Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 25 september 2017 om 23:43
Las jij daar echt een sneer in ?Lady*Voldemort schreef: ↑25-09-2017 23:40Je vertelt best leuk, maar waarom moet er dan eerst zo'n sneer aan vooraf gaan over 'wit' discussiëren. Laat die sneer achterwege en begin gewoon te vertellen, dan lees ik het graag hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 25 september 2017 om 23:44
datLady*Voldemort schreef: ↑25-09-2017 23:41Er zijn net zo veel perspectieven als mensen dus. Nou ja, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn natuurlijk.
en mensen hebben de neiging om zich te groeperen om zo hun eigen perpectief te verduidelijken. En hoe groter de groep en hoe overheersender de groep hoe minder de neiging om aan te nemen dat er nog meer perspectieven zijn. Groupthink
maandag 25 september 2017 om 23:45
Dat snap ik ook niet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 25 september 2017 om 23:47
Bovendien: er gingen echt een stuk of tig postings aan die ene opmerking vooraf. Maar goed, zo gaat het hier altijd. Want jullie willen ook helemaal niet serieus een discussie of een gesprek over dit soort onderwerpen, dat snap ik ook nog. Jullie willen gewoon fijn blijven denken dat je als blanke tegenwoordig ook echt niks meer mag zeggen, nu mag kroeshaar ook al niet meer. Straks mag blanke vla ok niet meer! Boehoe!
Jammer, want ik vond het best een leuk onderwerp en vond zelf mijn bijdrages eigenlijk best leuk. En dan heb ik het over al die bijdrages VOOR die bewuste opmerking. Toch fijn dat ik zo dom was om een grapje te maken zodat jullie daar nu lekker over kunnen vallen en alles wat ik ervoor en erna heb gezegd weer fijn kunnen negeren want och, ze is zelf een racist.
Slaap lekker, voorspelbare dames.
Jammer, want ik vond het best een leuk onderwerp en vond zelf mijn bijdrages eigenlijk best leuk. En dan heb ik het over al die bijdrages VOOR die bewuste opmerking. Toch fijn dat ik zo dom was om een grapje te maken zodat jullie daar nu lekker over kunnen vallen en alles wat ik ervoor en erna heb gezegd weer fijn kunnen negeren want och, ze is zelf een racist.
Am Yisrael Chai!
maandag 25 september 2017 om 23:49
Het is nooit anders geweest. Ik vind het zo jammer. We kunnen gewoon veel van elkaar leren. Dat kan niet hier.fashionvictim schreef: ↑25-09-2017 23:47Bovendien: er gingen echt een stuk of tig postings aan die ene opmerking vooraf. Maar goed, zo gaat het hier altijd. Want jullie willen ook helemaal niet serieus een discussie of een gesprek over dit soort onderwerpen, dat snap ik ook nog. Jullie willen gewoon fijn blijven denken dat je als blanke tegenwoordig ook echt niks meer mag zeggen, nu mag kroeshaar ook al niet meer. Straks mag blanke vla ok niet meer! Boehoe!
![]()
maandag 25 september 2017 om 23:52
Allerlaatste poging om serieus op jou in te gaan.
Dat jij alleen maar valt over het woord 'huilie' onderstreept dat bijvoorbeeld ik óók mijn woorden op een goudschaaltje moet wegen kennelijk.
Terwijl jij beweerde dat alleen voor jou zou gelden. Jouw woorden werden op een goudschaaltje gewogen, die van anderen niet. Vond jij.
Je toont nu zelf aan dat dat niet waar is. Tja.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 25 september 2017 om 23:53
Wil je nou persé het laatste woord? Mag hoor.Dana schreef: ↑25-09-2017 23:52Allerlaatste poging om serieus op jou in te gaan.
Dat jij alleen maar valt over het woord 'huilie' onderstreept dat bijvoorbeeld ik óók mijn woorden op een goudschaaltje moet wegen kennelijk.
Terwijl jij beweerde dat alleen voor jou zou gelden. Jouw woorden werden op een goudschaaltje gewogen, die van anderen niet. Vond jij.
Je toont nu zelf aan dat dat niet waar is. Tja.
maandag 25 september 2017 om 23:53
Daar gaat het helemaal niet om. Als je een leuk open gesprek wilt over culturen moet je om te beginnen dat hele zwart-wit gedoe los laten, En niet eerst boos worden over kroeshaar en vervolgens gaan mekkeren over wit discussiëren, want dan sla je bij voorbaat je open gesprek al dood. Zoals hier nu ook gebeurde, en dat vind ik jammer.
Maar goed ik ben misschien een raar mens hoor want van verreweg de meeste forummers weet ik niet eens of ze zwart zijn of wit, of man of vrouw, of jong of oud. En dat wens ik graag zo te houden.
maandag 25 september 2017 om 23:55
ILady*Voldemort schreef: ↑25-09-2017 23:53Daar gaat het helemaal niet om. Als je een leuk open gesprek wilt over culturen moet je om te beginnen dat hele zwart-wit gedoe los laten, En niet eerst boos worden over kroeshaar en vervolgens gaan mekkeren over wit discussiëren, want dan sla je bij voorbaat je open gesprek al dood. Zoals hier nu ook gebeurde, en dat vind ik jammer.
Maar goed ik ben misschien een raar mens hoor want van verreweg de meeste forummers weet ik niet eens of ze zwart zijn of wit, of man of vrouw, of jong of oud. En dat wens ik graag zo te houden.