Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
maandag 22 augustus 2016 om 19:25
quote:SinDudas schreef op 22 augustus 2016 @ 19:12:
[...]
Dan ga ik weer zeuren want ik wil helemaal geen 30 graden. Maar daar is een ander topic voor, weet ik
Jawel hoor, dit is een zeur en ruziemaak topic.
Ik heb daar ook totaal geen zin in, echt ik hou niet van die temperaturen waar je ongeveer gebraden wordt. dus. (Gelukkig werk ik woensdag middag, we hebben airco sinds kort, heerlijk!
Iris leuk joh!
ik ken het gevoel. Weet niet of je alles teruggelezen hebt (anders ff pben dan vertel ik het je) maar mijn 'date' is echt zo' apart verhaal weer... ik had het echt totaal niet verwacht. En net op een moment dat ik het wel ff best vind in mn eentje.
Stomme kerels ook...
[...]
Dan ga ik weer zeuren want ik wil helemaal geen 30 graden. Maar daar is een ander topic voor, weet ik
Jawel hoor, dit is een zeur en ruziemaak topic.
Ik heb daar ook totaal geen zin in, echt ik hou niet van die temperaturen waar je ongeveer gebraden wordt. dus. (Gelukkig werk ik woensdag middag, we hebben airco sinds kort, heerlijk!
Iris leuk joh!
ik ken het gevoel. Weet niet of je alles teruggelezen hebt (anders ff pben dan vertel ik het je) maar mijn 'date' is echt zo' apart verhaal weer... ik had het echt totaal niet verwacht. En net op een moment dat ik het wel ff best vind in mn eentje.
Stomme kerels ook...
maandag 22 augustus 2016 om 21:04
Ik zit al anderhalf uur in de trein, ik moet nog tot 22:45, dan nog een half uur in de bus en ik verveel me. Ik wil thuis zijn en naar m'n bed. Maar als ik thuis kom moet eerst de was nog gedaan worden, tas uitgepakt en koffer ingepakt, want morgenochtend gelijk naar de camping. Vakantie is best vermoeiend.
maandag 22 augustus 2016 om 21:10
quote:Rue schreef op 22 augustus 2016 @ 21:04:
Ik zit al anderhalf uur in de trein, ik moet nog tot 22:45, dan nog een half uur in de bus en ik verveel me. Ik wil thuis zijn en naar m'n bed. Maar als ik thuis kom moet eerst de was nog gedaan worden, tas uitgepakt en koffer ingepakt, want morgenochtend gelijk naar de camping. Vakantie is best vermoeiend.pfft idd, als ik voor ik op vakantie ga, sta ik ook stijf van de stress, vorige keer had ik express 2 dagen extra vrij genomen om de laatste dingen te doen, niks van gekomen
Ik zit al anderhalf uur in de trein, ik moet nog tot 22:45, dan nog een half uur in de bus en ik verveel me. Ik wil thuis zijn en naar m'n bed. Maar als ik thuis kom moet eerst de was nog gedaan worden, tas uitgepakt en koffer ingepakt, want morgenochtend gelijk naar de camping. Vakantie is best vermoeiend.pfft idd, als ik voor ik op vakantie ga, sta ik ook stijf van de stress, vorige keer had ik express 2 dagen extra vrij genomen om de laatste dingen te doen, niks van gekomen
maandag 22 augustus 2016 om 21:20
quote:nijntje021 schreef op 22 augustus 2016 @ 21:10:
[...]
pfft idd, als ik voor ik op vakantie ga, sta ik ook stijf van de stress, vorige keer had ik express 2 dagen extra vrij genomen om de laatste dingen te doen, niks van gekomen
Inderdaad, hele huis poetsen, oppas regelen voor de kat, zorgen dat er geen bederfelijke etenswaren achterblijven, al het wasgoed wassen, koffers inpakken, reis uitzoeken, etc etc. En als je terugkomt alles weer uitpakken, heel veel wassen, alle post openen en eventueel op reageren, pfff. En dat dit keer twee keer! Want ik kom nu uit Parijs en ga morgen alweer weg. Maar ik vind nu vooral de stress tussendoor vervelend. Korte nacht omdat we laat thuis zijn en vroeg alweer vertrekken en ik heb het gevoel dat er nog zoveel moet.
Maar de vakantie op de camping heb ik wel waanzinnig veel zin in, zeker vanwege het voorspelde mooie weer!
[...]
pfft idd, als ik voor ik op vakantie ga, sta ik ook stijf van de stress, vorige keer had ik express 2 dagen extra vrij genomen om de laatste dingen te doen, niks van gekomen
Inderdaad, hele huis poetsen, oppas regelen voor de kat, zorgen dat er geen bederfelijke etenswaren achterblijven, al het wasgoed wassen, koffers inpakken, reis uitzoeken, etc etc. En als je terugkomt alles weer uitpakken, heel veel wassen, alle post openen en eventueel op reageren, pfff. En dat dit keer twee keer! Want ik kom nu uit Parijs en ga morgen alweer weg. Maar ik vind nu vooral de stress tussendoor vervelend. Korte nacht omdat we laat thuis zijn en vroeg alweer vertrekken en ik heb het gevoel dat er nog zoveel moet.
Maar de vakantie op de camping heb ik wel waanzinnig veel zin in, zeker vanwege het voorspelde mooie weer!
maandag 22 augustus 2016 om 21:39
quote:Rue schreef op 22 augustus 2016 @ 21:20:
[...]
Inderdaad, hele huis poetsen, oppas regelen voor de kat, zorgen dat er geen bederfelijke etenswaren achterblijven, al het wasgoed wassen, koffers inpakken, reis uitzoeken, etc etc. En als je terugkomt alles weer uitpakken, heel veel wassen, alle post openen en eventueel op reageren, pfff. En dat dit keer twee keer! Want ik kom nu uit Parijs en ga morgen alweer weg. Maar ik vind nu vooral de stress tussendoor vervelend. Korte nacht omdat we laat thuis zijn en vroeg alweer vertrekken en ik heb het gevoel dat er nog zoveel moet.
Maar de vakantie op de camping heb ik wel waanzinnig veel zin in, zeker vanwege het voorspelde mooie weer!
oppas regel ik meteen als eerste, maar dat is gelukkig nooit een probleem gaat gewoon naar zijn oude baasje. wou vorige keer nog het huis opruimen, is me niet gelukt heb een tering bende achter gelaten pfft haat uitpakken pleur alles in de wasmand als het even kan. inpakken haat ik ook hahah neem altijd teveel mee
ik heb ook nog 2weken , maar moet nu al van alles regelen.
[...]
Inderdaad, hele huis poetsen, oppas regelen voor de kat, zorgen dat er geen bederfelijke etenswaren achterblijven, al het wasgoed wassen, koffers inpakken, reis uitzoeken, etc etc. En als je terugkomt alles weer uitpakken, heel veel wassen, alle post openen en eventueel op reageren, pfff. En dat dit keer twee keer! Want ik kom nu uit Parijs en ga morgen alweer weg. Maar ik vind nu vooral de stress tussendoor vervelend. Korte nacht omdat we laat thuis zijn en vroeg alweer vertrekken en ik heb het gevoel dat er nog zoveel moet.
Maar de vakantie op de camping heb ik wel waanzinnig veel zin in, zeker vanwege het voorspelde mooie weer!
oppas regel ik meteen als eerste, maar dat is gelukkig nooit een probleem gaat gewoon naar zijn oude baasje. wou vorige keer nog het huis opruimen, is me niet gelukt heb een tering bende achter gelaten pfft haat uitpakken pleur alles in de wasmand als het even kan. inpakken haat ik ook hahah neem altijd teveel mee
ik heb ook nog 2weken , maar moet nu al van alles regelen.
maandag 22 augustus 2016 om 21:53
oeeh Iris, Cuba schijnt heel gaaf te zijn, lekker rum drinken salsa dansen en sigaren roken
Parijs vind ik ook leuk, ben 2 jaar terug geweest voor de kerst super leuk maar erg kort, wil echt weer gaan
haha ik soms ook, alleen me verzorgings producten gooi ik er zo in , dat was nog een drama toen ik naar Wenen ging, had alleen hand bagage, nooit meer!!
Parijs vind ik ook leuk, ben 2 jaar terug geweest voor de kerst super leuk maar erg kort, wil echt weer gaan
haha ik soms ook, alleen me verzorgings producten gooi ik er zo in , dat was nog een drama toen ik naar Wenen ging, had alleen hand bagage, nooit meer!!