Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
ik lak idd mn nagels zo 1x in de 2 weken!

Is dat weinig? Mijn nagellak zit er dan nog keurig op, dus vind t zonde om t er dan af te halen. Nu zit het er denk ik ook al 2 weken op en begint t aan de kant vd nagelriemen heel licht te bladderen... verder ziet t er nog redelijk oke uit.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Heb je acrylnagels of iets in die richting? Bij mij blijft het alleen daarop zo lang zitten. Op mijn natuurlijke nagels is een dag of 5 a 6 al erg lang.
Wat ik nou weer gekocht heb....zo mooi Kan niet wachten tot het bezorgd wordt.

Cult Nails, My kind of cool aid.

Cult Nails Hypnotize me

Heb ook nog een basecoat en een sneldrogende topcoat van hetzelfde merk gekocht.
Mooi! Heb een leuke roze gevonden bij de DA!

Bovenstaande glitters van Opi waren trouwens echt NIET te verwijderen! Wie heeft tips voor het eraf halen van die grote glitternagellak? Heb al nagellak remover met aceton maar dat helpt niet.. Ook het watje er een tijd ophouden werkt niet, dan verdwijnt de nagellak maar de glitters blijven zitten :')
Leuk kleurtje!

Ik heb nagellakremover van essence die extra sterk is. Het heel Essence nail art nail polish remover ultra. Remover is paars, dop is zwart. Werkt als een trein. Als je dat even een tijdje op je nagel houdt met een watje gaat het er best goed af. Al blijft glitter gewoon k*t.
Dank voor de tip, kan het proberen! Essence is nooit duur Glitters zijn idd onhandig maar deze waren gewoon echt een ramp! Heb ze er met mn nagels af moeten krabben :P
Ze zijn echt super goedkoop die flessen. Ik weet zo de prijs even niet uit mijn hoofd, maar volgens mij zijn ze niet duurder dan 1,25 euro.

Ik heb die opi glitters ook staan, maar nog niet uitgeprobeerd. Binnenkort toch maar eens doen!
Haha vooral er pas afhalen als je teveel tijd hebt :P
quote:flowerbombje schreef op 22 oktober 2011 @ 16:08:

Heb je acrylnagels of iets in die richting? Bij mij blijft het alleen daarop zo lang zitten. Op mijn natuurlijke nagels is een dag of 5 a 6 al erg lang.

Nee dat zijn gewoon mn eigen nagels, een stukkie terug had ik fotos geplaats...

Het zit er nu na 2 weken nog steeds redelijk op, alleen bij de nagelriemen begint t te los te laten. Maar bij uiteinde v mn nagel zit t er nog steeds op. Terwijl ik toch echt niet alleen maar stil zit op mn kont de hele dag :D
ow ja glitters.. pff vooral als t niet van die hele fijne glitters zijn... drama!!!!!! Dan denk je klaar te zijn, kom je weer glitters tegen
Ik heb nogmaals french geprobeerd, maar dit keer met een french setje die ik bij etos heb gekocht en niet met het roze over het wit. Nu vind ik het wel mooi, echt goed gelukt!

NYC - nr 240 midtown

Heb na deze foto's mn nagels weer netjes kort
Wie weet er een holografische lak a la die Opi designer series Amathist enzo? Maar dan die dus wel makkelijk verkrijgbaar is :P
Even googlen op llarowe (site) en dan het merk glitter gal. Prachtige lakjes. Voor de precieze link moet je even een paar pagina's terug bladeren. Daar heb ik hem geplaatst.

Leuk Woepsie!
Ik heb ze nu weer zo

NYC - nr 210 Mother of pearl St.
Ik heb mijn nagels groen! Is nog gelukt ook!

Manic Panic Green Envy:

anoniem_124453 wijzigde dit bericht op 28-10-2011 17:51
Reden: Foto's toegevoegd
% gewijzigd
quote:flowerbombje schreef op 26 oktober 2011 @ 22:09:

Even googlen op llarowe (site) en dan het merk glitter gal. Prachtige lakjes. Voor de precieze link moet je even een paar pagina's terug bladeren. Daar heb ik hem geplaatst.

Leuk Woepsie!

Supermooi idd maar nog aardig aan de prijs :(

Is bij Kruidvat of Douglas niet te krijgen he, holografische lakjes?

@Saeva, mooi gelakt maar vind groen maar niks :P Heb je ook matchende kleren?
Ze zijn hun geld elke cent waard. En de dollar staat laag hè Er zijn heel weinig lakjes te vinden die zo'n holografisch effect hebben. Ben ze in Nederland in de winkel nog niet tegengekomen. Gosh zou een zilveren moeten hebben, maar die is haast nergens te vinden.

Saeva, mooi gelakt! Heb je de smaak helemaal te pakken nu?
Vallen de verzendkosten een beetje mee dan? Heb jij een holografisch lakje waarvan je miss een foto op je nagels kan maken? Zit op de wipwap om het te doen!
Zelf foto's maken gaat even niet lukken, maar zal even swatches voor je plakken die met de werkelijkheid overeen komen

De verzendkosten zijn heel erg schappelijk. Ik had twee lakjes en betaalde daarvoor $4,33. In totaal was ik in euro's 24,67 kwijt.

Dit is met licht erop, maar ook zonder direct licht zie je nog steeds het holo effect. Ik ben iig helemaal gek op deze. Zit nu ook op m'n nagels. Chippen ook niet snel.

Mooi!!! :o Maar 25 euro voor 2 lakjes vind ik toch wel erg duur :(
Dan koop je er één

Nee, ben het met je eens dat het nog steeds niet goedkoop is. Het stomme is alleen dat de andere vergelijkbare lakjes, zoals de Designer Series van OPI en OMG van China Glaze, voor absurde bedragen op ebay aangeboden worden. Dus als je iets soortgelijks wilt, dan kom je wel bij deze uit
Ja dat is ook weer waar. Snap ook niet waarom die van Gosh eruit is dan?? Die liep blijkbaar als een trein, waarom halen ze die dan uit het assortiment?!
Ik ook niet! Net zoals dat die ds van opi en de omg van cg weer verdwenen zijn. Ik hoop eigenlijk op een re-release. Maar dat zal nog wel even duren.
Wat een mooie nagels allemaal,krijg hierdoor zelf ook zin om weer in de lak te gaan Die blauwe van jouw flowerbombje vind ik erg mooi,maar stem jij je kleding er ook op af?

Elke dag een andere kleur vind ik ook zoveel werk nl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven