Mijn eerste bestelling bij Ali Express
zaterdag 26 januari 2019 om 18:51
Jaja... ik hoor nu ook eindelijk bij de club haha
. Ik heb voor t eerste iets bij ali express besteld. Een telefoonhoesje en n set oorbellen.
Hoorde om me heen dat het soms 3 tot 5 weken duurt voordat je het spul hebt en dat de kans groot is dat het niet eruit ziet zoals op de foto's. Maar mijn bestelling zit 2 dagen later al in t vliegtuig dus ik heb goeie hoop.
Gewoon uit nieuwsgierigheid... wat heb jij ooit besteld en klopte het wat je kreeg t.o.v. de foto's?
Hoorde om me heen dat het soms 3 tot 5 weken duurt voordat je het spul hebt en dat de kans groot is dat het niet eruit ziet zoals op de foto's. Maar mijn bestelling zit 2 dagen later al in t vliegtuig dus ik heb goeie hoop.
Gewoon uit nieuwsgierigheid... wat heb jij ooit besteld en klopte het wat je kreeg t.o.v. de foto's?
maandag 28 januari 2019 om 18:00
Jij koopt zeker ook niks bij ikea? en de dure kleding merken zoals o.a Nike?Baudolino schreef: ↑28-01-2019 17:01Omdat ik het belangrijk vindt dat de spullen die geproduceerd worden voldoen aan bepaalde wet en regelgeving.
Daarnaast vinden we het hier allemaal van belang dat mensen niet uitgebuit worden, en ik beweer niet dat dit bij gecontroleerde producten niet het geval is, maar op de producten die via Alie Express binnen komen is helemaal geen controle meer.
En verder vind ik het belachelijk vanuit het milieu oogpunt.
We hebben het over klimaatdoelstellingen halen met zijn allen, nou dan stel ik voor dat we stoppen met 10 haarelastiekjes voor 30 cent en knutselspullen voor een euro in te laten vliegen met het vliegtuig vanuit China.
maandag 28 januari 2019 om 18:03
Je reageert niet op mij, maar er is qua milieubelasting wel een verschil tussen in bulk uit china of elk pakketje uit china. Denk alleen al aan verpakkingen etc.Vlinder1963 schreef: ↑28-01-2019 18:00Jij koopt zeker ook niks bij ikea? en de dure kleding merken zoals o.a Nike?
maandag 28 januari 2019 om 18:06
Hier hetzelfde. Ik betrapte me erop dat ik hoopte dat dat distributiecentrum van Alibaba niet hier in de buurt zou komen, tja, dan moet je er zelf ook niet meer kopen.COtweepuntnul schreef: ↑28-01-2019 18:02Het is echt afschuwelijk slecht voor het milieu dus daarom doe ik het niet meer.
maandag 28 januari 2019 om 18:36
Best veel en vrijwel altijd tevreden:
Telefoonhoesje
Portemonnee
Popsocket
Knutselspullen
Sieraden
Harry Potter spullen zoals een poster en toverstok
Nep Lego
Knuffels
Verkleedjurken
Haarspullen
Man bestelt er heel elektronica (voor de hobby) waar soms iets niet goed van is. Van mijn bestemmingen is eigenlijk bijna alles goed. Behalve een jurk die ik ooit bestelde die ik nu als strak truitje draag
Telefoonhoesje
Portemonnee
Popsocket
Knutselspullen
Sieraden
Harry Potter spullen zoals een poster en toverstok
Nep Lego
Knuffels
Verkleedjurken
Haarspullen
Man bestelt er heel elektronica (voor de hobby) waar soms iets niet goed van is. Van mijn bestemmingen is eigenlijk bijna alles goed. Behalve een jurk die ik ooit bestelde die ik nu als strak truitje draag
woensdag 30 januari 2019 om 07:14
Dat zag ik veel in de reviews! Mislukte jurken met complete verkeerde verhoudingen haha. Mooi dat jij em als truitje past!Lente19251003 schreef: ↑28-01-2019 18:36....eigenlijk bijna alles goed. Behalve een jurk die ik ooit bestelde die ik nu als strak truitje draag![]()
woensdag 30 januari 2019 om 07:17
Ik snap de opmerking over de duurzaamheid, milieu en goedkope meuk. Mijn telefoon is een oud model dus hier geen hoesje meer te krijgen. Oorbellen zijn hier n euro of 5 bij de kruitvat en daar 5 paar voor 80 cent. Ik ben niet van plan om wekelijks ladingen hierheen te halen maar als jij daar niet wil bestellen dan die je het niet.
Ik heb ook geen kinderen dus denk dat dat mn co2 uitstoot wel rechttrekt voor die paar pakketjes.
Ik heb ook geen kinderen dus denk dat dat mn co2 uitstoot wel rechttrekt voor die paar pakketjes.