de (non)meerwaarde van de eregalerij

15-10-2010 01:08 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 'forummer van de maand' kregen we de Eregalerij.

Dit topic zal dan vast ook niet lang bestaan en wellicht levert me het een ban op. So be it.

Maandag jl. kreeg ik een mail van 'een' Angel dat ik genomineerd en verkozen was. Of ik even snel mijn woorden/motivatie wilde sturen zodat het online kon.

Tekst gemaakt van 348 woorden, keurig binnen de limiet dus.

Gister een Angelmail dat ondanks al op helft van de maand mijn nominatie pas vrijdag online zou zijn i.v.m. 'eregalarij gaat altijd op vrijdag online'.

Ok.

Zojuist een Angelmail gelezen dat nominatie opschuift naar november MAAR dat van hogerhand mijn kritische (netjes omschreven naar mijn idee) gedelete moet worden.

Als je zelfs als (blijkbaar) gewaardeerde forummer je mening al niet meer kunt ventileren, wat is dan nog de meerwaarde van die rubriek???

Omdat het topic er waarsch niet lang zal staan zal ik proberen het op te slaan.

Ondanks risico van van kan ik tekst evt. hier plaatsen.

Mijn vraag; WF is Viva aan het doen??
Dus je eigen idee werd niet gewaardeerd en mag dus niet in de galerij staan? Ik zou passen voor die (kol)ere-galerij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gelezen
Ik zou er ook voor passen.

Ik snap er niks van. Dacht eerst dat er een soort storm in een glas water was maar ik krijg inmiddels het idee dat er echt stront aan de knikker is bij Sanoma.

Dat 'hogerhand' de hele tijd. En Naomi die niks zegt terwijl we haar zo anders kennen.

Wil je überhaupt nog in de eregalerij?
oeh censuur...
had je de tekst nou al weer weggehaald thee?
Die staat er toch nog Biebelie?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
waar blijft die tekst theetje?? gefeliciteerd trouwens met je erevermelding
ben ik blind? ik zie die tekst niet WTF?
Ow wacht je bedoelt de tekst van de eregalerij (kuch het is laat en zo)
Ik wilde net zeggen (wou net zeggen ): volgens mij kun je die mail beter niet plaatsen. Dan overtreed je mogelijk wel de regels, terwijl dat nu nog niet zo is.

Het voegt niet veel toe, je hebt toch al getypt wat de boodschap is?
ik dacht die motivatie van 348 woorden....

Maar thee bedoelt dan denk ik de toelichting zoals hier staat?

Ik ben wel benieuwd naar de afgekeurde tekst segmaar..
Overigens de smaak van Viva is wel goed hoor thee, jij hoort wel in die galerij, ik heb deze van de week (al) ontdekt.
Ow... je eigen tekst? (nu snap ik het niet meer... laat enzo)
Ik dacht dus de mail van Angel, dat Thee die wilde plaatsen.
hoezo regels overtreden als ze haar eigen tekst plaatst?

Je mag geen mailverkeer posten dat niet...
nee, ik dacht dus de mail van Angel
thee help ons eens uit deze spraakverwarring..
Thee, ook al is het je eigen tekst als je die plaatst, ik zie Viva er voor aan je er toch voor te bannen omdat je op basis van hun afwijzing van die tekst voor de eregalerij er van uit kon gaan dat het niet-gewenste uitlatingen zijn. Of zoiets.

Mèn... hoe kom ik aan zo'n verknipte geest dat ik 't bedàcht krijg? *schudt hoofd* De verderfelijke invloed van internet zeg ik je! Wat nou máár internet!
Wat een nare gang van zaken Thee..

En wat stom dat je tekst gecensureerd wordt.

Gefeliciteerd met je verkiezing, al weet ik niet of het je nog iets waard is.
Maar internet?

Het gaat allemaal om geld hoor. Bijna allemaal om geld.

(don't forget)
Hup Thee.
(... Fluistert even off topic: Vroon je wordt gemist,jeweetwel!!...)
Oeps, had op dit tijstip geen reacties meer verwacht.

Ik ga wel zo slapen, maar post hier nog wel even mijn tekst aan een Angel. Dit is niet het publiek maken van mailverkeer maar 'gewoon' een stukje tekst van mij. Toch?

Ineens een mailtje van een Angel in ‘ongewenste post’. Huh? Ik voorgedragen voor de Eregalerij. Heb ’t een beetje moeten laten bezinken want ik, heel eerlijk, snap het nog steeds niet.

Zoveel door mij zeer gewaardeerde forummers die het blijkbaar (nog) niet zijn. Toch maar even gaan zitten voor wat woorden van mijn kant.

Ik kwam via een google-iets zo’n 10 jaar geleden op het forum. Het nog kleine forum. De topics en de postings. Ik verslond ze, allemaal. Tegenwoordig kan dat niet meer.

Voor ik mijn eerste topic opende had ik letterlijk ALLES gelezen want ik wilde niet een topic openen over een al bestaand iets (duh…. zie de herhaling van zetten tegenwoordig). Ik had nog een andere nick toen. Volgens mij kwam de 1e reactie van DarkNight of zoiets. Wow, iemand had zomaar een reactie op mijn topic gegeven. Vond dat destijds erg bijzonder.

Na enkele jaren kwam de, inmiddels gevleugelde, uitspraak van Sanne: ‘het is maar internet’. Internet is al jaren voor mij niet meer ‘maar internet’. Het forum geeft me veel informatie op allerlei gebieden en van sommige forummers leer ik veel. Ik heb via dit forum nieuwe, leuke irl vriendinnen ontmoet en die contacten lopen al jaren.

Inmiddels (door even geen werk) meer online dan ik zou willen. Hoop dat daar snel verandering in komt.

Mijn inmiddels beste vriendin had ik zonder dit forum nooit leren kennen, net zoals mijn gedownloade Lief (niet via Viva). Dus nee, internet is niet ‘maar internet’.

Ik ben gegroeid (gelukkig meer figuurlijk dan letterlijk) en het forum is gegroeid. Sommige fases in je leven geven ‘groeipijn’. Dat doet soms even pijn maar is overkomelijk. Viva lijkt een beetje ‘ontgroeid’ en ik hoop dat ze snel de weg naar ‘naar boven i.p.v. naar beneden groeien’ terugvinden.

Ik hoop dat mijn Viva-groeipijn overgaat. Pijn leeft, net zoals hout. Je hebt op dit forum een aantal ‘design forummers’, daar hoor ik niet bij. Misschien hoor ik bij ‘oud hout’ maar ik blijf voorlopig graag deel uitmaken van het meubilair. Soms is pijnbestrijding niet genoeg en is een operatie nodig.
Veronicas, dan maar een ban of dubbelban. Als dit topic morgenochtend is verdwenen plaats ik het opnieuw. En die 'Ere'galerij,. Nee, laat maar, tenzij ze mijn versie plaatsen en niet in de censuur gooien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven