Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
quote:Skytje schreef op 08 juli 2009 @ 22:02:

[...]

GC: Rechtermuisknop ergens op viva scherm en dan "paginabron weergeven"

FF: Rechtermuisknop en dan "View page source"

IE: Rechtermuisknop ergens op de site en dan "Bron weergeven"

afhankelijk welke versie en taalinstellingenSuper! Had nog geen tijd gehad om dit allemaal op te zoeken en uit te schrijven, maar bij twijfel, altijd de rechter muisknop gebruiken
quote:Skytje schreef op 08 juli 2009 @ 22:10:

lekker open laten staan, 1 script minderDat is inderdaad 1 van de opties die wij overwegen.
quote:Skytje schreef op 08 juli 2009 @ 22:10:

lekker open laten staan, 1 script minder

Nee! Da's irritant! Neemt bovendien meer ruimte in dan nodig, bij korte berichten.

David, je bent geweldig. Ik heb tenminste nu eindelijk het idee dat er dingen gebeuren. Kunnen we Naomi de 20e niet verrassen met een stabiel en goedlopend forum?
quote:DavidEmmett schreef op 08 juli 2009 @ 22:20:

[...]

Dat is inderdaad 1 van de opties die wij overwegen.Neej! Alsjeblieft niet Als forummer heb je maar een lijstje van 3 (?dacht ik) icoontjes, maar wij hebben er 6. Of wil je ons aan de scroll-rsi helpen?
quote:Viva Angel5 schreef op 08 juli 2009 @ 22:21:

[...]

Nee! Da's irritant! Neemt bovendien meer ruimte in dan nodig, bij korte berichten.

David, je bent geweldig. Ik heb tenminste nu eindelijk het idee dat er dingen gebeuren. Kunnen we Naomi de 20e niet verrassen met een stabiel en goedlopend forum?

mensen met korte berichten dan gewoon bannen, heb je geen korte berichten meer

geen oplossing zeker?
Ik stel voor om rsi te voorkomen dat er gewoon heerlijke verwen angels komen voor alle Viev angels. Die masseren dan de handen, ruggen en armen. Die zorgen tevens ook voor verfrissende drankjes en dan duimen zij ook dat nu eindelijk eens het forum bugvrij gaat werken (of zo bugvrij mogelijk)
quote:Viva Angel5 schreef op 08 juli 2009 @ 22:23:

[...]

Neej! Alsjeblieft niet Als forummer heb je maar een lijstje van 3 (?dacht ik) icoontjes, maar wij hebben er 6. Of wil je ons aan de scroll-rsi helpen? De andere optie is om ze ingeklapt te laten (nu wordt dat met een script ingeklapt)
Of er een geeltje overheen plakken Dan zie je ze ook niet meer. hahaha
quote:Dushi74 schreef op 08 juli 2009 @ 22:30:

Ik stel voor om rsi te voorkomen dat er gewoon heerlijke verwen angels komen voor alle Viev angels. Die masseren dan de handen, ruggen en armen. Die zorgen tevens ook voor verfrissende drankjes en dan duimen zij ook dat nu eindelijk eens het forum bugvrij gaat werken (of zo bugvrij mogelijk)*meld zich aan

[...]

Kunnen we Naomi de 20e niet verrassen met een stabiel en goedlopend forum? Ik mik voorlopig op stabieler en beter lopend. Dat zou in ieder geval een vooruitgang zijn!

[...]

David, je bent geweldig. Ik heb tenminste nu eindelijk het idee dat er dingen gebeuren. Kunnen we Naomi de 20e niet verrassen met een stabiel en goedlopend forum? Nou als ze ons daar nou morgen vast mee verrassen dan?
quote:DavidEmmett schreef op 08 juli 2009 @ 22:30:

[...]

De andere optie is om ze ingeklapt te laten (nu wordt dat met een script ingeklapt) ook goed, maar hoe minder scripts hoe beter voor de site en hoe sneller de site word.
quote:Skytje schreef op 08 juli 2009 @ 22:31:

[...]

*meld zich aan

*Aangenomen!

Zal eens met Naomi praten als ze terug is

@Dushi; goed idee

@David: ik vind je wel optimistisch maar ik hoop van harte dat je het voor elkaar krijgt

@MissKip; haha! Eeeeh David kan vast niet zó goed toveren
quote:Skytje schreef op 08 juli 2009 @ 22:32:

[...]

ook goed, maar hoe minder scripts hoe beter voor de site en hoe sneller de site word.Dat is ook de gedachte erachter. De site moet makkelijk te gebruiken zijn, maar niet al te zwaar. Dat is een beetje als fietsen met twee zware boodschappentassen aan elke kant van het stuur, je moet zorgen dat je niet de ene kant op schiet of juist de andere, maar de balans zoeken. Dat is niet zo simpel als het lijkt.
quote:DavidEmmett schreef op 08 juli 2009 @ 22:30:

[...]

De andere optie is om ze ingeklapt te laten (nu wordt dat met een script ingeklapt) Láát ze maar ingeklapt. Dan zijn ze toch wel gewoon aanklikbaar, voor de "gewone" forummers? Of dat dan ook niet meer?
Een oud topic: relatie met een getrouwde vrouw (relatie-pijler) schijnt volgens de pijler een nieuwe reactie te hebben. Maar die krijg ik vervolgens niet te zien als ik het topic open. Ligt dit aan mijn computer?

En by the way: ik kan ook geen smileys meer plakken.
quote:DavidEmmett schreef op 08 juli 2009 @ 22:37:

[...]

Dat is ook de gedachte erachter. De site moet makkelijk te gebruiken zijn, maar niet al te zwaar. Dat is een beetje als fietsen met twee zware boodschappentassen aan elke kant van het stuur, je moet zorgen dat je niet de ene kant op schiet of juist de andere, maar de balans zoeken. Dat is niet zo simpel als het lijkt.

Daarom zijn er nou fietstassen ontwikkeld

Aan jullie de schone taak om die fietstassen compatibel met het forum te maken
quote:misschicken schreef op 08 juli 2009 @ 22:31:

[...]

Nou als ze ons daar nou morgen vast mee verrassen dan?Morgen is al TE optimistisch, maar het zal geen maanden meer duren.
quote:Christiane04 schreef op 08 juli 2009 @ 22:38:

Een oud topic: relatie met een getrouwde vrouw (relatie-pijler) schijnt volgens de pijler een nieuwe reactie te hebben. Maar die krijg ik vervolgens niet te zien als ik het topic open. Ligt dit aan mijn computer?

En by the way: ik kan ook geen smileys meer plakken.

ZIe modtopic Christiane, ik heb er net de verklaring gepost

En de smileys: klopt, ze zijn (tijdelijk) niet meer aanklikbaar, je kan gewoon de code overtypen
quote:Christiane04 schreef op 08 juli 2009 @ 22:38:

En by the way: ik kan ook geen smileys meer plakken.Onder het tikvenster zie je alle smileys. Onder elke smiley zie je een raar tekstje. Als je dat tekstje selecteert en dan kopieert, dan kun je de smiley er zo in plakken.
Heerlijk he die verwen angels Viev5. Zouden eigenlijk bij de voorwaarden moeten zitten voor het angelschap hahaha
Mosterd!
quote:Viva Angel5 schreef op 08 juli 2009 @ 22:39:

[...]

ZIe modtopic Christiane, ik heb er net de verklaring gepost

En de smileys: klopt, ze zijn (tijdelijk) niet meer aanklikbaar, je kan gewoon de code overtypen

Eh....angel, ik vrees dat ik mijn blonde pruik opheb, maar ik snap de verklaring niet helemaal. Snappen in de zin van begrijpen wat u bedoelt.

Wat betreft de smileys:
quote:Dushi74 schreef op 08 juli 2009 @ 22:43:

Heerlijk he die verwen angels Viev5. Zouden eigenlijk bij de voorwaarden moeten zitten voor het angelschap hahaha
quote:Christiane04 schreef op 08 juli 2009 @ 22:44:

[...]

Eh....angel, ik vrees dat ik mijn blonde pruik opheb, maar ik snap de verklaring niet helemaal. Snappen in de zin van begrijpen wat u bedoelt.

Wat betreft de smileys: @Christiane: oude topics (het topic wat jij noemt is er één uit 2007) geven soms de rare fout dat wanneer er weer gepost is, dit niet te lezen is als je het topic openklikt. Je ziet de reactie wel in de topiclijst staan, maar dus niet in het topic zelf. ALs je vervolgens zelf wat post in betreffend topic, zie je daarna die ene post wel. Wat het is, waardoor het komt daar heb ik geen idee van. Missschien kan David daar wat over zeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven