Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Thnx! :D
Ik heb het een keer geprobeerd, dat water marblen (ofzo), maar bij mij werd het een kliederboel en ben sowieso meer van de 'gewone' nagellak.

Heb nu weer eens stranger tides op, erg mooi maar vind m in de zomer mooier. Ik merk dat ik nu meer voor de warmere kleuren ga.

Dat met die kranten is wel grappig, en ook wel simpel genoeg voor ongeduldige mensen als ik
Ben nu in afwachting van deze lakjes:

CG Hot lava love

CG Strawberry fields

CG Wagon trail

CG Glittering Garland

CG Tinsel Town

Nu weet ik tenminste zeker dat ik niet zal kunnen kiezen wat ik met de feestdagen op doe
Ohja, nail polish fashion (zie link OP) geeft 15% korting in december als je de code DEC2011 gebruikt, mocht er iemand nog iets 'nodig' hebben is dat toch weer meegenomen
quote:wionn schreef op 08 december 2011 @ 11:11:

Ben nu in afwachting van deze lakjes:

CG Strawberry fields

[afbeelding]

Nu weet ik tenminste zeker dat ik niet zal kunnen kiezen wat ik met de feestdagen op doe Deze is zooo mooi!
Mooie lakjes heb je gekozen Wionn!! Die eerste, is die meer rood of echt zo roze?

De korting bij nailpolishfashion heb ik ook gezien. Die vind ik alleen wat verneukeratief. Ze willen nodeloos alleen maar met pakketpost sturen in december. Dan kan je wel korting geven, maar heeft het nog geen effect als je maar 1 of 2 lakjes besteld.

Arwyn, heb jij nog op ebay geshopt?
Op andere plaatjes vond ik m wat roder lijken en ik hoop eigenlijk dat dat in het echt ook zo is.

Dat van die pakketpost had ik niet in de gaten, ik ging sowieso meerdere lakjes bestellen maar anders heeft het inderdaad geen zin.. beetje flauw.
Flowerbombje: Nog niet.

Probeer eerst even wat dingen te verkopen, dan mag ik weer ;)
quote:Arwyn schreef op 08 december 2011 @ 16:46:

Flowerbombje: Nog niet.

Probeer eerst even wat dingen te verkopen, dan mag ik weer ;)

Hahaha, dat ken ik!

Deze link kreeg ik net van een vriendinnetje. Misschien zijn er meer liefhebbers. http://www.elle.nl/acties ... agellakset-van-OPI-cadeau

Wionn, ben benieuwd hoe hij is als je hem binnen hebt. Kom je verslag doen?
Die heb ik besteld.. Ben benieuwd wanneer ik de lakjes krijg! Rainbow Connection lijkt me wel erg gaaf voor de kerst, haha.

Weet iig welke lakjes ik wil gaan bestellen..

En ik twijfel over

Tuurlijk kom ik verslag doen . Het gaat wel even duren want twee van de lakjes waren niet op voorraad en ik heb gevraagd of ze wachten met versturen tot de bestelling compleet is. Denk dat ik het over twee weken wel heb.

Leuk, die actie van Elle. Denk dat ik het niet ga doen, Pepe's purple passion heb ik al en de andere spulletjes heb ik niet echt nodig.

Mooie lakjes Arwyn, die bovenste wil ik eigenlijk ook nog wel. Heb er al eens mee in mijn handen gestaan maar toen niet gekocht. Nu twijfel ik weer

Deze is onderweg
Leuk!!! Je moet er wel een dikke laag topcoat overheen doen. Hij is wat korrelig anders.

Ik heb trouwens ook het abonnement met opi pakket besteld. Wat ik niet gebruik zet ik wel op marktplaats ofzo.
Haha, dat idee had ik ook al met het pakket ;)

Vind die zwarte wel leuk voor O&N of zo!
Marktplaats wordt overspoeld met opi straks

Ik ben wel benieuwd naar die donkere. Ben niet zo van die kleuren maar misschien is het wel mooi voor de afwisseling.
Ik moet even een bekentenis doen..

Ik heb vandaag iets gedaan wat ik nooit van mezelf verwacht had: Ik heb een Chanel nagellak gekocht! Voor bijna 20 euro, ja, ik weet dat het een belachelijke prijs is voor een flesje nagellak.

Ik geef de schuld aan de volgende factoren:

- Ik heb de laatste tijd best vaak een OPI gekocht in de winkel en ben dus te 'gewend' geraakt aan nagellakken van boven de 10 euro. Daar trok ik een paar maanden geleden nog mijn wenkbrauwen voor op..

- Er is een Mooi drogist op mijn station

- Ik had een cadeautje voor mezelf nodig om de moed erin te houden (slecht humeur door treinen, regen, werk etc)

Ik dus de Mooi in, met het plan om Warm and Fozzy toch maar eens te gaan kopen. Was er niet. Dus ik kijk nog een beetje verder. Zag nog een mooi lakje van Koh. Liep er al mee in mijn handen toen ik plotseling richting de Chanel-hoek stormde (geen idee waarom want daar heb ik normaal gezien toch echt niks te zoeken) en een Peridot uit het schap rukte! Die was toch wel oneindig veel mooier dan het Koh-lakje! En met een Mooi-klantenkaart kreeg ik toch wel een duizelingwekkende 2 euro korting. En ach, het was dan wel een euro of 5 duurder dan het Koh lakje maar het was veel meer euro mooier! En ik had het toch zeker verdiend!

Nu ben ik thuis en kan ik me nergens anders toe zetten dan naar het flesje staren... (met 1 oog terwijl ik dit typ).

Ik ga geen plaatje plakken want dan kunnen jullie je vast ook niet inhouden ;). En dat wil ik natuurlijk niet op mijn geweten hebben! Op eigen risico hier wel een linkje

Wionn, geniet er lekker van! Soms moet je jezelf gewoon even verwennen. Ik stond vandaag te kwijlen in de sephora bij Meep Meep Meep van Opi. Mag hem wel bestellen op internet van mezelf gelukkig

Hier trouwens in 3!!! dagen vanuit de US mijn OPI Gone Gonzo binnen
Ik ben nog steeds op zoek naar een seller die Warm and Fozzie heeft en de Eye Candy lakjes van China Glaze.. Had er een gevonden, maar was helaas te laat met bestellen..
3 dagen! Supersnel! Moet ik misschien toch ook eens naar gaan kijken

Meep Meep Meep is ook heel mooi!
Ik had die bij beautyzone2007 vandaan, Wionn.

Arwyn, moeten ze persé bij dezelfde verkoper vandaan komen?
Vind ik wel het handigst..

Bij bv Beautyzone zijn de verzendkosten best hoog, dus dan is het voordeliger om het samen te bestellen. Beautyzone had Warm and Fozzie een blauwe maandag, maar natuurlijk net toen ik er even het geld niet voor had..
Haha Wionn, wat een leuk verhaal. Ik ken het gevoel wel van alles gaat stom en je verdient het gewoon. En in jouw geval was het dit lakje. Ik vind deze toevallig niet mooi, maar heb zelf ook wel eens op het punt gestaan Chanel te kopen (ineens was dat dwangmatige na dagen weer uit mijn hoofd en heb ik het niet gedaan). Ook leuk dat links bij jouw link als eerste staat: is een verslaving iets ergs (oid).

OPI - Need Sunglasses
Mijn China Glaze lakjes zijn binnen!

Bij deze dus de update over hot lava love: hij is roder dan het plaatje op de vorige pagina. Het is gewoon echt rood met een iets rozige glans erover in bepaald licht. Erg blij mee
Fijn dat hij zo goed bevalt Wionn!! Dank voor de update.

Ik heb deze week trouwens een rode catrice gekocht om te proberen of het misschien toch niet iets voor mij is.

Marilyn & Me

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven