Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
maandag 19 december 2011 om 21:10
dinsdag 20 december 2011 om 11:36
dinsdag 20 december 2011 om 12:07
Leuk een nagellak topic!
Ik was altijd erg netjes met het bijhouden van mijn nagels alleen ik heb er een tijdje niet naar omgekeken dus ze zien er niet meer uit. Vanavond ga ik ze maar weer eens lakken met een blanke lak, dan worden ze gelijk steviger en scheuren ze minder snel. Als ze allemaal weer mooi lang zijn doe ik er weer een kleurtje op
Heeft er iemand een tip voor een nieuw kleurtje wat niet te fel is maar wel opvalt? Tot nu toe heb ik goud/zilver kleurig, donker rood, zwart en naturel kleuren (lichtroze e.d.). Qua kleding draag ik veel zwart en aarde tinten.
Ik was altijd erg netjes met het bijhouden van mijn nagels alleen ik heb er een tijdje niet naar omgekeken dus ze zien er niet meer uit. Vanavond ga ik ze maar weer eens lakken met een blanke lak, dan worden ze gelijk steviger en scheuren ze minder snel. Als ze allemaal weer mooi lang zijn doe ik er weer een kleurtje op
Heeft er iemand een tip voor een nieuw kleurtje wat niet te fel is maar wel opvalt? Tot nu toe heb ik goud/zilver kleurig, donker rood, zwart en naturel kleuren (lichtroze e.d.). Qua kleding draag ik veel zwart en aarde tinten.
dinsdag 20 december 2011 om 12:15
Ik ben een groot fan van grijze nagellak. Als je er dan ook nog een subtiel glittertje of een flakie overheen lakt heb je echt een mooie nagellook. En de holografishe lakjes kan ik je ook van harte aanbevelen
Heb zelf trouwens net Orly Nailtrition binnengekregen. Schijnt erg goed te zijn voor je nagels. Voedend enzo. Beter dan nagelverharder enzo.
Heb zelf trouwens net Orly Nailtrition binnengekregen. Schijnt erg goed te zijn voor je nagels. Voedend enzo. Beter dan nagelverharder enzo.
dinsdag 20 december 2011 om 12:56
quote:flowerbombje schreef op 20 december 2011 @ 12:15:
Ik ben een groot fan van grijze nagellak. Als je er dan ook nog een subtiel glittertje of een flakie overheen lakt heb je echt een mooie nagellook. En de holografishe lakjes kan ik je ook van harte aanbevelen
Bedoel je hiermee de lakjes met een soort glitter erdoor? Dat vind ik zelf ook erg mooi, zelf ben ik helemaal fan van Collistar. Alleen zwart en donker rood heb ik in effen.
Goede tip van die Orly Nailtrition, mijn nagels kunnen wel wat verzorging gebruiken, ik heb het idee dat ze van de nagelverharder na een tijdje sneller gaan scheuren.
Bedoel je hiermee de lakjes met een soort glitter erdoor? Dat vind ik zelf ook erg mooi, zelf ben ik helemaal fan van Collistar. Alleen zwart en donker rood heb ik in effen.
Goede tip van die Orly Nailtrition, mijn nagels kunnen wel wat verzorging gebruiken, ik heb het idee dat ze van de nagelverharder na een tijdje sneller gaan scheuren.
dinsdag 20 december 2011 om 12:58
dinsdag 20 december 2011 om 12:59
dinsdag 20 december 2011 om 13:04
Ik ben zelf überbleek en mij staat het erg leuk. Het hangt er ook wel vanaf welke kleur grijs je neemt. Heel donker grijs staat mij niet mooi, maar ligt tot midden grijs staat erg leuk. Het is denk ik gewoon iets wat je uit moet proberen. Catrice en essence hebben een paar leuke grijze lakjes en die kosten geen drol. Mooi om mee te proberen vind ik altijd.
dinsdag 20 december 2011 om 13:06
Deze van Collistar wil ik wel eens proberen, lijkt mij erg mooi:
Hier zie je ook dat er een beetje glitter in zit. Ik vind de goude nagellak van Collistar echt super mooi, vooral in de zomer als je een beetje bruin bent! Voor de rest vind ik Chanel en Rimmel ook erg fijn. Tussendoor probeer ik goedkope lakjes sommige zijn erg mooi maar ze gaan helaas al na 3 dagen bladeren.
Ik ga even de foto van Blauwbloempje zoeken
Hier zie je ook dat er een beetje glitter in zit. Ik vind de goude nagellak van Collistar echt super mooi, vooral in de zomer als je een beetje bruin bent! Voor de rest vind ik Chanel en Rimmel ook erg fijn. Tussendoor probeer ik goedkope lakjes sommige zijn erg mooi maar ze gaan helaas al na 3 dagen bladeren.
Ik ga even de foto van Blauwbloempje zoeken
dinsdag 20 december 2011 om 13:08
Ow de foto doet het niet, hier de link
http://thesecretgardensla ... -carisma-najaarslook.html
Het is de blauwe nagellak, staat een beetje onderaan.
De grijze van essence ga ik maar eens proberen, moet morgen toch even de stad in dan kan ik meteen eens kijken.
http://thesecretgardensla ... -carisma-najaarslook.html
Het is de blauwe nagellak, staat een beetje onderaan.
De grijze van essence ga ik maar eens proberen, moet morgen toch even de stad in dan kan ik meteen eens kijken.
dinsdag 20 december 2011 om 13:11
dinsdag 20 december 2011 om 13:18
Ja ik gebruik die van Rimmel geloof ik (heeft twee kwastjes zodat je beter uitsmeert). Ik gebruik ook een basecoat. Als ik dat niet doe dan ziet de lak er de volgende dag niet meer uit! Maar ik heb het idee met de goedkope lakjes (dan praat ik over die van 50ct) dat die gewoon van de basecoat loslaten, heb jij dat ook ervaren? De kleurtjes die ik heb van Collistar, Rimmel en Chanel blijven een week sowieso mooi, en dan doe ik echt veel met mijn handen (paardrijden, hondentraining, tuin en typwerk enz.)
Oeeh ik krijg meteen weer zin om mijn nagels te doen maar ik moet helaas wachten tot ik weer thuis ben.
Oeeh ik krijg meteen weer zin om mijn nagels te doen maar ik moet helaas wachten tot ik weer thuis ben.
dinsdag 20 december 2011 om 13:24
Ja, het is een prisma effect. Vooral als het zonnig is dan zijn het echt geweldige lakjes!
Echt hele goedkope lak koop ik nooit (50ct.) Dat is over het algemeen hele grote troep. Verder maak ik niet zoveel verschil tussen heel duur en bijvoorbeeld catrice. Het hangt vaak ook af van hoe de kleurlak samengaat met je basecoat en je topcoat. De ene combi werkt veel beter dan de ander. Heel apart.
Echt hele goedkope lak koop ik nooit (50ct.) Dat is over het algemeen hele grote troep. Verder maak ik niet zoveel verschil tussen heel duur en bijvoorbeeld catrice. Het hangt vaak ook af van hoe de kleurlak samengaat met je basecoat en je topcoat. De ene combi werkt veel beter dan de ander. Heel apart.
dinsdag 20 december 2011 om 13:33
Haha ja die goedkope ga ik ook niet zo vaak meer halen, meestal stond dat bij de kassa en dan wilde ik toch eens eens ander kleurtje proberen, als het lelijk was dan maakte het toch niet uit
Ja dat is zeker apart, vaak als ik alles van hetzelfde merk doe dan gaat het vaak wel goed. Maar het blijft uitproberen. Ik ga vanavond of morgenochtend eens goed door dit topic spitten naar leuke merkjes en kleurtjes, ik zag al hele leuke kleuren voorbij komen van bijv. Essence wat ik nog niet in de winkel had gezien!
Ja dat is zeker apart, vaak als ik alles van hetzelfde merk doe dan gaat het vaak wel goed. Maar het blijft uitproberen. Ik ga vanavond of morgenochtend eens goed door dit topic spitten naar leuke merkjes en kleurtjes, ik zag al hele leuke kleuren voorbij komen van bijv. Essence wat ik nog niet in de winkel had gezien!
dinsdag 20 december 2011 om 13:47
dinsdag 20 december 2011 om 18:27