de (non)meerwaarde van de eregalerij

15-10-2010 01:08 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 'forummer van de maand' kregen we de Eregalerij.

Dit topic zal dan vast ook niet lang bestaan en wellicht levert me het een ban op. So be it.

Maandag jl. kreeg ik een mail van 'een' Angel dat ik genomineerd en verkozen was. Of ik even snel mijn woorden/motivatie wilde sturen zodat het online kon.

Tekst gemaakt van 348 woorden, keurig binnen de limiet dus.

Gister een Angelmail dat ondanks al op helft van de maand mijn nominatie pas vrijdag online zou zijn i.v.m. 'eregalarij gaat altijd op vrijdag online'.

Ok.

Zojuist een Angelmail gelezen dat nominatie opschuift naar november MAAR dat van hogerhand mijn kritische (netjes omschreven naar mijn idee) gedelete moet worden.

Als je zelfs als (blijkbaar) gewaardeerde forummer je mening al niet meer kunt ventileren, wat is dan nog de meerwaarde van die rubriek???

Omdat het topic er waarsch niet lang zal staan zal ik proberen het op te slaan.

Ondanks risico van van kan ik tekst evt. hier plaatsen.

Mijn vraag; WF is Viva aan het doen??
quote:Sytze_Vliegen schreef op 15 oktober 2010 @ 09:00:

[...]

Ik weet nog een leuke met een vraagteken

Tut, je ziet er weer stralend uit meid, op deze vrijdagochtend ja die kon ik dus niet vinden!!!!
maak er gewoon vivamod van ipv Angels
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 15 oktober 2010 @ 10:47:

[...]

ja die kon ik dus niet vinden!!!!Huh wat gek. Wil je hem alsnog ?
Tja. Ik snap jullie reacties wel, maar het was absoluut niet de bedoeling om te censureren, enkel om de discussie centraal te houden, op het forum dus, en niet tevens onder de blogs.

In ieder geval kunnen jullie verder praten op Angels 3, dit topic wordt gesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven