Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Leuke lakjes zijn er weer voorbij gekomen. Dit glitters van China Glaze zijn mooi! Maar mijn nagellak-la zit vol....

Veronique, ik heb geen eigen foto maar dit lijkt er op:

Al was het bij mij eigenlijk wel iets mooier, haha.

Jammer dat cultnails niet fijn lakt.. had daar eigenlijk ook nog wat van op het oog
saeva: ik krijg met foto's maken ook nooit de werkelijke kleur en het is wazig, dacht al dat het aan mijn simpele camera lag, maar jij hebt dus ook kleurproblemen...

Wion, mijn laatste megabestelling van china glaze lakjes zit nog respectloos in de doos! Ik heb er ook nog geen plek voor en wil eerst oudere lakjes opmaken.
@ Veronique: Ik gebruik de camera in mijn telefoon, maar misschien is die niet van een goede kwaliteit.

Mijn nagels zijn nu al gaan chippen. Rare zin, maar jullie snappen me vast wel.

De kleur viel me toch al tegen eigenlijk (merk niet echt iets van de glitter in glittergal) dus ik denk dat ik straks alles er maar af haal en een ander kleurtje opdoe...
Ik hou het voorlopig maar op de topcoat van Revlon. Die bevalt me goed. Krult niet om, zoals Seche Vite, chipt niet zoals Wicked Fast van Cult Nails, en bleef vorige keer een hele week mooi en sterk.
Saeva, wat jammer dat de lakjes tegenvallen!

Over die slechtlakkende Cultnails kun je misschien wel even naar de eigenaresse mailen. Die lost klachten altijd heel goed op, van wat ik gehoord heb.

Ik loop met schandalig afgebladderde nagels rond, maar heb het te druk
Ik neem niet aan dat ze kan zorgen dat ze minder snel drogen! Ik lak te langzaam vermoed ik. Misschien wordt dat beter naarmate ik beter in lakken word...
Hebben jullie de gouden tip om een gescheurde nagel te restaureren?
Je schijnt een soort wraps te hebben die in het acryl/nepnagelschap bij de drogist hangen. Heb ook weleens gehoord dat een theezakje plus een aantal laagjes blanke lak werken. Nog nooit zelf geprobeerd.
Hoe lang blijft jullie nagellak mooi zitten? Bij mij duurt het nog geen 24 uur voordat de eerste stukjes een de rand eraf zijn.....
@ Sari: Mijn nagellak bleef een paar weken terug meer dan een week goed en mooi. Toen had ik ze gelakt met Orly Bonder basecoat, Safari lak en Revlon Quick Dry Topcoat. Ga ik morgen weer doen. Maar nu met een ander kleurtje... weet alleen nog niet welke.
Ik gebruik Insta-Dry topcoat van Sally H. en het blijft bijna twee weken perfect zitten.

Met topcoat van Hema, Opi en Lancome blijft het maar een paar dagen zitten en soms nog geen dag.
quote:flowerbombje schreef op 21 november 2011 @ 00:24:

[...]

Mooi!! Die heb ik ook Moet hem binnenkort echt een keertje gaan dragen. Heb net zelf 3 geweldige lakjes gekocht voor een schijntje

China Glaze Material Girl

[afbeelding]

China Glaze Some Like It Haute

[afbeelding]

Essie Shine of the Times

[afbeelding]

Het is echt een prachtige flakie zoals je kunt zien hieronder.

[afbeelding]

Sisi, mooie koh lak! Vind je niet dat lak zonder topcoat heel langzaam droogt? Ik heb daar echt het geduld niet voor.Wow! Deze lakjes zijn dus gewoon nu al aangekomen!! Heb ze op zondag besteld en vrijdag hier vanuit de US
quote:sisisi schreef op 23 november 2011 @ 18:59:

Hebben jullie de gouden tip om een gescheurde nagel te restaureren?

Essence SOS nail repair pads & Essence SOS nail glue, kost bijna niks en werkt prima. Let op dat je niet teveel lijm smeert anders wordt je nagel erg dik en mogelijk wat bobbelig.

Klik hier voor meer info
quote:sari1975 schreef op 23 november 2011 @ 22:57:

Hoe lang blijft jullie nagellak mooi zitten? Bij mij duurt het nog geen 24 uur voordat de eerste stukjes een de rand eraf zijn.....ik lak mn nagels vaak maar 1x per 3 weken. En dan ziet het er nog redelijk oke uit. Mischien komt t ook omdat ik altijd lichte naturel kleurtjes gebruikt... misschien valt t dan niet zo op
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik heb net mijn nagels opnieuw gedaan nadat de lak er drie dagen op heeft gezeten. Voor mij is dat vrij lang, helemaal als ik ermee naar werk ga.

Het was vanochtend nog mooi maar na een paar uur knutselen aan sinterklaarsurprise niet meer.

Ik heb sinds kort een nieuwe base en top coat (china glaze stong adhesion base coat en out the door top coat). Ben er erg tevreden over. Ik had laatst ook de revlon top coat gekocht maar die chipt bij mij echt supersnel.

Ik heb nu My private jet van OPI op. Geen plaatje van want er zijn blijkbaar verschillende versies en als ik het google word ik er dus niet echt wijs uit, maar het is wel mooi, donkerbruin met blauwige en zilverige glittertjes.

Supersnel die lakjes, flowerbombje! Had je ze via ebay?
Ja, had ze inderdaad via ebay. Had al vaker bij deze verkoper gekocht. Maar nog nooit waren ze zo snel binnen. Ze zijn ook echt prachtig.

Wat fijn dat je een goede combi van base- en topcoat gevonden hebt! Ik heb Revlon ook en hij doet het wel prima bij mij. Die van Cult Nails doet het echter beter. Al ligt mijn nagellak er nu ook af, na een uur zwemmen. Daar kan geen topcoat tegen op.

MPJ van Opi is echt mooi! Vind het zo grappig dat er zoveel verschillende versies in omloop zijn.
ooh ik ben echt dol op nagellak sinds ik geen nagels meer bijt!

Deze heb ik nu op:

leuk om eraf te halen met die glitters :P haha

Ik heb nu een donker rood/roze op met daaroverheen zilvere crackle nagellak
Wie heeft dit ooit gezien/gedaan??? http://www.youtube.com/watch?v=OO3NO29L50U
dat filmpje kende ik al. Er zijn heel veel van dat soort filmpjes. Zou t zelf wel eens willen proberen.
en dit dan

http://www.youtube.com/wa ... screen&v=NpsrRFqTnRA&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=wcmO0R3K ... re=related
Wel gezien Blauwbloempje, maar heb geen zin in de troep en de moeite. Vind gewoon lakken wel prima.

Woepsie, dat soort stickers heb ik. Maar nog nooit netjes kunnen aanbrengen Dat krantengedoe ziet er ook gaaf uit!
Het schijnt dus helemaal geen troep en gedoe te zijn, mijn zusje heeft het geprobeerd en het was supereasy zei ze!
quote:flowerbombje schreef op 25 november 2011 @ 10:57:

[...]

Wow! Deze lakjes zijn dus gewoon nu al aangekomen!! Heb ze op zondag besteld en vrijdag hier vanuit de US Waar heb je ze besteld??
Hierquote:Arwyn schreef op 06 december 2011 @ 10:28:

[...]

Waar heb je ze besteld??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven