Wanneer ben je van middelbare leeftijd?
dinsdag 21 juli 2026 om 20:49
vrijdag 24 juli 2026 om 20:39
cognac schreef: ↑24-07-2026 17:50Ah omdat je schreef, "Ik voelde me echt een tiener bij Harry styles. zeker tussen de mensen waar ik stond ha ha."
Maar je voelde jezelf juist jong omdat je door jongeren was omringd. Begrijp ik dat zo goed?
Ik voel me bij een concert of schouwburgbezoek (heel) soms ook jong maar dat is dan omdat iedereen om heen ouder is. Bij de Mattheus Passion enzo.
Ja
vrijdag 24 juli 2026 om 21:28
Ik vind Madonna nog steeds een icoon en zij heeft alle recht om zich zo uit te dossen als ze zelf wil. Ik snap het niet altijd, maar dat geldt voor alle mensen die met fillers aan de gang gaan. Je hoofd word er groter door en ik vind het resultaat ná zelden een verbetering. Waarschijnlijk zijn er nu ook mensen geneigd te roepen dat je het ook subtiel kunt doen en dat je er dan echt beter uitziet. Maar goed, iedereen mag dat voor zichzelf bepalen. Zelf ben ik een principiële niet-haarverver, maar soms twijfel ik daaraan. Mijn steeds lichter wordende bruine haar met steeds meer grijs, vind ik minder mooi dan hoe het vroeger was. Als de zon op mijn haar schijnt, lijk ik wel een discobal. Het is zoals het is, ik zie er wel echt uit als mijn leeftijd en word steeds opstandiger t.o.v. mensen die kritiek hebben op een ander. De jongere generatie heeft het ‘leven en laten leven’ in het algemeen beter geïnternaliseerd dan de gen. X/Y-ers.
vrijdag 24 juli 2026 om 21:49
Dat is het belangrijkst. Dat je je gewoon plezier hebt en je je op je gemak voelt ongeacht of iedereen (veel) jonger of ouder is.poldervrouw schreef: ↑24-07-2026 20:39Jazoiets
. En het mooie vond ik dat ik dus helemaal niet opviel als “middelbaar persoon “. Iedereen was gewoon gezellig met elkaar.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in