Mijn eerste bestelling bij Ali Express
zaterdag 26 januari 2019 om 18:51
Jaja... ik hoor nu ook eindelijk bij de club haha
. Ik heb voor t eerste iets bij ali express besteld. Een telefoonhoesje en n set oorbellen.
Hoorde om me heen dat het soms 3 tot 5 weken duurt voordat je het spul hebt en dat de kans groot is dat het niet eruit ziet zoals op de foto's. Maar mijn bestelling zit 2 dagen later al in t vliegtuig dus ik heb goeie hoop.
Gewoon uit nieuwsgierigheid... wat heb jij ooit besteld en klopte het wat je kreeg t.o.v. de foto's?
Hoorde om me heen dat het soms 3 tot 5 weken duurt voordat je het spul hebt en dat de kans groot is dat het niet eruit ziet zoals op de foto's. Maar mijn bestelling zit 2 dagen later al in t vliegtuig dus ik heb goeie hoop.
Gewoon uit nieuwsgierigheid... wat heb jij ooit besteld en klopte het wat je kreeg t.o.v. de foto's?
zaterdag 26 januari 2019 om 19:05
Ik bestel af en toe knutselspullen/notitieboeken/klein huishoudspul en dat is altijd goed gegaan. Soms duurt het inderdaad even voordat het geleverd wordt, soms is het er verrassend snel. En alles zoals op de foto's stond afgebeeld.
Ik ben dus prima tevreden ^^
Ik ben dus prima tevreden ^^
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 26 januari 2019 om 19:06
zaterdag 26 januari 2019 om 19:06
Ik bestel praktisch alles bij ali.
- stickers
- washitaps
- medisch id armband
- kattenspeeltjes
- sieraden
- spullen voor mijn bento boxen
- ringendoosje gegraveerd
- ballonnen
- papieren rietjes
- jurkjes
- bikini's
- sokken
- diamond painting
- sleutelhangers
- kalenders
- bullet journal materiaal
- dingen voor de kerst
- telefoonhoesjes
- stempels
- overig knutselmateriaal
Ik let wel op het volgende:
Niet meer dan 22 euro per product/winkel
Geen merken
Geen etenswaren
Geen make up
- stickers
- washitaps
- medisch id armband
- kattenspeeltjes
- sieraden
- spullen voor mijn bento boxen
- ringendoosje gegraveerd
- ballonnen
- papieren rietjes
- jurkjes
- bikini's
- sokken
- diamond painting
- sleutelhangers
- kalenders
- bullet journal materiaal
- dingen voor de kerst
- telefoonhoesjes
- stempels
- overig knutselmateriaal
Ik let wel op het volgende:
Niet meer dan 22 euro per product/winkel
Geen merken
Geen etenswaren
Geen make up
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 26 januari 2019 om 19:09
Hier vaak iets voor de kinderen (meisjes) en dan met name haarproduckten zoals speltjes, elastiekjes etc.
Man heeft wel eens kleding gekocht, maar dat viel tegen, omdat alles heel klein valt.
En verder een beetje van die hebben dingen. Voor je mobiel of voor in de auto etc.
Verder de prijs/kwaliteit verhouding prima. Je moet er alleen soms lang op wachten. Maar dat heeft ook wel wat, ben je het allang vergeten en ligt er ineens een pakje in de brievenbus.
Man heeft wel eens kleding gekocht, maar dat viel tegen, omdat alles heel klein valt.
En verder een beetje van die hebben dingen. Voor je mobiel of voor in de auto etc.
Verder de prijs/kwaliteit verhouding prima. Je moet er alleen soms lang op wachten. Maar dat heeft ook wel wat, ben je het allang vergeten en ligt er ineens een pakje in de brievenbus.
zaterdag 26 januari 2019 om 19:14
Oi... heb je het wel kunnen ruilen? Of terugsturen en je geld terugkrijgen?
zaterdag 26 januari 2019 om 19:17
Google maar eens op reality en expectation.
Ik heb er telefoonhoesjes besteld. Zogenaamd echt leer maar dat was het niet. Maar voor het geld wat ik er voor betaald heb, vind ik het wel prima. De eerste was binnen twee weken in huis, de laatste na zes weken dacht ik.
Ik heb er telefoonhoesjes besteld. Zogenaamd echt leer maar dat was het niet. Maar voor het geld wat ik er voor betaald heb, vind ik het wel prima. De eerste was binnen twee weken in huis, de laatste na zes weken dacht ik.
zaterdag 26 januari 2019 om 19:18
zaterdag 26 januari 2019 om 19:19
Hier ook.
Veel decoratiemateriaal en knutselspul. Soms valt t tegen, meestal zoals op de foto en soms beter als verwacht.
Ik ga altijd uit van een levertijd van 60 dagen, dan valt het meestal mee.
Heb wel een paar keer iets niet ontvangen, maar na het aanmaken van een dispuut altijd netjes mijn geld terug gekregen.
Veel decoratiemateriaal en knutselspul. Soms valt t tegen, meestal zoals op de foto en soms beter als verwacht.
Ik ga altijd uit van een levertijd van 60 dagen, dan valt het meestal mee.
Heb wel een paar keer iets niet ontvangen, maar na het aanmaken van een dispuut altijd netjes mijn geld terug gekregen.
zaterdag 26 januari 2019 om 19:23
Nee, ik heb het niet teruggezonden en ook geen negatieve review. Teveel verzendkosten en teveel moeite voor iets wat ik liever wil vergeten.koekie1980 schreef: ↑26-01-2019 19:14Oi... heb je het wel kunnen ruilen? Of terugsturen en je geld terugkrijgen?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zaterdag 26 januari 2019 om 19:24
zaterdag 26 januari 2019 om 19:24
Maar als je een dispuut aanmaakt kun je vaak wel (een gedeelte van je) geld terug krijgen.ouwewijsneus schreef: ↑26-01-2019 19:21kleding?
niet doen
valt bijna altijd tegen
ruilen of terugsturen? vergeet het maar!!!
zaterdag 26 januari 2019 om 19:27