Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 1 april 2018 om 12:25
Je kunt ook gewoon even lichtelijk je schouders ophalen. Maak het jezelf niet zo moeilijk.vrouwjagersma schreef: ↑01-04-2018 12:22Ook niet altijd. Mocht ik er eentje vinden die voldoet aan mijn criteria, laat ik het hier weten. Aangezien ik autist ben, zal ik het waarschijnlijk niet vergeten.
zondag 1 april 2018 om 12:25
Als die mensen constant blijven roepen, zodat ik het wel móét horen ga ik er toch wat van zeggen.
In mijn huis hoeven ze niet meer te komen, maar ik zie dit forum meer als een kroeg: iedereen is welkom, maar iedereen wordt ook geacht enigszins rekening met een ander te houden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 1 april 2018 om 12:26
Maar je persoonlijkheid, je schrijfstijl, je eigenaardigheden blijven goeddeels hetzelfde. Daarom worden nieuwe nicks ook zo makkelijk herkendvrouwjagersma schreef: ↑01-04-2018 12:16Daar ben ik het dan weer helemaal niet mee eens. In de tijd dat ik op dit forum reageer, heb ik op bepaalde onderwerpen een heel andere visie gekregen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 1 april 2018 om 12:27
Ja , ik ook. En nee, hoor ik heb echt nog niet alles meegemaakt of ben het tegengekomen integendeel! Gelukkig niet zeg, maar dan heb ik er minder snel een oordeel over. Dat is denk ik wel veranderd.Ana_Isabel2 schreef: ↑01-04-2018 12:21Ik word vooral ouder. Dan zit je ook niet meer zo snel op de kast. Bijna alles heb je dan wel meegemaakt of tegengekomen in je leven.
enn wijzigde dit bericht op 01-04-2018 13:21
0.61% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jij bent het er niet mee eens dat ik hier wel dingen geleerd heb? Dat vind ik bijzonder.
Ik zou van niemand in mijn omgeving weten wie er swingt, waarom, wie aan sm doet en wat dat dan precies is, wie een polyaomore relatie hebben en wie niet en waarom wel of niet, dat er mensen zijn die een bepaalde manier van opvoeden echt heel goed vinden, terwijl het voor mij een onbegrijpelijk iets was, of simpel dat goed genoeg soms ook gewoon goed is.\
Dus ja, ik heb zeker wel wat geleerd hier.
Nou. Dan ga je diegenen waar je je aan stoort uit weg. Niet naast gaan zitten op de barkruk maar aan de andere kant van de bar in die kroeg. Kan hier ook. Net zo makkelijk.Solomio schreef: ↑01-04-2018 12:25Als die mensen constant blijven roepen, zodat ik het wel móét horen ga ik er toch wat van zeggen.
In mijn huis hoeven ze niet meer te komen, maar ik zie dit forum meer als een kroeg: iedereen is welkom, maar iedereen wordt ook geacht enigszins rekening met een ander te houden.
zondag 1 april 2018 om 12:28
Eens. Maar dan alleen als je staft vóór een ander. Iemand wilde ooit een forummer staffen omwille een nare reactie richting mij.
Van mij hoefde het niet. Het was mijn inziens een heel pijnlijk voorbeeld van iemand die zelf niet met haar verdriet om kon gaan en naar mij uithaalde, omdat ze dacht dat wij ergens hetzelfde in moesten staan.
Als je je zelf aangesproken voelt, moeten mensen maar doen wat ze goed achten.
zondag 1 april 2018 om 12:28
Sommige mensen praten zo hard dat ze de hele kroeg overstemmen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 1 april 2018 om 12:29
Herkenbaar.Ana_Isabel2 schreef: ↑01-04-2018 12:21Ik word vooral ouder. Dan zit je ook niet meer zo snel op de kast. Bijna alles heb je dan wel meegemaakt of tegengekomen in je leven.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
Dit.JollyRider schreef: ↑01-04-2018 12:26Maar je persoonlijkheid, je schrijfstijl, je eigenaardigheden blijven goeddeels hetzelfde. Daarom worden nieuwe nicks ook zo makkelijk herkend
zondag 1 april 2018 om 12:30
Dus elke keer al diegene op de barkruk naast jou gaat zitten om tegen jou te zeiken moet je maar vertrekken?
Daarbij, jij komt alleen nog in dit topic en dan meestal nog om te roepen dat het allemaal trollen zijn en meer niet. Dat jij dus nergens last van hebt is wel te begrijpen.
zondag 1 april 2018 om 12:30
Dan heb je ook geen moderators nodig om in te grijpen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 1 april 2018 om 12:31
Nee. Een ad hominem is een vrij strak gedefinieerde argumentatie-fout.
Op dit forum wordt de term “op de man” foutief gebruikt voor een belediging.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 1 april 2018 om 12:31
ik ook!vrouwjagersma schreef: ↑01-04-2018 12:16Daar ben ik het dan weer helemaal niet mee eens. In de tijd dat ik op dit forum reageer, heb ik op bepaalde onderwerpen een heel andere visie gekregen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 1 april 2018 om 12:34
Oh zovrouwjagersma schreef: ↑01-04-2018 12:23Op de man of oproepen tot haat. Onbeschoft vind ik vervelend, maar daar ga ik niet voor staffen.
Ik ben het complete tegenovergestelde van RB als het bv om miskramen of kinderen gaat, maar ze is nooit op de man. Ik wil dan juist weten waarom ze iets zegt en daar verder over in gesprek gaan. En die ruimte is er ook als je met haar praat. Soms moet je verder lezen dan de zogenaamde ongenuanceerde botheid. En soms komt het ook niet over wat ik probeer te zeggen en dan laten we het daarbij. Tot we elkaar weer treffen in een ander topic
zondag 1 april 2018 om 12:35
zondag 1 april 2018 om 12:36
Je moet jezelf ook niet verloochenen en ik erger me zelden aan jouw posts. Het enige wat ik wilde zeggen was dat je niet alles wat je denkt Moet schrijven. Ik denk ook wel eens dingen die ik niet schrijf hier.redbulletje schreef: ↑01-04-2018 12:22Ik doe juist meer mn best mezelf te zijn (vooral irl) maar op het forum hou ik me steeds meer in. Ik post ook al 2 jaar ofzo nauwelijks meer op actueel bijv. Dat mn etiketje mn forumgedrag beinvloedt zit denk bij jullie tussen de oren. Als elninjoo was ik nog veel uitgesprokener. Ik blijf verder gewoon een individu ook al hoor ik nu ook in het hokje autisme. Ben nooit een kuddedier geweest dus voel me nu ook niet geroepen mezelf te verloochenen door een aangepaste autist te gaan spelen. Volgens mn psych heb ik me al levenslang onwetend overal aan lopen aanpassen wat me uiteindelijk opgebroken heeft.
Life is short. Eat dessert first.