Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Thordis* schreef:
20-02-2019 17:49
Moet ik iemand die zegt te werken met gedetineerde tbs’ers vertellen dat tbs en detentie twee verschillende dingen zijn?
Nee. Kijken wat er nog meer uit komt.
Oudblond schreef:
20-02-2019 17:50
Ik wil ook wel meedoen als ik zou weten voor wie????
Zomer
Thordis* schreef:
20-02-2019 17:59
Zomer
Noorse zomer zelfs.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Thordis* schreef:
20-02-2019 17:59
Zomer

Wil ik anders liefjes gaan vragen in het bdsm topic of we een gag mogen lenen voor d'r?
the_Wicked_Witch schreef:
20-02-2019 18:53
Wil ik anders liefjes gaan vragen in het bdsm topic of we een gag mogen lenen voor d'r?
Ga jij eens snel je mond spoelen met zeep je vingers schrobben met een staalborstel!

Geen slapende honden wakkermaken.
Stel je voor dat je in élk topic moet lezen hoeveel fijner het leven is als je af en toe fijn mag genieten van overheersing?!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
20-02-2019 18:53
Iets zegt mij dat dit brave huisvrouwtje een complete sm kelder tot haar beschikking heeft.
Ana_Isabel** schreef:
20-02-2019 19:33
Iets zegt mij dat dit brave huisvrouwtje een complete sm kelder tot haar beschikking heeft.

:rofl:
feow schreef:
20-02-2019 19:32
Ga jij eens snel je mond spoelen met zeep je vingers schrobben met een staalborstel!

Geen slapende honden wakkermaken.
Stel je voor dat je in élk topic moet lezen hoeveel fijner het leven is als je af en toe fijn mag genieten van overheersing?!

Oh ja. Geen goed plan. Alhoewel je dan wel kunt zeggen dat ze héél rap d'r mond moet houden?
Fragolisa schreef:
20-02-2019 15:41
Nou, het wordt een N00rse z0mer dit jaar. Echt, hoe kun je zó zuigen, en vooral waarom?!
Oh is ze er weer welk topic?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oh ik ben echt géén hypochonder, maar ik heb vanavond kipfiletreepjes gekocht, die een half uur later in een bak sla gemikt, dressing erover gegooid en enthousiast begonnen met eten. Vond het een beetje zurig, maar weet dat aan de yoghurtdressing die ik zelf had gemaakt. Verpakking erbij, halverwege, zijn die kipreepjes houdbaar tot 12-2. :puh:

Nooit naar gekeken omdat ik ze zo uit de supermarkt op wilde eten. Gechat met appie: ‘we maken een aantekening, je kunt een nieuwe verpakking halen in de winkel’
Nou nee, ik hoef even geen kip meer. De verpakking ruikt ook echt zuur. Dus ik maak me zorgen :'(

Iemand tips?
Kots in een Tupperwarebakje en breng het terug.
Thordis* schreef:
20-02-2019 20:39
Oh ik ben echt géén hypochonder, maar ik heb vanavond kipfiletreepjes gekocht, die een half uur later in een bak sla gemikt, dressing erover gegooid en enthousiast begonnen met eten. Vond het een beetje zurig, maar weet dat aan de yoghurtdressing die ik zelf had gemaakt. Verpakking erbij, halverwege, zijn die kipreepjes houdbaar tot 12-2. :puh:

Nooit naar gekeken omdat ik ze zo uit de supermarkt op wilde eten. Gechat met appie: ‘we maken een aantekening, je kunt een nieuwe verpakking halen in de winkel’
Nou nee, ik hoef even geen kip meer. De verpakking ruikt ook echt zuur. Dus ik maak me zorgen :'(

Iemand tips?
Van die kant en klaar dingen? Zoals spekreepjes zeg maar?
Daar zou ik me niet te druk om maken, dat is zo door en door gaar dat je er volgens mij weinig aan over kunt houden.
Denk ik.
Bah Thordis... wat een gruwel. Ik zou direct de huisartsenpost bellen in jouw situatie.
Moire schreef:
20-02-2019 20:42
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Franky77 schreef:
20-02-2019 20:43
Bah Thordis... wat een gruwel. Ik zou direct de huisartsenpost bellen in jouw situatie.
Nou dat lijkt me ook niet nodig. Want die kunnen ook niets doen. En an sich ga ik niet dood van een nachtje kotsen, maar die onzekerheid van ‘voel ik nu iets’ is echt ruk.
Moire schreef:
20-02-2019 20:42
:sick: :proud:

Goeie
Thordis* schreef:
20-02-2019 20:45
Nou dat lijkt me ook niet nodig. Want die kunnen ook niets doen. En an sich ga ik niet dood van een nachtje kotsen, maar die onzekerheid van ‘voel ik nu iets’ is echt ruk.
Zet maar vast een emmer naast je bed. Bodempje water erin maakt het schoonspoelen makkelijker.
20-02-2019 20:43
Van die kant en klaar dingen? Zoals spekreepjes zeg maar?
Daar zou ik me niet te druk om maken, dat is zo door en door gaar dat je er volgens mij weinig aan over kunt houden.
Denk ik.
Ja gewoon van die biologische kipreepjes uit het zelfde schap als de spekblokjes. https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... kipreepjes
Het gaat me ook niet om dat het kip is. Maar het was wel duidelijk bedorven. Dan is gaar niet zo relevant.
anoniem_380195 wijzigde dit bericht op 20-02-2019 20:49
7.02% gewijzigd
Oh, ik heb vorig jaar een keer voedselvergiftiging van bedorven eten gehad, ik hoop dat dat je bespaard blijft. Wat een hel was dat.
Am Yisrael Chai!
Gelukkig heb ik ze als enige gegeten. Ik hoop maar op voldoende conserveermiddelen, sterke maag en ik heb er een blikje cola light achteraan gegooid omdat ik ergens las dat dat zou helpen (en daarna las ik het hele onderzoek dat je dan een fles per hapje moest drinken, maar vooruit, voor het placebo-effect)
Brandt het zuur al in je keel?
Sorry, ik zit je te pesten :hihi:
Er is echt niets grappig aan kotsen.
Moire schreef:
20-02-2019 20:53
Sorry, ik zit je te pesten :hihi:
Er is echt niets grappig aan kotsen.
:thunder:

Ik overleef het. Het niet-weten is het ergste :P
Het ergste is dat ik me door jou ineens bewust ben van mijn misselijkheid. Dus wraak is wel gerechtvaardigd.
Moire schreef:
20-02-2019 20:47
Zet maar vast een emmer naast je bed. Bodempje water erin maakt het schoonspoelen makkelijker.
De kleuterjuffen hier mikken altijd zand over braaksel, dan gaat de geur niet verder.
Ik weet niet of dat in een emmertje met een wegspoelwaterbodempje ook werkt, maar dat kan je wel proberen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven