Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
dinsdag 22 november 2011 om 18:54
Leuke lakjes zijn er weer voorbij gekomen. Dit glitters van China Glaze zijn mooi! Maar mijn nagellak-la zit vol....
Veronique, ik heb geen eigen foto maar dit lijkt er op:
Al was het bij mij eigenlijk wel iets mooier, haha.
Jammer dat cultnails niet fijn lakt.. had daar eigenlijk ook nog wat van op het oog
Veronique, ik heb geen eigen foto maar dit lijkt er op:
Al was het bij mij eigenlijk wel iets mooier, haha.
Jammer dat cultnails niet fijn lakt.. had daar eigenlijk ook nog wat van op het oog
woensdag 23 november 2011 om 09:30
saeva: ik krijg met foto's maken ook nooit de werkelijke kleur en het is wazig, dacht al dat het aan mijn simpele camera lag, maar jij hebt dus ook kleurproblemen...
Wion, mijn laatste megabestelling van china glaze lakjes zit nog respectloos in de doos! Ik heb er ook nog geen plek voor en wil eerst oudere lakjes opmaken.
Wion, mijn laatste megabestelling van china glaze lakjes zit nog respectloos in de doos! Ik heb er ook nog geen plek voor en wil eerst oudere lakjes opmaken.
woensdag 23 november 2011 om 10:00
@ Veronique: Ik gebruik de camera in mijn telefoon, maar misschien is die niet van een goede kwaliteit.
Mijn nagels zijn nu al gaan chippen. Rare zin, maar jullie snappen me vast wel.
De kleur viel me toch al tegen eigenlijk (merk niet echt iets van de glitter in glittergal) dus ik denk dat ik straks alles er maar af haal en een ander kleurtje opdoe...
Mijn nagels zijn nu al gaan chippen. Rare zin, maar jullie snappen me vast wel.
De kleur viel me toch al tegen eigenlijk (merk niet echt iets van de glitter in glittergal) dus ik denk dat ik straks alles er maar af haal en een ander kleurtje opdoe...
woensdag 23 november 2011 om 13:46
donderdag 24 november 2011 om 16:56
vrijdag 25 november 2011 om 10:57
quote:flowerbombje schreef op 21 november 2011 @ 00:24:
[...]
Mooi!! Die heb ik ook Moet hem binnenkort echt een keertje gaan dragen. Heb net zelf 3 geweldige lakjes gekocht voor een schijntje
China Glaze Material Girl
[afbeelding]
China Glaze Some Like It Haute
[afbeelding]
Essie Shine of the Times
[afbeelding]
Het is echt een prachtige flakie zoals je kunt zien hieronder.
[afbeelding]
Sisi, mooie koh lak! Vind je niet dat lak zonder topcoat heel langzaam droogt? Ik heb daar echt het geduld niet voor.Wow! Deze lakjes zijn dus gewoon nu al aangekomen!! Heb ze op zondag besteld en vrijdag hier vanuit de US
[...]
Mooi!! Die heb ik ook Moet hem binnenkort echt een keertje gaan dragen. Heb net zelf 3 geweldige lakjes gekocht voor een schijntje
China Glaze Material Girl
[afbeelding]
China Glaze Some Like It Haute
[afbeelding]
Essie Shine of the Times
[afbeelding]
Het is echt een prachtige flakie zoals je kunt zien hieronder.
[afbeelding]
Sisi, mooie koh lak! Vind je niet dat lak zonder topcoat heel langzaam droogt? Ik heb daar echt het geduld niet voor.Wow! Deze lakjes zijn dus gewoon nu al aangekomen!! Heb ze op zondag besteld en vrijdag hier vanuit de US
vrijdag 25 november 2011 om 14:11
quote:sisisi schreef op 23 november 2011 @ 18:59:
Hebben jullie de gouden tip om een gescheurde nagel te restaureren?
Essence SOS nail repair pads & Essence SOS nail glue, kost bijna niks en werkt prima. Let op dat je niet teveel lijm smeert anders wordt je nagel erg dik en mogelijk wat bobbelig.
Klik hier voor meer info
Hebben jullie de gouden tip om een gescheurde nagel te restaureren?
Essence SOS nail repair pads & Essence SOS nail glue, kost bijna niks en werkt prima. Let op dat je niet teveel lijm smeert anders wordt je nagel erg dik en mogelijk wat bobbelig.
Klik hier voor meer info
zaterdag 26 november 2011 om 18:30
quote:sari1975 schreef op 23 november 2011 @ 22:57:
Hoe lang blijft jullie nagellak mooi zitten? Bij mij duurt het nog geen 24 uur voordat de eerste stukjes een de rand eraf zijn.....ik lak mn nagels vaak maar 1x per 3 weken. En dan ziet het er nog redelijk oke uit. Mischien komt t ook omdat ik altijd lichte naturel kleurtjes gebruikt... misschien valt t dan niet zo op
Hoe lang blijft jullie nagellak mooi zitten? Bij mij duurt het nog geen 24 uur voordat de eerste stukjes een de rand eraf zijn.....ik lak mn nagels vaak maar 1x per 3 weken. En dan ziet het er nog redelijk oke uit. Mischien komt t ook omdat ik altijd lichte naturel kleurtjes gebruikt... misschien valt t dan niet zo op
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
donderdag 1 december 2011 om 22:10
Ik heb net mijn nagels opnieuw gedaan nadat de lak er drie dagen op heeft gezeten. Voor mij is dat vrij lang, helemaal als ik ermee naar werk ga.
Het was vanochtend nog mooi maar na een paar uur knutselen aan sinterklaarsurprise niet meer.
Ik heb sinds kort een nieuwe base en top coat (china glaze stong adhesion base coat en out the door top coat). Ben er erg tevreden over. Ik had laatst ook de revlon top coat gekocht maar die chipt bij mij echt supersnel.
Ik heb nu My private jet van OPI op. Geen plaatje van want er zijn blijkbaar verschillende versies en als ik het google word ik er dus niet echt wijs uit, maar het is wel mooi, donkerbruin met blauwige en zilverige glittertjes.
Supersnel die lakjes, flowerbombje! Had je ze via ebay?
Het was vanochtend nog mooi maar na een paar uur knutselen aan sinterklaarsurprise niet meer.
Ik heb sinds kort een nieuwe base en top coat (china glaze stong adhesion base coat en out the door top coat). Ben er erg tevreden over. Ik had laatst ook de revlon top coat gekocht maar die chipt bij mij echt supersnel.
Ik heb nu My private jet van OPI op. Geen plaatje van want er zijn blijkbaar verschillende versies en als ik het google word ik er dus niet echt wijs uit, maar het is wel mooi, donkerbruin met blauwige en zilverige glittertjes.
Supersnel die lakjes, flowerbombje! Had je ze via ebay?
donderdag 1 december 2011 om 22:14
Ja, had ze inderdaad via ebay. Had al vaker bij deze verkoper gekocht. Maar nog nooit waren ze zo snel binnen. Ze zijn ook echt prachtig.
Wat fijn dat je een goede combi van base- en topcoat gevonden hebt! Ik heb Revlon ook en hij doet het wel prima bij mij. Die van Cult Nails doet het echter beter. Al ligt mijn nagellak er nu ook af, na een uur zwemmen. Daar kan geen topcoat tegen op.
MPJ van Opi is echt mooi! Vind het zo grappig dat er zoveel verschillende versies in omloop zijn.
Wat fijn dat je een goede combi van base- en topcoat gevonden hebt! Ik heb Revlon ook en hij doet het wel prima bij mij. Die van Cult Nails doet het echter beter. Al ligt mijn nagellak er nu ook af, na een uur zwemmen. Daar kan geen topcoat tegen op.
MPJ van Opi is echt mooi! Vind het zo grappig dat er zoveel verschillende versies in omloop zijn.
maandag 5 december 2011 om 20:19
Wie heeft dit ooit gezien/gedaan??? http://www.youtube.com/watch?v=OO3NO29L50U
maandag 5 december 2011 om 21:28
en dit dan
http://www.youtube.com/wa ... screen&v=NpsrRFqTnRA&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=wcmO0R3K ... re=related
http://www.youtube.com/wa ... screen&v=NpsrRFqTnRA&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=wcmO0R3K ... re=related
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte