Motorrijbewijs halen

09-03-2016 02:07 253 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik wil al een tijdje mijn motorrijbewijs gaan halen en inmiddels is mijn spaarpot vol genoeg om ook werkelijk te gaan zoeken naar een geschikte rijschool. Na twee dagen zo'n beetje alle rijscholen in de omgeving te hebben bekeken valt het me stiekem toch wel tegen. Ik kan me niet herinneren dat ik er met mijn autorijbewijs zoveel moeite mee heb gehad om een geschikte rijschool te vinden. (Die achteraf overigens toch niet zo geschikt bleek, maar dat terzijde.)



Hebben jullie tips en/of ervaringen? Waar moet ik op letten? Is goedkoop per definitie duurkoop? Eén vaste instructeur versus af en toe eens een andere instructeur? Hoeveel lessen is 'normaal'? Aaaaah, iets met bomen en een bos



En zijn er toevallig ervaringen met rijscholen in de omgeving Tilburg?
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Hyperbole schreef:
08-11-2018 19:32
Zijn dat voor jou normale afstanden per jaar of heb je in het verleden meer gereden? Ik heb sinds de aanschaf ik juni 5000+km gereden waarvan ook een groot deel woon werk verkeer maar met veel meer plezier dan de auto of ov. Ben wel benieuwd hoeveel kms de anderr meeschrijvers rijden?

Ik rijd in principe ook door in de winter tenzij het bijna vriest, sneeuwt, stormt of veel heel regent. Deze week was echt superweer om te rijden!
:high5:
Ik heb er sinds eind juni, toen ik mijn rijbewijs haalde, ook meer dan 5000 km opzitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds na de zomervakantie een nieuwe baan, waar ik (als het weer het toelaat) met de motor heen ga. Ik merk dat ik hierdoor het plezier in het rijden verlies, een uur heen en een uur terug in de spits is niet mijn hobby... De drempel om dan in het weekend ook nog eens de motor te pakken voor een plezierritje is hierdoor ook veel hoger geworden.

Ik heb sinds dit woon-werkverkeer rijden ook weer heel veel last van mijn stuitje, 's avonds ben ik echt een wrak als ik met de motor ben geweest.

Het is goed dat de winter er aan komt, ik pak nu wat vaker de trein (wat ik eigenlijk heel relaxed vind) en ik hoop dan weer wat meer zin te krijgen in de tourtjes die ik eerder maakte.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Het was heerlijk weer om te rijden vandaag, de recent geïnstalleerde handvatverwarming was niet bepaald nodig :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven