Bladen voor Robo

12-08-2009 15:14 584 berichten
Alle reacties Link kopieren
UPDATE

De aktie begint, mede namens jullie op gang te komen. Het heen en weer mailen gaat naar ons idee prima :-)

Ik (boro) ben een inventarisatie lijst aan het maken, zodat we duidelijk hebben wie wat heeft. Dat mail ik morgen Of zondag ( zaterdag ben ik er niet ) naar iedereen door, zodat jullie nog eventueel opmerkingen en/of aanvullingen door kunnen geven.

Eleonora is het komend weekend druk ivm bezoek, en daarna tm donderdag ivm werk. Maar, dat geeft ons mooi de tijd om alles goed op orde te krijgen en door te gaan met zoeken naar bladen e.d. voor Robo :-)

Ik hoop dat het zo duidelijk is, verdere persoonlijkere details volgen uiteraard via de mail.

Voor de mensen die nog niet gemaild hebben, maar wel graag iets voor robo willen doen, mail ons nog even, dan kan ik je erbij zetten.

Mail naar: bladen-voor-robo@live.nl

Lieve iedereen. Ik ben nog nooit bij een "grote" forum aktie zo nauw betrokken geweest. Ik vind het allemaal heel mooi en fijn. Het geeft me zo'n warm gevoel dat wij met zijn allen iemand willen steunen !

Bedankt daarvoor :-)

( en voor mensen die net dit topic binnen vallen. Wij willen robo graag eens verwennen, oorspronkelijk nav het fvdm zijn. Het leek erop dat ze het enig passende kado ( een abo ) niet kon krijgen omdat ze in het buitenland woont. Dat is uiteindelijk toch geregeld !!! Heel, heel fijn, maar we willen het er niet bij laten. Robo heeft te kennen gegeven te snakken naar Nederlands leesvoer. Vandaar deze aktie :-) )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Wow wat super!

Wat een fijn topic! Als je een slecht humeur hebt moet je dit even gaan lezen!!

Heerlijk Robo dat je je abbo krijgt, en geniet lekker van jullie feestmaal met zijn tweetjes!
Wat een lieve mensen hier!

Robo ben blij voor je!
LOL ben ik even een hapje eten, kom terug..... heeft Robo haar abbonnement en iedereen spreekt opeen Frans.....
quote:robo schreef op 12 augustus 2009 @ 18:55:

Vous êtes des crèmes, toutes les filles du forum.

Vraiment cool de votre part!

Bo est trop contente :-)

Romain

Nous simplement admirons et adorons ta femme exceptionelle, Romain! Elle a son propre fan club dans cette forum!
quote:korenwolf schreef op 12 augustus 2009 @ 19:33:

Bij dit soort conversaties moet ik altijd denken aan de onsterfelijke strip "Dick Bosch en den keelenschnijder van den Place Pigalle".

Ik citeer:

Commissaris Maigret: Mais! Nom d'une pipe!! Oui - non - oui - non! Vous êtes complètement tiré du lavabo, non?!!

Stupide tête de fromage! Merde!

Dick Bosch: Oewie, maar eh... mèè

(okee, je moet erbij geweest zijn zeker?) En die titel alleen al!
quote:borodini schreef op 12 augustus 2009 @ 19:26:

[afbeelding]

Haha, Mijn oudste kreeg voor zijn tweede verjaardag oid een heuse Albert Einstein Action Figure (met een krijtje in de aanslag). Wel leerzaam, hij verraste sindsdien allerlei mensen als hij Einstein herkende op reclames/TV etc. "Hee daar heb je Albert Einstein die zo goed slimme dingen kon bedenken!"

Boro... ga je dan 2 x (Duin)rellen??

Je hebt het over Marels en ik zag hier alleen Festen met dat aanbod

Dames, ben oprecht blij dat jullie al veel mail ontvangen en dat er meer zijn die het een leuk idee vinden/mee willen doen.

doe ik ook eens wat nuttigs (grinz, lang gelee )

Ikk mail ook nog een toevoeging/idee, maar wellicht pas morgen.
quote:borodini schreef op 12 augustus 2009 @ 15:14:

Lieve allemaal :-)

Robo heeft een jaar abo gekregen van viva. Het is ons allemaal gelukt :-) ( en een applaus voor jezelf ! )

Maar helemaal klaar waren we nog niet. Eleonora heeft een email adres geopend, waar je heen kan mailen voor meer info e.d.

Jullie zijn kanjers ! .

Wat is de vraag ? Ik ben even de qluettes qwijt.

waarom gaat het nu ??

Mail naar: bladen-voor-robo@live.nl
thee denk dat Boro van Marels een daggie duinrellen heeft gehad, tenminste dat maakte ik erop uit...

nu twijfel ik ook.

nouja Bor zit nu te zwijmelen bij een film, ik hoor het wel.
quote:robo schreef op 12 augustus 2009 @ 18:55:

Vous êtes des crèmes, toutes les filles du forum.

Vraiment cool de votre part!

Bo est trop contente :-)

RomainO gunst, moet ik alweer huilen......
quote:eleonora schreef op 12 augustus 2009 @ 20:30:

[...]

O gunst, moet ik alweer huilen......wat staat er dan Leo?
teruglezen Festen, terug-lé-zen !!
boro heeft inderdaad van Marels een dagje duinrell gehad, weet ik uit betrouwbare bron

Marels is namelijk mijn symbiotische tweeling
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ow oke dames.

*zwaait ff naar Leo, en vraagt of zij nog naar duinrell wilt?*

had nog geen antwoord van eausm ereforummerT van het jaar
Hé wat goed, is het gelukt?! Gaaaaaf!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Deel je kaarten uit Festen? mot je dr vanaf?
quote:misschicken schreef op 12 augustus 2009 @ 20:42:

Deel je kaarten uit Festen? mot je dr vanaf?

als Leo ze niet wilt, wil jij ze dan?

Neen deel ze niet uit, ik heb er voor kort gewerkt en krijg dan gratis kaartjes voor het park en tiki bad.
Als Leo ze niet wil hou ik me aanbevolen..ik ga volgende week die kant op. Maar dan wil ik jou ook ergens blij mee maken!
quote:misschicken schreef op 12 augustus 2009 @ 20:56:

Als Leo ze niet wil hou ik me aanbevolen..ik ga volgende week die kant op. Maar dan wil ik jou ook ergens blij mee maken!neen lieverd dat hoeft niet! en dat zou leuk zijn als je toch deze kant op gaat, het park gaat om 10.00 open!
Wat is nu de bedoeling precies? Want ik heb wel terug gelezen maar zit te snotteren hier en ben het ff kwijt.

Zeg het maar, wat moet ik mailen?

Ik heb op een hele hippe school gezeten, wij leerden frans aan de hand van een stripboek over een ruimtewezentje dat in Frankrijk was geland.

Je suis Ploc

Je mange des insectes
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Yep die afspraak staat al een poos met de kids, die willen er graag heen. Maar Als Leo wil gaat zij uiteraard voor!
quote:Festen schreef op 12 augustus 2009 @ 20:55:

[...]

als Leo ze niet wilt, wil jij ze dan?

Neen deel ze niet uit, ik heb er voor kort gewerkt en krijg dan gratis kaartjes voor het park en tiki bad.

Lieve Fest, sorry dat ik niet gereageerd heb, de aangeboden waren overstelpend en ik heb niet iedereen geantwoord.

Miss C. mag de kaarten hebben als jij ze haar wil sturen, Fien is meer een dierentuin dan een pretpark meisje en ik heb van Very Cherry kaarten voor Blijdorp gekregen.

Heel lief dat je het aanbood!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 12 augustus 2009 @ 21:00:

Wat is nu de bedoeling precies? Want ik heb wel terug gelezen maar zit te snotteren hier en ben het ff kwijt.

Zeg het maar, wat moet ik mailen?

Mensen met bijvoorbeeld Linda's (zoals jij), wordt gevraagd die ter beschikking te stellen en dan eventueel met een centje voor het verzenden erbij. Dat we de kosten voor het verzenden even delen mezze alle zeg maar.

Maar Boro en ik maken nog een plan en bespreken wat het handigst is. Ik heb zelf een idee en wil dat in de commissie gooien.

Maar of je dus bladen hebt de Robo mag hebben en/of een bijdrage voor de verzendkosten.
Miss Chick de kaartjes zijn voor u!

enne Leo begrijp maar al te goed dat het je aandacht is ontglipt je bent ook zo n lieve kanjerT
oooooooooh goody! Daar benne we blij mee!

hoe gaan we contacten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven