de (non)meerwaarde van de eregalerij

15-10-2010 01:08 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 'forummer van de maand' kregen we de Eregalerij.

Dit topic zal dan vast ook niet lang bestaan en wellicht levert me het een ban op. So be it.

Maandag jl. kreeg ik een mail van 'een' Angel dat ik genomineerd en verkozen was. Of ik even snel mijn woorden/motivatie wilde sturen zodat het online kon.

Tekst gemaakt van 348 woorden, keurig binnen de limiet dus.

Gister een Angelmail dat ondanks al op helft van de maand mijn nominatie pas vrijdag online zou zijn i.v.m. 'eregalarij gaat altijd op vrijdag online'.

Ok.

Zojuist een Angelmail gelezen dat nominatie opschuift naar november MAAR dat van hogerhand mijn kritische (netjes omschreven naar mijn idee) gedelete moet worden.

Als je zelfs als (blijkbaar) gewaardeerde forummer je mening al niet meer kunt ventileren, wat is dan nog de meerwaarde van die rubriek???

Omdat het topic er waarsch niet lang zal staan zal ik proberen het op te slaan.

Ondanks risico van van kan ik tekst evt. hier plaatsen.

Mijn vraag; WF is Viva aan het doen??
Het is mij volkomen duidelijk en slaap ze.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
aan welke emmer kan ik doneren?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
fuck bianca wat is dat nu?
Lieve 'maisjes' om in Dama termen te spreken, ik ga slapen en denk zomaar dat dit topic morgenochtend weg is.....
vaarwel vrienden..............
quote:meds schreef op 15 oktober 2010 @ 02:12:

fuck bianca wat is dat nu?Geheimschrift.
kut, in dacht dat BGB in wit had getypt, maar zelfs na selectie geen bericht ...................
quote:thee schreef op 15 oktober 2010 @ 02:17:

kut, in dacht dat BGB in wit had getypt, maar zelfs na selectie geen bericht ...................Alleen bekroonde forummers kunnen dit lezen. Jij ook over een poosje. Als je stukkie - na censuur - is geplaatst.
Loopt verrekte goed dit tipoc!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 oktober 2010 @ 02:22:

[...]

Alleen bekroonde forummers kunnen dit lezen. Jij ook over een poosje. Als je stukkie - na censuur - is geplaatst. dan krijg het ik het dus nooit te lezen..... arme ik
quote:miloo schreef op 15 oktober 2010 @ 02:23:

Loopt verrekte goed dit tipoc!Grinn, heb ik ook eens een lopend (for the time being) lopend topic
Non Smoking

Thee, mooie tekst. Ik begrijp niet dat dit niet gepubliceerd kan worden. En gefeliciteerd met je nominatie. Terecht genomineerd!
Ik snap je dat je geen zin hebt in een gecensureerd stukkie. En als de mail een weergave is van jouw kritiek, dan vind ik het nog heel mals, hooguit wat klungelig omschreven.

Nou ja, duidelijk aan Viva schrijven dat je niet accoord gaat met een strategisch ingekort stukje tekst in de eregalerij dan maar. En van harte met dat je dus wel ereforummert bent geworden als 'oud hout'.
Thee de bespottelijkheid ten top, ik kan werkelijk geen onvertogen woord vinden in je stukje, en het mag niet geplaatst worden??? Het is me volkomen duidelijk
What's new. Daar gaan we weer, Viva: voor vrouwen zonder mening!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik hoop zo dat dit een communicatiestoornis (zal niet de eerste zijn) is, anders is het echt te triest en zielig voor woorden, dit.
zusenzo, heb zomaar het idee dat dat niet het geval is
Jaaaaaaaa gefeliciteerd!!!! Ik had je ook genomineerd. Misschien plaatst Viva nog wat redenen waarom je gekozen bent. We hebben het tenslotte moeten onderbouwen waarom je op iemand stemt.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:thee schreef op 15 oktober 2010 @ 01:08:

Mijn vraag; WTF is Viva aan het doen??

Dat is de vraag hier al een tijdje toch?

Thee ik hang je ava en je stukkie op de keukendeur in een gouwe lijstje hoor, das mijn eigen eregalerij.

(hang je tussen de tekeningen van het kroost en de boodschappenbriefjes maar hey, wel ongecensureerd!)
quote:_Barbabella_ schreef op 15 oktober 2010 @ 07:51:

zusenzo, heb zomaar het idee dat dat niet het geval isZeker weten van niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Viva: tégen vrouwen met een mening. ;) - No nun intended.

Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ik laat nog een deurtje open, tegen beter weten in ws....

Treurig, volwassen mensen die zich \o gedragen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 oktober 2010 @ 07:53:

Jaaaaaaaa gefeliciteerd!!!! Ik had je ook genomineerd. Misschien plaatst Viva nog wat redenen waarom je gekozen bent. We hebben het tenslotte moeten onderbouwen waarom je op iemand kiest.

Mleen heb je gelezen wat ze gevraagd hebben van Thee????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven