Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
maandag 22 augustus 2016 om 22:11
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 augustus 2016 @ 21:43:
Paar dagen Ameland met mn vader.
Parijs??? Das mn lievelingsstad, 4 x geweest en wil nog veel vaker als het aan mij ligt.
Wat heb je allemaal gezien?
Nijn: ik ook, echt ik haat koffers inpakken... Ik doe altijd maar wat...Wat ik heb gezien? Niks. We zijn een keer eerder geweest en hebben toen de bezienswaardigheden gedaan enzo. Daar vonden we echt geen reet aan. We kwamen nu alleen om te relaxen in een luxe hotel. Dat is gelukt. Serieus, ik vind Parijs echt zo niet leuk. Ik ben vast raar, maar ik vind het vies, slecht onderhouden en de mensen zijn zooo asociaal. Maar de trein was goedkoop en we zaten nu eigenlijk meer naast Parijs (Chantilly) en het hotel en de omgeving daarvan was wel mooi!
Paar dagen Ameland met mn vader.
Parijs??? Das mn lievelingsstad, 4 x geweest en wil nog veel vaker als het aan mij ligt.
Wat heb je allemaal gezien?
Nijn: ik ook, echt ik haat koffers inpakken... Ik doe altijd maar wat...Wat ik heb gezien? Niks. We zijn een keer eerder geweest en hebben toen de bezienswaardigheden gedaan enzo. Daar vonden we echt geen reet aan. We kwamen nu alleen om te relaxen in een luxe hotel. Dat is gelukt. Serieus, ik vind Parijs echt zo niet leuk. Ik ben vast raar, maar ik vind het vies, slecht onderhouden en de mensen zijn zooo asociaal. Maar de trein was goedkoop en we zaten nu eigenlijk meer naast Parijs (Chantilly) en het hotel en de omgeving daarvan was wel mooi!
maandag 22 augustus 2016 om 22:25
quote:Rue schreef op 22 augustus 2016 @ 22:11:
[...]
Wat ik heb gezien? Niks. We zijn een keer eerder geweest en hebben toen de bezienswaardigheden gedaan enzo. Daar vonden we echt geen reet aan. We kwamen nu alleen om te relaxen in een luxe hotel. Dat is gelukt. Serieus, ik vind Parijs echt zo niet leuk. Ik ben vast raar, maar ik vind het vies, slecht onderhouden en de mensen zijn zooo asociaal. Maar de trein was goedkoop en we zaten nu eigenlijk meer naast Parijs (Chantilly) en het hotel en de omgeving daarvan was wel mooi!
Asociaal? Parijsenaren??? Nou dan zit ik blijkbaar in de leuke wijken want ik heb hele andere ervaringen.
Mjah ik ben verliefd op Parijs.
Paris, je t'aime encore!!!
[...]
Wat ik heb gezien? Niks. We zijn een keer eerder geweest en hebben toen de bezienswaardigheden gedaan enzo. Daar vonden we echt geen reet aan. We kwamen nu alleen om te relaxen in een luxe hotel. Dat is gelukt. Serieus, ik vind Parijs echt zo niet leuk. Ik ben vast raar, maar ik vind het vies, slecht onderhouden en de mensen zijn zooo asociaal. Maar de trein was goedkoop en we zaten nu eigenlijk meer naast Parijs (Chantilly) en het hotel en de omgeving daarvan was wel mooi!
Asociaal? Parijsenaren??? Nou dan zit ik blijkbaar in de leuke wijken want ik heb hele andere ervaringen.
Mjah ik ben verliefd op Parijs.
Paris, je t'aime encore!!!
maandag 22 augustus 2016 om 22:29
quote:nijntje021 schreef op 22 augustus 2016 @ 22:20:
hmm heb de vorige keer niks van asociaal gemerkt, waren wel vriendelijk het enige wat ik irritant vond was een goed restaurant vinden. alles in het Frans
Ja duuuhh, c'est la france mon amour...
Ik ga volgende keer wel mee... (parce que je parle Francais. Pas parfait mais dans un restaurant c'est ne pas difficile pour moi)
Jeeejjj joepie, mijn 'nieuwe' gay-vriendje, overbuur/surrogaatbroeder is terug van vakantie. Zie hem morgen
hmm heb de vorige keer niks van asociaal gemerkt, waren wel vriendelijk het enige wat ik irritant vond was een goed restaurant vinden. alles in het Frans
Ja duuuhh, c'est la france mon amour...
Ik ga volgende keer wel mee... (parce que je parle Francais. Pas parfait mais dans un restaurant c'est ne pas difficile pour moi)
Jeeejjj joepie, mijn 'nieuwe' gay-vriendje, overbuur/surrogaatbroeder is terug van vakantie. Zie hem morgen
maandag 22 augustus 2016 om 22:31
maandag 22 augustus 2016 om 22:34
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 augustus 2016 @ 22:31:
[...]
Mais non, ça alors! Je gaat me toch niet vertellen dat je in Frankrijk, het culinaire land, naar de Mac gaat he Sorry haha! Soms is de Mac gewoon precies waar je zin in hebt (en bovendien is het goedkoop: iedere dag twee keer uiteten kost nogal wat enzo). En ze hebben daar toch Franse frietjes?
[...]
Mais non, ça alors! Je gaat me toch niet vertellen dat je in Frankrijk, het culinaire land, naar de Mac gaat he Sorry haha! Soms is de Mac gewoon precies waar je zin in hebt (en bovendien is het goedkoop: iedere dag twee keer uiteten kost nogal wat enzo). En ze hebben daar toch Franse frietjes?
maandag 22 augustus 2016 om 22:37
wat Alice ik spreek niet zo goed Frans zit wel is te twijfelen of ik geen lesje er tegen aan moet gooien maar ja wil eerst vloeiend Spaans leren
ja oke maar elke "toeristiche stad'' heeft tegenwoordig een vertaald menu, neem jou gewoon mee draagbare tolk ik logeerde vorige keer in Marais was best leuk.
ja oke maar elke "toeristiche stad'' heeft tegenwoordig een vertaald menu, neem jou gewoon mee draagbare tolk ik logeerde vorige keer in Marais was best leuk.
maandag 22 augustus 2016 om 22:56
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 augustus 2016 @ 22:48:
merdeeee...
Ik vind Fransen wel leuk....
(Ok ze zijn ook leuker als je Frans praat maar dit is echt niet perse arrogantie. Ze spreken gewoon niet zo goed Engels)
Versailles? Goed gekeurd, ik ga mee En ik spreek geen woord Frans! Echt lastig communiceren.
merdeeee...
Ik vind Fransen wel leuk....
(Ok ze zijn ook leuker als je Frans praat maar dit is echt niet perse arrogantie. Ze spreken gewoon niet zo goed Engels)
Versailles? Goed gekeurd, ik ga mee En ik spreek geen woord Frans! Echt lastig communiceren.
maandag 22 augustus 2016 om 23:05
quote:nijntje021 schreef op 22 augustus 2016 @ 22:37:
wat Alice ik spreek niet zo goed Frans zit wel is te twijfelen of ik geen lesje er tegen aan moet gooien maar ja wil eerst vloeiend Spaans leren
ja oke maar elke "toeristiche stad'' heeft tegenwoordig een vertaald menu, neem jou gewoon mee draagbare tolk ik logeerde vorige keer in Marais was best leuk.Doe maar. Ik weet echt niet alles hoor maar daar ouwehoer ik me op dat moment meestal wel uit.
wat Alice ik spreek niet zo goed Frans zit wel is te twijfelen of ik geen lesje er tegen aan moet gooien maar ja wil eerst vloeiend Spaans leren
ja oke maar elke "toeristiche stad'' heeft tegenwoordig een vertaald menu, neem jou gewoon mee draagbare tolk ik logeerde vorige keer in Marais was best leuk.Doe maar. Ik weet echt niet alles hoor maar daar ouwehoer ik me op dat moment meestal wel uit.