Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!


Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik was net een bericht aan het plaatsen in het oude topic.
Kopieer hem even hierheen.
yasmijn schreef:
07-07-2017 10:00
Het gaat ook nog door. Wat ben je dan onvoorstelbaar wreed.
Pfff, unfucking believeable... Ik heb er geen woorden voor. De laatste kans is wel verspild in mijn ogen. Als je dat op dit moment uit je toetsenbord krijgt en dat dé prioriteit vindt dan tja...

Lieve dappere kleine Tijn. Zo moeten lijden en zo'n fantastisch hart. Gelukkig heb je rust, lijden over en nu daarboven echt kind kunnen zijn! :heart:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle krediet voor impala bij mij is op. Iemand met zo'n ongelofelijke dikke betonnen balk met staaldraar verstevigd voor de ogen, daar kan en wil ik mijn energie niet meer aan besteden. Ik ga haar strategie even adopteren en alles wat ik van haar over het randje vind staffen. En dat voor iemand die nooit staft. Zucht.
Alle reacties Link kopieren
Blaise* schreef:
07-07-2017 10:15
Aaah Kia! :cry:
:hug:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
07-07-2017 10:13
Nee. Geen ban waard. Ik had al van alles getikt maar laat maar.

Hoe werkt zo'n brein? Eng.
Dat brein werkt ongeveer net zoals mijn brein, alleen ben ik iets sociaal aangepaster.
Ik begrijp niet dat niet veel meer mensen dergelijke negatieve gedachtes hebben over die lakjes-actie. Alleen hou ik het vaker voor me.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
-Kia-Ora- schreef:
07-07-2017 10:17
:hug:
Tranen hier hoor, prachtige tekst :bigkiss:
Renaissance_ schreef:
07-07-2017 10:10
Dat je zo totaal gespeend kunt zijn van empathisch vermogen. Maar wel dagenlang huillie doen omdat iemand op viva iets zegt wat je niet bevalt. Onbegrijpelijk. Maar Yas, geen ban waard.
Mij is het wel een ban waard. Zo smakeloos.

En op de vraag hoe werkt zo'n brein: anders. Het vermogen tot zelfreflectie is afwezig, geen empatisch vermogen en geen vaardigheid om de eigen verantwoordelijkheid te nemen voor alles wat ze zelf neerplempen. Alleen maar ik-ik-ik en de rest van de wereld is tegen mij. En op zich kan iemand daar niets aan doen, soms is het gewoon zo. Toch heeft ook zo iemand de mogelijkheid om ervoor te kiezen om dingen niet te posten.
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
07-07-2017 10:19
Mij is het wel een ban waard. Zo smakeloos.

En op de vraag hoe werkt zo'n brein: anders. Het vermogen tot zelfreflectie is afwezig, geen empatisch vermogen en geen vaardigheid om de eigen verantwoordelijkheid te nemen voor alles wat ze zelf neerplempen. Alleen maar ik-ik-ik en de rest van de wereld is tegen mij. En op zich kan iemand daar niets aan doen, soms is het gewoon zo. Toch heeft ook zo iemand de mogelijkheid om ervoor te kiezen om dingen niet te posten.
Bizar.

Ik heb vreemde dingen meegemaakt op dit forum, maar dit slaat alles, echt alles.

Het is dat ik de topics van Tijn niet wil vervuilen maar ooo wat zit ik op mijn handen. :cry:
Ik wil niets met dat soort mensen te maken hebben.
yasmijn wijzigde dit bericht op 07-07-2017 10:24
0.89% gewijzigd
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
:fortune:
Nou, dat zal wederom wel weer uit de klauwen gaan lopen. Impala's bericht zal ongetwijfeld niet tegen de regels in zijn en die van jullie vast " op de man , stellen van diagnoses, nare toon " etc.
En dan komt er straks een mattie melden dat er.niets verkeerds stond in de posts . :sherlock:
En dan doen we het gezeik van de laatste dagen nog eens dunnetjes over.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat BGB zegt.
Solomio schreef:
07-07-2017 10:18
Dat brein werkt ongeveer net zoals mijn brein, alleen ben ik iets sociaal aangepaster.
Ik begrijp niet dat niet veel meer mensen dergelijke negatieve gedachtes hebben over die lakjes-actie. Alleen hou ik het vaker voor me.
Ik denk dat heel veel die negatieve gedachtes hebben hoor. Je leest het regelmatig. Iets socialer?
enne lieve Solo, doe jezelf niet tekort. :redrose: Ik lees je graag!
God, hopelijk niet BgB.
Renaissance_ schreef:
07-07-2017 10:24
God, hopelijk niet BgB.
Nou egwel.
Solomio schreef:
07-07-2017 10:18
Dat brein werkt ongeveer net zoals mijn brein, alleen ben ik iets sociaal aangepaster.
Ik begrijp niet dat niet veel meer mensen dergelijke negatieve gedachtes hebben over die lakjes-actie. Alleen hou ik het vaker voor me.
Ik denk dat heel veel die negatieve gedachtes hebben hoor. Je leest het regelmatig. Iets socialer?
enne lieve Solo, doe jezelf niet tekort. :redrose: Ik lees je graag!
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
07-07-2017 10:22
:fortune:
Nou, dat zal wederom wel weer uit de klauwen gaan lopen. Impala's bericht zal ongetwijfeld niet tegen de regels in zijn en die van jullie vast " op de man , stellen van diagnoses, nare toon " etc.
En dan komt er straks een mattie melden dat er.niets verkeerds stond in de posts . :sherlock:
En dan doen we het gezeik van de laatste dagen nog eens dunnetjes over.

Dat denk ik niet. Ik kan met niet voorstellen dat een mattie ook zulke bizarre wrede gedachten heeft.
En als wel: gekkies in de overtreffende trap.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
07-07-2017 10:11
Ik zit op mijn handen. Ik wil iemand van alles toewensen.
Dit.

Ik ga maar stofzuigen dan kan ik ook geen ruzie gaan zitten maken.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
07-07-2017 10:18
Dat brein werkt ongeveer net zoals mijn brein, alleen ben ik iets sociaal aangepaster.
Ik begrijp niet dat niet veel meer mensen dergelijke negatieve gedachtes hebben over die lakjes-actie. Alleen hou ik het vaker voor me.
Die mening zullen meer mensen hebben en dat is prima. Maar er is een tijd en plaats voor het uiten van die mening. Niet enkele uren na dit nieuws...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
yasmijn schreef:
07-07-2017 10:25
Dat denk ik niet. Ik kan met niet voorstellen dat een mattie ook zulke bizarre wrede gedachten heeft.
En als wel: gekkies in de overtreffende trap.
Vorige keer nam ik het nog voor haar op. Hoewel ik later er met mijn brein niet bij kon dat ze het niet gewoon liet rusten. Maar nu bemoei ik mij er niet mee mee. Ze hoeft van mij nog steeds niet aan de schandpaal, maar ik zeg niks meer.
Alle reacties Link kopieren
Tijn was/is een held! punt! En dat er ook wat BNNers wat aandacht door hem hebben gekregen en er een nagellak fabrikant ook wat geld aan heeft verdiend het zij zo.
Ook dankzij hen is er zoveel geld opgehaald en dat was het doel van Tijn,geld inzamelen voor hersenstamkanker en dat is gelukt.
Rust zacht kleine grote held.!
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik pieker er niet over om mijn post te verwijderen. Hij past prima op dit topic.

Ik heb nooit erger op mijn handen gezeten als nu.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
07-07-2017 10:28
Ik pieker er niet over om mijn post te verwijderen. Hij past prima op dit topic.

Ik heb nooit erger op mijn handen gezeten als nu.
Ik ook niet. Ik ben er gewoon echt boos om .
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
07-07-2017 10:18
Dat brein werkt ongeveer net zoals mijn brein, alleen ben ik iets sociaal aangepaster.
Ik begrijp niet dat niet veel meer mensen dergelijke negatieve gedachtes hebben over die lakjes-actie. Alleen hou ik het vaker voor me.
Mooie post. En mee eens.
(Geen idee wat dat over mijn brein zegt trouwens.)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Solomio schreef:
07-07-2017 10:18
Dat brein werkt ongeveer net zoals mijn brein, alleen ben ik iets sociaal aangepaster.
Ik begrijp niet dat niet veel meer mensen dergelijke negatieve gedachtes hebben over die lakjes-actie. Alleen hou ik het vaker voor me.
Die lakjes actie is nooit begonnen vanuit een commerciel oogpunt.
Ik tikte net al dat ik vorig jaar heb meegdaan aan een groot onderzoek vanuit het VU in samenwerking met IBm en stichting Semmy. Dat zijn de ouders van kinderen zoals Tijn die daar stonden. Daar was ook niks commercieels aan. Die stichting steunde deze actie ook. Geld willen verdienen en data verzamelen om mensen te helpen vanuit deze mensen zelf is iets goeds. Als je daar echt negatieve gedachten bij hebt vind ik raar.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 10:28
2.54% gewijzigd
blijfgewoonbianca schreef:
07-07-2017 10:22
:fortune:
Nou, dat zal wederom wel weer uit de klauwen gaan lopen. Impala's bericht zal ongetwijfeld niet tegen de regels in zijn en die van jullie vast " op de man , stellen van diagnoses, nare toon " etc.
En dan komt er straks een mattie melden dat er.niets verkeerds stond in de posts . :sherlock:
En dan doen we het gezeik van de laatste dagen nog eens dunnetjes over.
Nou, je geeft alvast de samenvatting op voorhand ;-D
Ik zal me inhouden, ik zal geen discussie met haar of haar HRS aangaan, beloofd. Mag ik dan wel staffen en subtiel olie op het vuur gooien zodat ze zichzelf een permaban aansmeert? :proud:
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
07-07-2017 10:28
Die lakjes actie is nooit begonnen vanuit een commerciel oogpunt.
Ik tikte net al dat ik vorig jaar heb meegdaan aan een groot onderzoek vanuit het VU in samenwerking met IBm en stichting Semmy. Dat zijn de ouders van kinderen zoals Tijn die daar stonden. Daar was ook niks commercieels aan. Die stichting steunde deze actie ook. Geld willen verdienen en data verzamelen om mensen te helpen vanuit deze mensen zelf is iets goeds. Als je daar echt negatieve gedachten bij hebt vind ik raar.

Heel zwak uitgedrukt.
Ik heb andere woorden.
Alles komt goed, alleen de rest niet
-Kia-Ora- schreef:
07-07-2017 10:27
Die mening zullen meer mensen hebben en dat is prima. Maar er is een tijd en plaats voor het uiten van die mening. Niet enkele uren na dit nieuws...
En dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven