het psyche forum

18-03-2011 21:03 606 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier in het psyche forum nogal wat "toestanden" .

vaak van mensen die lichamelijk prima in orde zijn en dus eigenlijk gezegend zijn met het leven dat ze gekregen hebben.

toch raar dan eigenlijk dat ze psychische problemen hebben met bijvoorbeeld de rouwverwerking van hun overleden cavia die ze als kind verloren hebben.

Ik zou tegen diegene willen zeggen. kijk naar de andere kant van de wereld of dichterbij naar de invalide buuf/buum en besef hoe SCHATrijk je bent en zeik niet zo.
Tijgermeisje, dat was Antonie Kamerling en TO vindt vast dat die beter had moeten relativeren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Tijgermeisje; mooi voorbeeld.

Je "levens cijfer" is geen simpele optelsom van "schoonheid, gezondheid, etc. Het is hoe je die dingen als persoon ervaart.

En dat is dus nooit door een formule te berekenen.
Optimist tot in de kist!
**
Staffen is sowieso flauw.
ik snap je boosheid wel hoor, maar nsber gaat wel een heel aantal stappen te ver, die uitspraak zou ik terugnemen
quote:rosanna08 schreef op 18 maart 2011 @ 23:11:

Ik vond de opmerking van Mika ook niet helemaal netjes, maar daar kun je iemand ook gewoon op aanspreken ipv gelijk te staffen. Vooral omdat je gewoon weet dat het 3 strikes out is tegenwoordig Dat had gekund. Maar ik heb een ontzettende hekel aan dreigen. En TO is ook al gestaft voor iets waarvan ik dat nou totaal niet snap.
Eens met Floks, iemand moet wel heel erg uit de bocht vliegen en blijven vliegen nadat hij of zij er op aangesproken wordt, wil ik dat doen. Volgens mij heb ik het tot nu toe pas 2 x gedaan
quote:mika65 schreef op 18 maart 2011 @ 23:13:

[...]

Dat bedoel ik rosanna. als Zanne mij er gewoon over had aangesproken, maar direkt staffen! Toen vergat ik mezelf ff

Dat kan best. Maar daarvoor had vergat je jezelf ook ff. En was je ff kwaad en zeg je zomaar dingen.

Als iedereen zomaar van alles zegt in zijn boosheid wordt het hier supergezellig.

Bah. Kuttopic.

Ik ga slapen.
ik vind het ook niet nodig om TO te staffen, je kunt iemand niet staffen op gebrek aan empathie en hersens
Ehm iig,

tijgermeisje mooi voorbeeld idd. Het leven is niet altijd in een cijfer vast te leggen, en soms kan het lijken alsof je leven prima in elkaar zit, maar als je je geestelijk niet goed voelt, bemerk je die dingen ook niet.
quote:mika65 schreef op 18 maart 2011 @ 23:06:

[...]

Ik was ff boos op TO en dan doet Zanne er een schepje bovenop door mij te staffen. Dan word ik pas echt pissed-of

Je kan boos op TO zijn, maar Zanne heeft gelijk dat ze je staft, want je was aan het dreigen. Geen excuus dat je ff boos bent.

Ik vind de OP ook om van te huilen. en ik ben het ook inhoudelijk niet eens met wat ik van Zanne lees in dit topic.

Maar dreigen en schelden voor NSB-er is nooit een excuus voor.
quote:Zanne schreef op 18 maart 2011 @ 23:17:

[...]

Dat kan best. Maar daarvoor had vergat je jezelf ook ff. En was je ff kwaad en zeg je zomaar dingen.

Als iedereen zomaar van alles zegt in zijn boosheid wordt het hier supergezellig.

Bah. Kuttopic.

Ik ga slapen.Truste.
TO je vergelijkt appels met peren, de ramp in tokio en het verlies van een dierbare of een psychische ziekte vergelijken met een lichamelijke.

Natuurlijk is het erg wat er in Japan gebeurt, maar dat maakt het verlies van een dierbare niet minder erg. Natuurlijk moet je blij zijn dat je fysiek gezond bent maar het zegt niks over je mentale gesteldheid. Ik snap best wat je bedoelt, je bedoelt, kom op mensen, relativeer een beetje. Dat is prima. Ik weet zeker dat je er niet mee bedoelt dat een ieder die verdrietig is zich aanstelt.
quote:mika65 schreef op 18 maart 2011 @ 22:56:

[...]

Je mag blij zijn dat ik niet weet waar je woont anders....grrrr

Stomme tr.. je weet helemaal niet waar je over praatontspan
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 23:19:

TO je vergelijkt appels met peren, de ramp in tokio en het verlies van een dierbare of een psychische ziekte vergelijken met een lichamelijke.

Natuurlijk is het erg wat er in Japan gebeurt, maar dat maakt het verlies van een dierbare niet minder erg. Natuurlijk moet je blij zijn dat je fysiek gezond bent maar het zegt niks over je mentale gesteldheid. Ik snap best wat je bedoelt, je bedoelt, kom op mensen, relativeer een beetje. Dat is prima. Ik weet zeker dat je er niet mee bedoelt dat een ieder die verdrietig is zich aanstelt.klopt helemaal
quote:macumba schreef op 18 maart 2011 @ 23:20:

[...]

ontspan

Eerst olie op het vuur gooien en dan zeggen dat je je niet zo druk moet maken..

Lekker makkelijk TO!

Vind dat je ook meer had mogen deelnemen aan de discussie die jezelf gestart hebt.

Dat terzijde...
Eens met Juul. Vergelijkingen met de oorlog zijn not done. Nooit.

[...]

ontspan

Ach mijn boosheid is al over maar jij weet echt niet waar je over praat hoor

Ach ik gooi het maar op mijn psychische toestand
Tjah macumba, als je dat bedoelt druk je jezelf wel heel beroerd uit.
quote:Floks schreef op 18 maart 2011 @ 23:22:

Eens met Juul. Vergelijkingen met de oorlog zijn not done. Nooit.eens ik vind het ronduit walgelijk dat ik dat de afgelopen twee dagen nu al voor de derde keer zie hier op VF.
quote:noa_lynn schreef op 18 maart 2011 @ 23:22:

[...]

Eerst olie op het vuur gooien en dan zeggen dat je je niet zo druk moet maken..

Lekker makkelijk TO! Eens.Vind dat je ook meer had mogen deelnemen aan de discussie die jezelf gestart hebt. En ook mee eens.Dat terzijde...

[...]

ontspan

Ik ben echt blij dat je dit erbij haalt,

Want is het niet Boedha die zegt: Hoe kunnen we oprecht

gelukkig zijn als we anderen zien lijden?

Dat is precies wat ik bedoelde in mijn bericht.
Nou Meds , jij ziet wel het positieve in mensen, ook heel veel waard (serieus gemeend trouwens)

Maar toen ik in de OP het woord 'zeik' las, was ik er al snel klaar mee. Ik vind dat veroordelend. Veroordelend naar mensen toe die geestelijk lijden.
quote:mika65 schreef op 18 maart 2011 @ 23:22:

[...]

Ach mijn boosheid is al over maar jij weet echt niet waar je over praat hoor

Ach ik gooi het maar op mijn psychische toestand

Ik vind het juist goed dat jij je boosheid uit

Voor mij hoef je niet gestaft te worden

mensen die niet in praatgroepen hebben gezeten weten niet wat er over en weer loskomt

En ik las iets van NSB ?

Betekent dat niet zoiets als Niet Schaamteloos Berichten ?
Ik stel overigens voor dat je die ontspannende link naar dat fijne boed.wijsheden.pdfje nog eens even goed gaat doornemen, er valt voor jou ook nog wel wat te halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven