Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 10:45
Die bedenking snap ik, en ik deel hem ook wel al maakte het in dit geval vrij weinig meer uit of het nou gezond was of niet.

Maar dat iemand het in haar hoofd haalt om haar hobby (complottheorieën verzinnen) in het openbaar te beoefenen over de rug van een dood kind snap ik niet. Echt heel erg niet.
Wees maar blij dat je het niet snapt. Als ik het zou snappen zou ik ernstig aan mezelf gaan twijfelen.
Ik ga effe wat positiefs doen. De narigheid zit gewoon in mijn lijf. Toedels.
LostWandress schreef:
07-07-2017 10:43
Autisme verklaart een hoop hoor. Dat was mij eerder al duidelijk. En ze mag van mij best sceptisch zijn. Maar als je weet dat je brein anders werkt en anderen wijzen je er keer op keer op dat er wat mis gaat in de communicatie (en meer), doe je dan niet aan wat zelfreflectie (aangeleerd of uit jezelf) of zo?
Jouw brein werk duidelijk anders Solo, ondanks hetzelfde labeltje.
Maar het lijkt mij heel lastig, als je zelf hevig ervaart dat je gelijk hebt en je botst zo vaak met anderen.
Zelfs met autisme ( heb ervaringen genoeg in de familie met diagnose ) hoef je je niet te gedragen als een hork.
yasmijn schreef:
07-07-2017 10:42
Was het maar een troll. Dit figuur loopt al heel lang mee hier.
Maar pas de laatste tijd valt ze bij mij negatief op, in de zin van bijna alles wat uit haar toetsenbord komt is negatief of gericht op een complottheorie.
7102 schreef:
07-07-2017 10:49
Zelfs met autisme ( heb ervaringen genoeg in de familie met diagnose ) hoef je je niet te gedragen als een hork.
Dat.
yasmijn schreef:
07-07-2017 10:52
Eng.
Eng dat het me nu pas opvalt of in de zin eng dat ze dit doet
En het staat Impala vrij over serious request actie te hebben dan begint ze een eigen topic over deze actie.
Op het ander topic van Tijn is dit zeer ongepast.
Gelukkig is er een moderator vroeg wakker en druk doende van alles te wissen!
Ik weet niet waar ze last van heeft. Heb weinig positiefs gelezen de afgelopen tijd. Heel lang post ik ook nog niet echt, maar jeetje zeg
Ginerva schreef:
Maar pas de laatste tijd valt ze bij mij negatief op, in de zin van bijna alles wat uit haar toetsenbord komt is negatief of gericht op een complottheorie.
Eng.
Oh, ze is zich al aan het verdedigen op het mod topic. Eigenlijk verbaasd het me dat ze hier nog niet is. Mijn posts zijn iig nog niet gestaft.
7102 schreef:
En het staat Impala vrij over serious request actie te hebben dan begint ze een eigen topic over deze actie.
Op het ander topic van Tijn is dit zeer ongepast.
Tijn's ouders gaan op een gegeven moment googlen. Dan komt viva naar boven en dan zien ze die idiote uitspraken van die Impala.
Ik hoop dat de mods die posts gaan verwijderen.
Dit kan en wil je de ouders niet aandoen.
Ik was, naar aanleiding van jullie opmerkingen hier, ook helemaal niet verbaasd dat het over Impala ging. Dat zegt toch ook wel genoeg.
broekrok schreef:
07-07-2017 10:40
Zeg Mir, niet alleen ben jij iets sociaal aangepaster maar heb jij ook "enig" inlevingsvermogen!! ;-) :lips:
Dit!

Ik heb ook vaak mijn bedenkingen bij zulke acties, maar ga dat niet roepen in een topic vlak na zijn overlijden. trouwens deze actie was zoals Fee al zei spontaan en niet door een marketingbedrijf opgezet, is toch anders.
En ik denk dat Tijn zelf en ook zijn familie er heel veel voldoening uit kunnen halen dat dit bereikt is, dus in dit geval vind ik het ook niet over de rug van het kind.
Wat een ellende toch :cry:
broekrok schreef:
(O) (O)
Jij ziet, jij ziet, wat ik niet zie?!
Hoe krijg je het uit je toetsenbord!

Rust zacht, lieve Tijn.
broekrok schreef:
Oh echt? Dat is fijn. Tijn's ouders behoren die wreedheden niet te zien!
GenieInABottle schreef:
07-07-2017 10:57
(O) (O)
Jij ziet, jij ziet, wat ik niet zie?!
In elk geval wél al op Entertaiment, gewist met de opmerkingen "ongepast". Dus ik hoop dat er meer volgt.
broekrok schreef:
07-07-2017 11:01
In elk geval wél al op Entertaiment, gewist met de opmerkingen "ongepast". Dus ik hoop dat er meer volgt.
Op het tijn topic inmiddels ook, hoop dat de mods de quotes ook wist
Top mods :redrose:
Ginerva schreef:
07-07-2017 11:01
Op het tijn topic inmiddels ook, hoop dat de mods de quotes ook wist
Gelukkig. Ik ben toch geen softie maar ik heb er een steen van in mijn maag.

Zelfs van die forummer had ik dit nooit kunnen voorzien. Je gelooft je ogen niet.
7102 schreef:
Nee, klopt.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 11:04
Ze moeten het helemaal verwijderen, niet gummen.
Ja, dat is een goeie.

Ik neem toch aan dat viva niet wil dat dergelijke berichten op het www blijft staan.
Ze moeten het helemaal verwijderen, niet gummen.
yasmijn schreef:
07-07-2017 11:02
Gelukkig. Ik ben toch geen softie maar ik heb er een steen van in mijn maag.

Zelfs van die forummer had ik dit nooit kunnen voorzien. Je gelooft je ogen niet.
Ik heb er ook een nare smaak van in mijn mond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven