Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 18 december 2018 om 10:02
the_Wicked_Witch schreef: ↑18-12-2018 09:44Lees vooral ook even het blije bericht van de CM, je kunt een kerstmuts bij haar aanvragen![]()
Alsof we nog niet genoeg kerstmutsen hebben hier.

P.S. Volgens mij is een van de moderators zo autistisch als de neten. Werkt strikt volgens de regels (die niet altijd goed begrepen zijn) en heeft nul inzicht in de strekking van een verhaal. En dat bedoel ik verder niet denigrerend, maar het valt me wel op.

dinsdag 18 december 2018 om 10:14
Minstens 1. Of het autisme is weet ik niet maar er is duidelijk te weinig begeleiding.RikM schreef: ↑18-12-2018 10:02Alsof we nog niet genoeg kerstmutsen hebben hier.![]()
P.S. Volgens mij is een van de moderators zo autistisch als de neten. Werkt strikt volgens de regels (die niet altijd goed begrepen zijn) en heeft nul inzicht in de strekking van een verhaal. En dat bedoel ik verder niet denigrerend, maar het valt me wel op.

dinsdag 18 december 2018 om 10:31
Peins er niet over.
Geen bijzonderheden
dinsdag 18 december 2018 om 10:55
bij mij begon de dip (zeg maar gerust depressie eigenlijk) ook veel later!Head* schreef: ↑18-12-2018 05:20Wat bij mij helpt is een combi van wake up light en daglicht lamp. Maar vooral heel veel buiten zijn. Ik fotografeer veel in de natuur en ben dan uren buiten. Mijn herfst/winterdip is dit jaar veel later begonnen en ook milder.
Zal wel blij zijn als het januari is, dat voelt voor mij altijd fijn, gaan we weer naar langere dagen ipv kortere.
we hebben ook een hoop zonkracht gehad natuurlijk deze zomer
ik ben ook veel buiten geweest.
Nu is het wel erg, ik snak echt naar het langer worden van de dagen.
Maar het wordt bij mij toch meestal in maart/april pas weer beter
dinsdag 18 december 2018 om 11:13
dinsdag 18 december 2018 om 11:15

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 18 december 2018 om 11:16
https://youtu.be/lqdJJTDVxYw
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

dinsdag 18 december 2018 om 11:43
wederom een bijstelling van het beeld dat ik had van de mod en zijn minimodjesthe_Wicked_Witch schreef: ↑18-12-2018 10:14Minstens 1. Of het autisme is weet ik niet maar er is duidelijk te weinig begeleiding.

dinsdag 18 december 2018 om 11:55
Nee, dit zie je bij mense die het proces niet overzien. Zie je ook bij docenten die geen regie hebben. Die gaan raar en buitenproportioneel straffen in de veronderstelling dat dat controle geeft. Het tegenovergestelde is echter waar.the_Wicked_Witch schreef: ↑18-12-2018 10:14Minstens 1. Of het autisme is weet ik niet maar er is duidelijk te weinig begeleiding.

dinsdag 18 december 2018 om 12:01
Volgens mij is er 1 of meerdere mods die net nieuw zijn en geen idee hebben hoe je een forum modereert. Als het idd stagiaires zijn worden ze niet begeleid of ingewerkt, denk ik.
dinsdag 18 december 2018 om 12:04

Gedeelde smart enzo.....
Ik ga naar de kapper, op de fiets.
Wat zal ik gelukkig zijn straks.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 18 december 2018 om 12:05
Ik denk dag geen een het weet, zelfs de CM niet.the_Wicked_Witch schreef: ↑18-12-2018 12:01Volgens mij is er 1 of meerdere mods die net nieuw zijn en geen idee hebben hoe je een forum modereert. Als het idd stagiaires zijn worden ze niet begeleid of ingewerkt, denk ik.

dinsdag 18 december 2018 om 12:11
dinsdag 18 december 2018 om 12:11
Zo sneu.Coconuts12 schreef: ↑18-12-2018 12:09Ik ga ook naar de kapper. Met de auto. Ik zal nooit gelukkig worden.

Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 18 december 2018 om 12:27
Tis een keuze hè.Coconuts12 schreef: ↑18-12-2018 12:09Ik ga ook naar de kapper. Met de auto. Ik zal nooit gelukkig worden.

David Dunning
David Dunning

dinsdag 18 december 2018 om 13:25
Ik ga nooit naar de kapper, wat nu???Coconuts12 schreef: ↑18-12-2018 12:09Ik ga ook naar de kapper. Met de auto. Ik zal nooit gelukkig worden.