de (non)meerwaarde van de eregalerij
vrijdag 15 oktober 2010 om 01:08
Na 'forummer van de maand' kregen we de Eregalerij.
Dit topic zal dan vast ook niet lang bestaan en wellicht levert me het een ban op. So be it.
Maandag jl. kreeg ik een mail van 'een' Angel dat ik genomineerd en verkozen was. Of ik even snel mijn woorden/motivatie wilde sturen zodat het online kon.
Tekst gemaakt van 348 woorden, keurig binnen de limiet dus.
Gister een Angelmail dat ondanks al op helft van de maand mijn nominatie pas vrijdag online zou zijn i.v.m. 'eregalarij gaat altijd op vrijdag online'.
Ok.
Zojuist een Angelmail gelezen dat nominatie opschuift naar november MAAR dat van hogerhand mijn kritische (netjes omschreven naar mijn idee) gedelete moet worden.
Als je zelfs als (blijkbaar) gewaardeerde forummer je mening al niet meer kunt ventileren, wat is dan nog de meerwaarde van die rubriek???
Omdat het topic er waarsch niet lang zal staan zal ik proberen het op te slaan.
Ondanks risico van van kan ik tekst evt. hier plaatsen.
Mijn vraag; WF is Viva aan het doen??
Dit topic zal dan vast ook niet lang bestaan en wellicht levert me het een ban op. So be it.
Maandag jl. kreeg ik een mail van 'een' Angel dat ik genomineerd en verkozen was. Of ik even snel mijn woorden/motivatie wilde sturen zodat het online kon.
Tekst gemaakt van 348 woorden, keurig binnen de limiet dus.
Gister een Angelmail dat ondanks al op helft van de maand mijn nominatie pas vrijdag online zou zijn i.v.m. 'eregalarij gaat altijd op vrijdag online'.
Ok.
Zojuist een Angelmail gelezen dat nominatie opschuift naar november MAAR dat van hogerhand mijn kritische (netjes omschreven naar mijn idee) gedelete moet worden.
Als je zelfs als (blijkbaar) gewaardeerde forummer je mening al niet meer kunt ventileren, wat is dan nog de meerwaarde van die rubriek???
Omdat het topic er waarsch niet lang zal staan zal ik proberen het op te slaan.
Ondanks risico van van kan ik tekst evt. hier plaatsen.
Mijn vraag; WF is Viva aan het doen??
vrijdag 15 oktober 2010 om 08:07
vrijdag 15 oktober 2010 om 08:12
vrijdag 15 oktober 2010 om 08:16
quote:FlorisFlorijn schreef op 15 oktober 2010 @ 08:10:
Ik ben toch onderhand wel heel benieuwd naar die geheimzinnige HOGERHAND!
Als ik weer een nieuwe nick neem, wil ik die.
Meneer Hoogerhand voor ons Floor.
Het gepepeul wordt geacht de Hooge Heeren met respect en onderdanigheid aan te spreken.
Maarre..... bennunounonnie geband joh?
Ik ben toch onderhand wel heel benieuwd naar die geheimzinnige HOGERHAND!
Als ik weer een nieuwe nick neem, wil ik die.
Meneer Hoogerhand voor ons Floor.
Het gepepeul wordt geacht de Hooge Heeren met respect en onderdanigheid aan te spreken.
Maarre..... bennunounonnie geband joh?
vrijdag 15 oktober 2010 om 08:19
quote:Enn schreef op 15 oktober 2010 @ 01:59:
Dus om eregalerijer te worden dien ik het volgende te zijn en doen:
- 10 jaar lid zijn,
- zeuren en zanikken,
- niet eerlijk zijn en dit vooral niet netjes op papier zetten
euh nog meer?
Nou Enn daar klopt niks van.
Thee gefeliciteerd met je ereforummerschap. Er is niks mis met je stukje. Mooi verwoord. Wat is er toch loos op het forum?
Dus om eregalerijer te worden dien ik het volgende te zijn en doen:
- 10 jaar lid zijn,
- zeuren en zanikken,
- niet eerlijk zijn en dit vooral niet netjes op papier zetten
euh nog meer?
Nou Enn daar klopt niks van.
Thee gefeliciteerd met je ereforummerschap. Er is niks mis met je stukje. Mooi verwoord. Wat is er toch loos op het forum?
vrijdag 15 oktober 2010 om 08:21
vrijdag 15 oktober 2010 om 08:26
vrijdag 15 oktober 2010 om 08:28
vrijdag 15 oktober 2010 om 08:34