Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Lady*Voldemort schreef:
25-09-2017 23:40
Je vertelt best leuk, maar waarom moet er dan eerst zo'n sneer aan vooraf gaan over 'wit' discussiëren. Laat die sneer achterwege en begin gewoon te vertellen, dan lees ik het graag hoor.
Las jij daar echt een sneer in ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dana schreef:
25-09-2017 23:43
Laat jij je even kennen, zeg. :facepalm:
Jij niet, nu :bye:
Lady*Voldemort schreef:
25-09-2017 23:41
Er zijn net zo veel perspectieven als mensen dus. Nou ja, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn natuurlijk.
dat
en mensen hebben de neiging om zich te groeperen om zo hun eigen perpectief te verduidelijken. En hoe groter de groep en hoe overheersender de groep hoe minder de neiging om aan te nemen dat er nog meer perspectieven zijn. Groupthink
blijfgewoonbianca schreef:
25-09-2017 23:43
Las jij daar echt een sneer in ?
Dat snap ik ook niet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik vind het een prettig gesprek. :)
Nou ja, zie deze smilie dan :thunder:
Bruise schreef:
25-09-2017 23:45
Ik vind het een prettig gesprek. :)
Met af en toe een kokhals neiginkje tussendoor.
Bovendien: er gingen echt een stuk of tig postings aan die ene opmerking vooraf. Maar goed, zo gaat het hier altijd. Want jullie willen ook helemaal niet serieus een discussie of een gesprek over dit soort onderwerpen, dat snap ik ook nog. Jullie willen gewoon fijn blijven denken dat je als blanke tegenwoordig ook echt niks meer mag zeggen, nu mag kroeshaar ook al niet meer. Straks mag blanke vla ok niet meer! Boehoe!

Jammer, want ik vond het best een leuk onderwerp en vond zelf mijn bijdrages eigenlijk best leuk. En dan heb ik het over al die bijdrages VOOR die bewuste opmerking. Toch fijn dat ik zo dom was om een grapje te maken zodat jullie daar nu lekker over kunnen vallen en alles wat ik ervoor en erna heb gezegd weer fijn kunnen negeren want och, ze is zelf een racist.

Slaap lekker, voorspelbare dames.

:lips:
Am Yisrael Chai!
slaap lekker fash
Tarlin schreef:
25-09-2017 23:46
En veel hypocrisie, afdwalen en negeren.
Tarlin schreef:
25-09-2017 23:46
Spuugbakje ernaast, goed voor de lijn i.v.m. corpulentie.
fashionvictim schreef:
25-09-2017 23:47
Bovendien: er gingen echt een stuk of tig postings aan die ene opmerking vooraf. Maar goed, zo gaat het hier altijd. Want jullie willen ook helemaal niet serieus een discussie of een gesprek over dit soort onderwerpen, dat snap ik ook nog. Jullie willen gewoon fijn blijven denken dat je als blanke tegenwoordig ook echt niks meer mag zeggen, nu mag kroeshaar ook al niet meer. Straks mag blanke vla ok niet meer! Boehoe!

Jammer, want ik vond het best een leuk onderwerp en vond zelf mijn bijdrages eigenlijk best leuk. En dan heb ik het over al die bijdrages VOOR die bewuste opmerking. Toch fijn dat ik zo dom was om een grapje te maken zodat jullie daar nu lekker over kunnen vallen en alles wat ik ervoor en erna heb gezegd weer fijn kunnen negeren want och, ze is zelf een racist.

Slaap lekker, voorspelbare dames.

:lips:
Het is nooit anders geweest. Ik vind het zo jammer. We kunnen gewoon veel van elkaar leren. Dat kan niet hier.
Lifeboy zeep, die stonk pas :sick: Maar daarna voelde je je wel heerlijk fris en schoon!
Slaaplekker fash bedankt voor je fijne bijdrage lobi yu :lips:
anoniem_353921 wijzigde dit bericht op 25-09-2017 23:52
15.32% gewijzigd
Zó vervelend als je grapjes niet begrepen worden. Just hate when that happens.
Vind ik leuk.
Tarlin schreef:
25-09-2017 23:44
Jij niet, nu :bye:
Allerlaatste poging om serieus op jou in te gaan.
Dat jij alleen maar valt over het woord 'huilie' onderstreept dat bijvoorbeeld ik óók mijn woorden op een goudschaaltje moet wegen kennelijk.
Terwijl jij beweerde dat alleen voor jou zou gelden. Jouw woorden werden op een goudschaaltje gewogen, die van anderen niet. Vond jij.

Je toont nu zelf aan dat dat niet waar is. Tja.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Bruise schreef:
25-09-2017 23:51
Vind ik leuk.
Sssst nou! ;-)
Ik voeg dit topic aan mijn favorieten toe.
Ttass schreef:
25-09-2017 23:40
En altijd insmeren met nivea of cocos cream Afbeelding

En deze Fv stonk zo erg Afbeelding
Palmer's :heart: Dat gebruikte mijn oma altijd. Geur doet me nog steeds aan haar denken. Maar weer eens in huis halen.
Dana schreef:
25-09-2017 23:52
Allerlaatste poging om serieus op jou in te gaan.
Dat jij alleen maar valt over het woord 'huilie' onderstreept dat bijvoorbeeld ik óók mijn woorden op een goudschaaltje moet wegen kennelijk.
Terwijl jij beweerde dat alleen voor jou zou gelden. Jouw woorden werden op een goudschaaltje gewogen, die van anderen niet. Vond jij.

Je toont nu zelf aan dat dat niet waar is. Tja.
Wil je nou persé het laatste woord? Mag hoor.
Bruise schreef:
Ik voeg dit topic aan mijn favorieten toe.
:HA:
Ttass schreef:
25-09-2017 23:42
Ze zegt toch ook "zwart"
Daar gaat het helemaal niet om. Als je een leuk open gesprek wilt over culturen moet je om te beginnen dat hele zwart-wit gedoe los laten, En niet eerst boos worden over kroeshaar en vervolgens gaan mekkeren over wit discussiëren, want dan sla je bij voorbaat je open gesprek al dood. Zoals hier nu ook gebeurde, en dat vind ik jammer.

Maar goed ik ben misschien een raar mens hoor want van verreweg de meeste forummers weet ik niet eens of ze zwart zijn of wit, of man of vrouw, of jong of oud. En dat wens ik graag zo te houden.
Marquise schreef:
Palmer's :heart: Dat gebruikte mijn oma altijd. Geur doet me nog steeds aan haar denken. Maar weer eens in huis halen.
Das lief. :heart:
Lady*Voldemort schreef:
25-09-2017 23:53
Daar gaat het helemaal niet om. Als je een leuk open gesprek wilt over culturen moet je om te beginnen dat hele zwart-wit gedoe los laten, En niet eerst boos worden over kroeshaar en vervolgens gaan mekkeren over wit discussiëren, want dan sla je bij voorbaat je open gesprek al dood. Zoals hier nu ook gebeurde, en dat vind ik jammer.

Maar goed ik ben misschien een raar mens hoor want van verreweg de meeste forummers weet ik niet eens of ze zwart zijn of wit, of man of vrouw, of jong of oud. En dat wens ik graag zo te houden.
I :heart: you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven