Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
haha Iris
Moppermuisjes, van de week wordt het warm, dan kunnen ze echt aan.

Wie is Bob Ross ?
Bob Ross is Bob Ross! Een legende als het gaat om het maken van afgrijselijk lelijke kitch schilderijen, maar ook zo grappig met dat haar en die gekke uitspraken en zoooo zen .

Geniet hier maar van, maar let op het verslavingsgevaar is groot

Happy trees van Bob Ross
Niet zo verslavend als de Bachata dansen .

(Caribische dans, beetje salsa achtig, geleerd van date, hij heeft me helemaal aangestoken haha)
Oww die gast ken ik wel, wist alleen zn naam niet...
haha mijn oma keek er ook graag na, oeh salsa I love it, ben daar echt mee opgegroeid
Ja maar heb het verhaal hier nu wel zo'n 36 x verteld zie ik net

Vermoed dat het nu wel duidelijk is...

Iris: laat je ff weten hoe je date was? (Wij zijn heeeeeelemaal niet nieuwsgierig )

Met een vrouw of manspersoon?
Dames het is maandag, dit is gewoon werkweigering

En ik wil uiteraard ook weten hoe de date van Iris was
Was met een man, een verrassend leuke man. Wat zeg ik, een hele leuke man .

Zijn intenties waren duidelijk. Daar liet hij geen twijfel over bestaan. Goed voor mijn ego hahaha.

We hebben een vervolgdate staan.....
yeeeaaahh wat leuk!

Veel succes dates hier de laatste tijd, word ik blij van !
Haha ja hier ook een grijs van oor tot oor .

Het was wel even wennen, want hij is best lang en ik moest dus op mijn tenen staan bij het zoenen. Voelde me echt een kleintje ondanks mijn loeihoge hakken .

Wel heel spannend al die vlinders gierende hormonen
quote:Alicemorgan82 schreef op 21 augustus 2016 @ 12:11:

Moppermuisjes, van de week wordt het warm, dan kunnen ze echt aan.

Dan ga ik weer zeuren want ik wil helemaal geen 30 graden. Maar daar is een ander topic voor, weet ik ;)
quote:SinDudas schreef op 22 augustus 2016 @ 19:12:

[...]

Dan ga ik weer zeuren want ik wil helemaal geen 30 graden. Maar daar is een ander topic voor, weet ik ;)

Jawel hoor, dit is een zeur en ruziemaak topic.

Ik heb daar ook totaal geen zin in, echt ik hou niet van die temperaturen waar je ongeveer gebraden wordt. dus. (Gelukkig werk ik woensdag middag, we hebben airco sinds kort, heerlijk!

Iris leuk joh!

ik ken het gevoel. Weet niet of je alles teruggelezen hebt (anders ff pben dan vertel ik het je) maar mijn 'date' is echt zo' apart verhaal weer... ik had het echt totaal niet verwacht. En net op een moment dat ik het wel ff best vind in mn eentje.

Stomme kerels ook...
PB me maar even met alle details. Leuk!

Wel even een nieuwe maken, want de oude heeft kuren.
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 augustus 2016 @ 19:25:

[...]

Jawel hoor, dit is een zeur en ruziemaak topic.

Ik heb daar ook totaal geen zin in, echt ik hou niet van die temperaturen waar je ongeveer gebraden wordt. dus.
ga ik meteen doen.

Sd:

Ontopic: gloeiende gloeiende... zonder vestje heb ik het koud, en als ik hem aandoe heb ik het weer te warm

(Nu uit en dus weer blote armen, wil kat aandacht en loopt langs me, dat jeukt dus nu heb ik het weer koud... grrrrr)
Ik zit al anderhalf uur in de trein, ik moet nog tot 22:45, dan nog een half uur in de bus en ik verveel me. Ik wil thuis zijn en naar m'n bed. Maar als ik thuis kom moet eerst de was nog gedaan worden, tas uitgepakt en koffer ingepakt, want morgenochtend gelijk naar de camping. Vakantie is best vermoeiend.
quote:Rue schreef op 22 augustus 2016 @ 21:04:

Ik zit al anderhalf uur in de trein, ik moet nog tot 22:45, dan nog een half uur in de bus en ik verveel me. Ik wil thuis zijn en naar m'n bed. Maar als ik thuis kom moet eerst de was nog gedaan worden, tas uitgepakt en koffer ingepakt, want morgenochtend gelijk naar de camping. Vakantie is best vermoeiend.pfft idd, als ik voor ik op vakantie ga, sta ik ook stijf van de stress, vorige keer had ik express 2 dagen extra vrij genomen om de laatste dingen te doen, niks van gekomen
quote:nijntje021 schreef op 22 augustus 2016 @ 21:10:

[...]

pfft idd, als ik voor ik op vakantie ga, sta ik ook stijf van de stress, vorige keer had ik express 2 dagen extra vrij genomen om de laatste dingen te doen, niks van gekomen

Inderdaad, hele huis poetsen, oppas regelen voor de kat, zorgen dat er geen bederfelijke etenswaren achterblijven, al het wasgoed wassen, koffers inpakken, reis uitzoeken, etc etc. En als je terugkomt alles weer uitpakken, heel veel wassen, alle post openen en eventueel op reageren, pfff. En dat dit keer twee keer! Want ik kom nu uit Parijs en ga morgen alweer weg. Maar ik vind nu vooral de stress tussendoor vervelend. Korte nacht omdat we laat thuis zijn en vroeg alweer vertrekken en ik heb het gevoel dat er nog zoveel moet.

Maar de vakantie op de camping heb ik wel waanzinnig veel zin in, zeker vanwege het voorspelde mooie weer!
herkenbaar, vakantiestress.

Ik heb gelukkig nog 2 weken om me mentaal voor te bereiden
Waar ga je heen Alice?

Ik denk zelf aan Cuba voor tijdens de feestdagen in december. Iemand daar ervaring mee?
quote:Rue schreef op 22 augustus 2016 @ 21:20:

[...]

Inderdaad, hele huis poetsen, oppas regelen voor de kat, zorgen dat er geen bederfelijke etenswaren achterblijven, al het wasgoed wassen, koffers inpakken, reis uitzoeken, etc etc. En als je terugkomt alles weer uitpakken, heel veel wassen, alle post openen en eventueel op reageren, pfff. En dat dit keer twee keer! Want ik kom nu uit Parijs en ga morgen alweer weg. Maar ik vind nu vooral de stress tussendoor vervelend. Korte nacht omdat we laat thuis zijn en vroeg alweer vertrekken en ik heb het gevoel dat er nog zoveel moet.

Maar de vakantie op de camping heb ik wel waanzinnig veel zin in, zeker vanwege het voorspelde mooie weer!

oppas regel ik meteen als eerste, maar dat is gelukkig nooit een probleem gaat gewoon naar zijn oude baasje. wou vorige keer nog het huis opruimen, is me niet gelukt heb een tering bende achter gelaten pfft haat uitpakken pleur alles in de wasmand als het even kan. inpakken haat ik ook hahah neem altijd teveel mee

ik heb ook nog 2weken , maar moet nu al van alles regelen.
Paar dagen Ameland met mn vader.

Parijs??? Das mn lievelingsstad, 4 x geweest en wil nog veel vaker als het aan mij ligt.

Wat heb je allemaal gezien?

Nijn: ik ook, echt ik haat koffers inpakken... Ik doe altijd maar wat...
Mijn uitpakken was dit keer alles naar de kringloopwinkel brengen hahaha. Oude meuk eruit, nieuwe jurkjes erin .

Ik had dit keer wel een poetsaanval bij thuiskomst. Wat krijgen we nou?!?
oeeh Iris, Cuba schijnt heel gaaf te zijn, lekker rum drinken salsa dansen en sigaren roken

Parijs vind ik ook leuk, ben 2 jaar terug geweest voor de kerst super leuk maar erg kort, wil echt weer gaan

haha ik soms ook, alleen me verzorgings producten gooi ik er zo in , dat was nog een drama toen ik naar Wenen ging, had alleen hand bagage, nooit meer!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven