heb ik voor de bruine lak Midtown Minsk van NYC gekocht. Nog niet opgehad, afgezien van één nagel testen, maar ik geloof dat ie net iets te donker is naar mij zin. Misschien een beetje mengen met Snowmotion of Bye Bye Birdie van Catrice?

(http://www.newyorkcolor.c ... -long-wearing-nail-polish)

Omdat ik mijn nagellak telkens strak 'trek' met een kwastje met pure aceton, (Zoals zij het doet. Werkt echt geweldig!) heb ik ook maar de nagel(riem)olie van Sally Hansen gekocht. Heel erg fijn spul!!

[img]http://www.sallyhansen.nl/upload/catalo ... %20oil.png[/img]

Enter the Underground is trouwens echt heel gaaf! Morgen maar even langs Kruidvat lopen!

Edit: Oh top, de plaatjes doen het niet.... Jammer! Forumprobleempje?
Oh die nagellak in dat filmpje is mooi. Hunt me down van H&M... die moet ik dus hebben, helemaal aangezien ik Enter the underground niet kon krijgen en dit lijkt er volgens haar erg op. Ze lakt haar nagels erg mooi (kijk af en toe op haar site)... Moet ook maar meer gaan oefenen maar voor nu moet ik het even zonder lak stellen want de nagel van mijn wijsvinger blijft maar splijten. Tsk.
Ik heb mezelf net heel erg blij gemaakt met nieuwe lakjes van Catrice!

Eens kijken of de plaatjes een beetje werken!

Kleurtje 1 is Moulin rouge light

[img]http://www.dashingdays.nl/wp-content/up ... ht-001.jpg[/img]

Kleurtje 2 is Cotton candy at eiffel tower (sorry, niet echt mooie foto)

[img]http://2.bp.blogspot.com/-qeBOa9qFA1c/T ... 110153.jpg[/img]

Kleurtje 3 is Be my millionare

[img]http://www.pinkmelon.de/wp-content/uplo ... ikel_1.jpg[/img]

En kleurtje 4 is Sand Francisco. Alleen ziet ie er op het plaatje wat anders uit.

[img]http://fashionwarintheair.files.wordpre ... =640&h=480[/img]

Ben helemaal happy, maar jeetje.... Welke moet ik er nou als eerste op gaan smeren???

Moeilijk moeilijk moeilijk!
Jammer van die plaatjes...

Wanneer wordt die bug nou opgelost?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven