Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Jammer inderdaad dat de plaatjes het niet doen...

Ik ben toch weer verleid door de 2=4 euro actie van de Kruidvat voor Catrice lak en heb nu ook Iron mermaiden en London's wheather forecast gekocht. Allebei op een nagel voorgelakt en ze zijn leuk!

Even linkjes:

http://www.catrice.eu/nl/ ... ate-nail-lacquer-280.html

http://www.catrice.eu/nl/ ... ate-nail-lacquer-490.html

Er stond bij deze Kruidvat nog heel veel Enter the Undergrowth!
Die iron mermaiden heb ik ook mee in mijn handen gestaan. Erg mooi lijkt ie me!
Ja het is een apart kleurje, ik dacht eerst dat ie meer grijs was, maar als je 'm lakt is het in bepaald lichtval ook erg roze.

Heb je al Be my millionaire gelakt? Die vond ik ook erg mooi.

(Anders ga ik toch nog een keer :-D )
Ik heb de London's Wheather forecast ook gekocht! Heel mooi kleurtje en past goed bij alle nudetinten.

Wel moet ik zeggen dat ik niet zo heel erg tevreden ben over de kwaliteit van Catrice, mijn nagels gingen na een dag al bladeren terwijl ik er een basiccoat en topcoat van OPI omheen had gedaan.

Weet iemand misschien of de nude collectie van Catrice ook te koop is bij de kruidvat? Zag hem laatst niet maar het hele rek was ook al bijna leeg. Hele fijne kleurtjes, wil ik best een keertje extra voor lakken.
Ja, ik heb de Nude collectie bij mijn Kruidvat wel gezien. Ze hadden daar echt nog alle kleurtjes.
Ga ik straks nog maar even kijken, bedankt Mosterd!
quote:Mosterd schreef op 20 juli 2011 @ 10:46:

Heb je al Be my millionaire gelakt? Die vond ik ook erg mooi.

(Anders ga ik toch nog een keer :-D )

Ja, zit nu op m'n tenen. Ik vind m erg mooi!

Nu even alles van m'n handen afhalen, dan kan ik weer een nieuw kleurtje lakken!
quote:Maylou schreef op 18 juli 2011 @ 16:47:

Omdat ik mijn nagellak telkens strak 'trek' met een kwastje met pure aceton, (Zoals zij het doet.Das ook raar.. aan de hand van jouw post heb ik vanmorgen wat filmpjes van deze dame zitten kijken.. loop ik een paar uur later ergens een winkel binnen (ik zal niet zeggen welke voor haar sake) en hoor ik een bekende stem.. Staat zij daar achter de kassa.! Toevallig?
Goh, dan sta je ook even te kijken, wat toevallig .

Ik zit me al een paar dagen op te vreten over mijn splijtende nagel aan mijn wijsvinger. Hij is nu ook heel erg kort en het ziet er niet uit als ik m lak, dan zie je extra goed waar hij splijt.... en het duurt me te lang.... *zeurzeurklaagklaag*.

Heb net sally hansen miracle cure gekocht en erop gesmeerd maar hij is helaas niet ineens lang geworden :P. Was bij de etos trouwens en daar hadden ze 40% korting op de nagelverzorgingsproducten van sally hansen, mocht er iemand geinteresseerd zijn.

Heb verder een special effect lakje van etos gekocht, eentje met zilveren glittertjes en stukjes (flakies geloof k in de nagellakwereld) en die heb ik over mijn teennagels die knalrood waren gedaan zodat die er tenminste wel goed uit zien .
Heb dit topic eens doorgelezen (en gekeken) en me heerlijk zitten vergapen aan al die kleurtjes, nu had ik wel het één en ander van catrice omdat ik mijn teennagels altijd lak (op mijn vingernagels zit acryl, die lak ik eigenlijk nooit) en dat waren altijd wat "brave" kleurtjes

Maar ik ben nu helemaal los, van up in the air tot enter the undergrowth (mooi) tot bye bye birdi, tot lost in mud, ik vind ze allemaal leuk en erg fijn lakken.

Weet iemand of je die seche vite ook in een winkel kunt kopen (woon vlak bij de Belgische grens) want dat lijkt me ook erg fijn spul.
grrr, alle Kruidvats hadden Raspberry Fields, maar geen Peach.. terwijl ik die combi wilde kopen in de aanbieding. GRR. Dus op mijn portemonnee gelet en niets gekocht, kwam echt voor die

Zag trouwens bij GOSH (ziet er hetzelfde uit qua flesje als Catrice, maar duurder, aanbieding is 2 voor 10) geen bijzondere kleuren maar wel een matte topcoat. Iemand daar ervaring mee? Vind matte nagellak namelijk eigenlijk het fijnst

Wionn, shake hands met de splijtende nagels, grrrr.. Ik heb een zachte vijl gekocht om de bovenkant beetje te vijlen want ik wil weer lakken! grr..

Dat filmpje is trouwens fantastisch, handig met dat aceton, ga ik ook proberen...
Ik wil ook een sneldrogende topcoat, dat scheelt tijd zeg!
Hoi McKenzie, ik heb 1 potje China Glaze, ben er niet echt tevreden over. Ik moet het zeker 3x op doen, het smeert niet zo prettig. Maar goed, 1 potje ervaring slechts, dus dat is ook niet echt betrouwbare info Ik heb net nog eentje van dit merk besteld, ben benieuwd hoe ik die vind.

Ik heb gisteren mijn nagels gelakt en mijn seche vite wordt dik en gaat op. Ook komen er hele dunne draadjes zoals spinneweb aan de kwast. Tijd om een nieuwe te bestellen! Ik wilde ook al een tijdje een aquamarijn-kleur, dus ik ben eens uitgebreid gaan shoppen. Heeft iemand ervaring met dat spul van seche, waarmee je oude seche vite kunt verdunnen? Dat heb ik namelijk ook besteld, zodat ik het laatste van het potje op krijg.

Color Club Age of Aquarius

China Glaze Heirloom Organza

Color Club Mrs Robinson

Mochten de fotolinks niet werken: dat is aquablauw, bruin en knallend paars. Ben benieuws wanneer ik het ontvang (en of het heel uit de envelop komt). Als ik een kleurtje op heb zal ik een foto maken!
Mooie kleuren Veronique!

Op de blog van Pinky Polish staat ook een merk met ideale verdunner en met een goede topcoat die supersnel droogt. Een belgisch merk, mava nogiets.. Misschien dat ik die ooit ga bestellen, maar tot nu toe dus geen ervaring met verdunners
Grr... net een hele post getypt, hield het forum er mee op.

Ik ben nu petit four as dessert aan het lakken al zijn mijn nagels nog steeds niet echt mooi. Heb ook teveel schoongemaakt de laatste dagen, niet goed (als is het wel fijn, een opgepoetst huis)

@ Vivadiva, ik heb een matte topcoat van Etos, daar ben ik niet zo tevreden over. Het ziet er wel leuk uit maar hij lakt niet erg fijn en als die topcoat erop zit beschadigd de nagellak veel sneller. Ik las op een blog dat Catrice een goede zou hebben maar die heb ik nooit ergens gezien.

@ Veronique, mooie kleurtjes! Ik vind vooral die heirloom organza erg mooi!

@ Kat, ik heb zelf een sneldrogende topcoat van Catrice maar het het idee, dankzij de verhalen hier, dat seche een stuk beter is.. Las trouwens laatst ook ergens dat Revlon een goede heeft, misschien is dat een optie?
Ik heb de topcoat van OPI, maar ben er ook niet echt tevreden over...
Ik ben wel te spreken over china glaze, het blijft echt goed zitten. Ik heb 2 lakjes van rimmel, prachtige kleuren, het smeert goed en droogt snel, maar.... het chipt nog sneller. Wel jammer, want ik vind 't echt mooi.

Ik wacht op een nieuwe china glaze bestelling, toch spannend, hoe de kleuren in het echt uitvallen...

Jullie zijn dus wel te spreken over carice (is het toch, van het kruidvat)? Ik zie dat ze wel mooie kleuren hebben, misschien eens testen .
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik heb de laatste tijd ineens ook een nagellak-tic, ik loop nu veel vaker met gelakte nagels (zeg maar bijna altijd) en koop ook steeds nagellak. Ik houd het wel bij budget en makkelijk verkrijgbaar, mijn favoriet is Catrice. Ik ben gek op blauwe, groene, grijze en bruine nagellakkleurtjes.
Ik heb net Sand Francisco van Catrice zitten lakken. Hij is mooi!

Lakjes zijn binnen en woohaaa, ik had eigenlijk niet verwacht dat seche vite écht zo snel droog zou zijn, maar... het is écht zo snel droog .
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Is dat een merk of een topcoat Gamayun?

Ik heb de topcoat van Trind, die is wel prima maar niet supersnel drogend. Wil toch die belgische.. scheelt echt tijd! (ben vaak ongeduldig en ga dan was opvouwen of afwassen en zit dan onder de butsen grrr)
Een merk topcoat!

Dit is hun site en de topcoat: http://www.seche.com/products/product-83005.html

Ze hebben ook basecoats, daar heb ik ook één van. Je smeert het op als je laatste laag nagellak nog wat nat is (dat voelde wel een beetje onnatuurlijk) en 't wordt samen keihard.

Ik heb wat roze, roze/paars en rood van china glaze gekocht, prachtige kleuren maar sommigen lijken wel erg op elkaar, is lastig te zien op de site... maar goed, de een dan met subtiele glittertjes en de ander zonder, dus er is nog wel verschil .

Ik zal ook eens kijken naar carice oid, daar zijn jullie wel vaak enthousiast over. Wil nog een grijs/beige achtige, ik heb bijna altijd roze, roze/paars, paars of rood op (donker of licht, van alles, maar wel eigenlijk die basiskleuren.)

Nu 108 degrees, één van m'n nieuwe lakjes:

http://www.alllacqueredup ... nd-escape-summer-2011.jpg
Ik gebruik door dit forum ook seche vite en kan niet meer zonder! Ik heb mijn nieuwe lakjes nog niet geprobeerd en wacht nog op 2 die worden nagezonden.

Ik heb van de week een manicure laten doen, zij lakken met Essie. En ik moet zeggen dat het erg lang blijft zitten én mooi blijft. Ik heb dat merk thuis niet.

Voor degenen die over Catrice van Kruidvat schrijven: ik heb er 2 prachtige kleuren van en ben tevreden. Goedkoop is dus zeker niet slecht! Ze hebben vaak hele gave kleuren.
Whow @gamayun, knallend! Hoeveel lagen breng jij aan met dat merk, voordat je het mooi vindt?
Mooie kleur Gamayun! Misschien is Absolutely Chinchilly van Catrice iets voor je, een grijs/bruinige kleur. Vind m persoonlijk erg mooi.

Ik heb net Planks a lot gelakt: alizarineclaws

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven