Mode & Beauty alle pijlers

Tweedehands kleding

15-10-2013 20:35 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of ik de enige ben die wel eens ooit tweedehands kleding koopt.



Ik heb net een mooie jas gekocht via marktplaats. Hij was nieuw te duur voor mij (400 euro) en nu heb ik hem voor minder dan de helft van marktplaats, nog zo goed als nieuw.



Ik koop eigenlijk liever iets wat goed is tweede hands, dan een nieuw lor dat na twee keer wassen weg kan.

tweedehands kleding

Totaal aantal stemmen: 58

nee, nooit (28%)
soms, omdat ik het nieuw niet kan betalen (16%)
vaak (50%)
(bijna) altijd, nieuw kan ik niet betalen (7%)
Alle reacties Link kopieren
Sprokkel, er was een vage forumster die alleen maar spamde met haar eigen website. Maar ik denk dat de moderator haar geband heeft en alles weggehaald heeft. ( nu lijkt het net of christiane het tegen jouw heeft, maar dat is niet zo )
Alle reacties Link kopieren
gelukkig maar...

ben geen spammerT...ik geef spammerTs juist altijd aan hierzo
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:sprokkelientje schreef op 23 oktober 2013 @ 21:46:

gelukkig maar...

ben geen spammerT...ik geef spammerTs juist altijd aan hierzo
Alle reacties Link kopieren
Jazeker, je hebt evenementen sale retro per kilo. Vorige week 6 jurkjes gekocht voor 25 eu! dit weekend in amsterdam, google het maar!
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriet blijft Pennywise in Den Haag. Maar dat is echte vintage, en niet goedkoop. Maar wel heel mooie spullen, vrijwel altijd van designers, ook echte couture



Www.pennywise.nl
Alle reacties Link kopieren
Ooit van United Wardrobe gehoord?



Ik vind die site echt heel fijn omdat je kleding kunt verkopen op een site alleen voor mode. Staat je fijne top of rok tenminste niet tussen de boormachines of geïmporteerde kleding



Voelt gewoon fijn! Zou zeggen probeer 't allemaal even; [spam]
Wat fijn dat het zo fijn voelt, maar helaas, ben vegetariër, ik doe niet aan spam.





On topic:

Tot voor kort kreeg je hier bij de kringloopwinkel 50% korting op kleding die er al een bepaalde periode hing, maar tegenwoordig is alles dan 1 euro!

En er hangen best veel leuke dingen tussen.

Had een mooie nette blouse van Josephine & co voor 1 euro :-)
Via marktplaats koop ik nog weleens wat, het liefst als het nog nieuw is, maar alleen als ik precies weet wat ik koop. Dus een trui of jurk van een bepaald merk uit een eerdere collectie die v niet meer verkrijgbaar was, maar die ik toen wel een keer gepast heb. Dan weet ik dat de kans groot is dat ik blij ben met mijn aankoop. Ik heb nog nooit iets in een tweedehands winkel gekocht. Niks kunnen vinden, maar ik vind ook dat dat daar vaak zo'n vreselijke geur hangt, dus daar hou ik het ook niet lang uit. Wel bied ik kleding aan in een tweedehandswinkel, maar door het grote aanbod zijn ze op veel plekken zo kritisch dat veel niet geaccepteerd wordt helaas. verschilt wel per winkel.
Alle reacties Link kopieren
quote:ninika schreef op 17 oktober 2013 @ 17:01:

Ik koop alleen tweedehands als ik een outfit nodig heb voor een themafeestje.

Sinterklaas-outfitje?



Koop vaak tweedehands. Geen kringloop of MP. Er zijn hier genoeg winkels met een leuk en goed assortiment. Ik vind het ook veel verrassender dan in winkels waar overal zo'n beetje dezelfde mode, kleuren worden verkocht. Merken interesseren me geen ros. Het moet er goed uitzien, en mooie stof vind ik ook belangrijk. Vind het ook leuk om iets te kopen en het dan hier en daar te veranderen. Beetje meer taille, iets van de lengte af, mouwen eruit enz. Zeker voor feestkleding vind ik het erg de moeite waard. Zoiets draag je niet vaak, en wat ik nieuw mooi vind is heel duur. Ik heb zo'n 3, 4 winkels waar ik regelmatig koop en ken de mensen daar ook goed. Soms hangen ze alvast iets apart voor me omdat ze mijn smaak kennen. Gezellig een glas wijn erbij ...

Doe ik veel liever dan de Bijenkorf of die penozekoopgoot, de

PC Hooftstraat.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 oktober 2013 @ 20:50:

[...]





Nee, ook dan niet.



Ik vind een blousje van een vriendin of zus geen punt. Maar ik zou nooit iets van een onbekende aantrekken.

Die verdenk ik toch altijd van het stiekem hebben van een besmettelijk soort eczeem.



Maar kleding wordt gepast in winkels, van jassen tot lingerie.

Dat is dan toch net zo "vies" ?

Bibliotheekboeken ook.



Of hotels, ook in goede hotels gaan ze wel lakens vervangen, maar die matrassen blijven waarschijnlijk wel een jaartje liggen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ohw, het is een omhooggespamd topic, beetje late reactie van mij.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 14 mei 2014 @ 23:40:

Ohw, het is een omhooggespamd topic, beetje late reactie van mij.

Mooi!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven