Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Jaaaaaa ik ga mee Nijn!

Iris: geniaal, grote slagen, snel thuis
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 augustus 2016 @ 21:59:

Jaaaaaa ik ga mee Nijn!

Iris: geniaal, grote slagen, snel thuis jaaa leuk Alice
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 augustus 2016 @ 21:43:

Paar dagen Ameland met mn vader.

Parijs??? Das mn lievelingsstad, 4 x geweest en wil nog veel vaker als het aan mij ligt.

Wat heb je allemaal gezien?

Nijn: ik ook, echt ik haat koffers inpakken... Ik doe altijd maar wat...Wat ik heb gezien? Niks. We zijn een keer eerder geweest en hebben toen de bezienswaardigheden gedaan enzo. Daar vonden we echt geen reet aan. We kwamen nu alleen om te relaxen in een luxe hotel. Dat is gelukt. Serieus, ik vind Parijs echt zo niet leuk. Ik ben vast raar, maar ik vind het vies, slecht onderhouden en de mensen zijn zooo asociaal. Maar de trein was goedkoop en we zaten nu eigenlijk meer naast Parijs (Chantilly) en het hotel en de omgeving daarvan was wel mooi!
Ik ging trouwens weg en toen was m'n koffer van de vakantie een maand geleden nog niet eens opgeruimd. Ik schaamde me diep.
Nog een half uur in die kuttrein.
hmm heb de vorige keer niks van asociaal gemerkt, waren wel vriendelijk het enige wat ik irritant vond was een goed restaurant vinden. alles in het Frans
Wij zijn de vorige keer echt meerdere keren lastiggevallen door mensen. Echt heel erg vervelend. En dan al die opdringerige verkopers, om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid bedelaars.
quote:Rue schreef op 22 augustus 2016 @ 22:11:

[...]

Wat ik heb gezien? Niks. We zijn een keer eerder geweest en hebben toen de bezienswaardigheden gedaan enzo. Daar vonden we echt geen reet aan. We kwamen nu alleen om te relaxen in een luxe hotel. Dat is gelukt. Serieus, ik vind Parijs echt zo niet leuk. Ik ben vast raar, maar ik vind het vies, slecht onderhouden en de mensen zijn zooo asociaal. Maar de trein was goedkoop en we zaten nu eigenlijk meer naast Parijs (Chantilly) en het hotel en de omgeving daarvan was wel mooi!

Asociaal? Parijsenaren??? Nou dan zit ik blijkbaar in de leuke wijken want ik heb hele andere ervaringen.

Mjah ik ben verliefd op Parijs.

Paris, je t'aime encore!!!
Misschien had ik net pech. Maar serieus, jongeren die in de McDonalds de frietjes uit je bakje jatten? Dat soort idiote dingen.
quote:nijntje021 schreef op 22 augustus 2016 @ 22:20:

hmm heb de vorige keer niks van asociaal gemerkt, waren wel vriendelijk het enige wat ik irritant vond was een goed restaurant vinden. alles in het Frans

Ja duuuhh, c'est la france mon amour...

Ik ga volgende keer wel mee... (parce que je parle Francais. Pas parfait mais dans un restaurant c'est ne pas difficile pour moi)

Jeeejjj joepie, mijn 'nieuwe' gay-vriendje, overbuur/surrogaatbroeder is terug van vakantie. Zie hem morgen
quote:Rue schreef op 22 augustus 2016 @ 22:27:

Misschien had ik net pech. Maar serieus, jongeren die in de McDonalds de frietjes uit je bakje jatten? Dat soort idiote dingen.Mais non, ça alors! Je gaat me toch niet vertellen dat je in Frankrijk, het culinaire land, naar de Mac gaat he
Alice, dit is een klaagtopic hè, dus niet te positief alsjeblieft!
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 augustus 2016 @ 22:31:

[...]

Mais non, ça alors! Je gaat me toch niet vertellen dat je in Frankrijk, het culinaire land, naar de Mac gaat he Sorry haha! Soms is de Mac gewoon precies waar je zin in hebt (en bovendien is het goedkoop: iedere dag twee keer uiteten kost nogal wat enzo). En ze hebben daar toch Franse frietjes?
wat Alice ik spreek niet zo goed Frans zit wel is te twijfelen of ik geen lesje er tegen aan moet gooien maar ja wil eerst vloeiend Spaans leren

ja oke maar elke "toeristiche stad'' heeft tegenwoordig een vertaald menu, neem jou gewoon mee draagbare tolk ik logeerde vorige keer in Marais was best leuk.
Frankrijk is gewoon een stuk leuker zonder Fransozen. Waarom zijn die daar?

Ik wil nog wel eens naar Versailles, maar wat is het daar altijd stervens druk.

Zo genoeg gezeurd. Nu
merdeeee...

Ik vind Fransen wel leuk....

(Ok ze zijn ook leuker als je Frans praat maar dit is echt niet perse arrogantie. Ze spreken gewoon niet zo goed Engels)

Versailles? Goed gekeurd, ik ga mee
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 augustus 2016 @ 22:48:

merdeeee...

Ik vind Fransen wel leuk....

(Ok ze zijn ook leuker als je Frans praat maar dit is echt niet perse arrogantie. Ze spreken gewoon niet zo goed Engels)

Versailles? Goed gekeurd, ik ga mee En ik spreek geen woord Frans! Echt lastig communiceren.
quote:Rue schreef op 22 augustus 2016 @ 22:32:

Alice, dit is een klaagtopic hè, dus niet te positief alsjeblieft! Wellus! Is mn nieuwe state of mind. Hou um erin want word er vrolijk van. Dan maar een ban
Stelletje cultuurbarbaren, zoek maar een vertaalapparaat.

Je te dit riën

(Opschepper ook dat ik ben... )
quote:nijntje021 schreef op 22 augustus 2016 @ 22:37:

wat Alice ik spreek niet zo goed Frans zit wel is te twijfelen of ik geen lesje er tegen aan moet gooien maar ja wil eerst vloeiend Spaans leren

ja oke maar elke "toeristiche stad'' heeft tegenwoordig een vertaald menu, neem jou gewoon mee draagbare tolk ik logeerde vorige keer in Marais was best leuk.Doe maar. Ik weet echt niet alles hoor maar daar ouwehoer ik me op dat moment meestal wel uit.
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 augustus 2016 @ 23:00:

[...]

Wellus! Is mn nieuwe state of mind. Hou um erin want word er vrolijk van. Dan maar een ban Een ban van dit topic sowieso!
quote:Rue schreef op 23 augustus 2016 @ 00:44:

[...]

Een ban van dit topic sowieso!

Maar maar het is mijn topic...

Jij bent wel streng hoor....

En nou kan ik niet slapen....

Heel erg irritant...
hahahahhaha oke ga maar weer ff klagen, ik had me wekker gezet om ff vroeg naar de sportschool tegaan, maar heb er compleet doorheen geslapen
Even zeuren: we zouden vandaag naar Walibi gaan maar we hebben het verschoven ivm verwachte regen en nu schijnt de zon.

Ik wil naar Walibi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven