Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Zoeb, je moet het einde van serious request kijken, je kunt echt niet nu gaan schoonmaken hoor! Ik heb vandaag the rose aangevraagd. Ik heb 'm nog niet horen langskomen, maar dat komt morgen wel in de top S.R..

In de oven staat een cheesecake. Is jouw citroentaart nog gelukt sjur?

Ik ga even mijn bankzaken regelen en daarna tv kijken en naar bed. Ik ben helemaal kapot, vanmiddag naar de toko geweest en we hadden ook nog mensen op de thee, misschien toch wat teveel? Ach, merken we morgen wel!

Slaap lekker allemaal!
Meepie, ook voor jou ff een ook al weet je misschien best dat het niets hoeft te zijn, zorgen maak je je toch wel. Dat heeft mijn moeder ook nog steeds als ze iets onverklaarbaars voelt.

Ik ben vandaag weer naar Henk geweest, ik geloof dat ik er maar een dagelijkse trip van ga maken. Voelt namelijk ontzettend goed! Vandaag is een vriend van hem meegegaan die niet bij de begrafenis kon zijn, zat in het buitenland. Fijn hem ff te zien en te knuffelen, die jongen heeft het ook heel moeilijk nu.

Nu alleen thuis, en ga nu ff lekker met de honden op de bank. Hierbij nog ff een foto van Henk zoals iedereen hem het beste kende: in de weer met honden. De zijne, maar ook die van anderen.

Fijne avond allemaal!

"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
toch maar weer ff weggehaald

Heb geen geheimen, maar zou me toch een beetje bezwaard voelen als iemand het zou herkennen.
anoniem_43579 wijzigde dit bericht op 25-12-2010 12:09
Reden: privacy
% gewijzigd
die laatste foto's haal ik trouwens straks weer weg als jullie het goed vinden

Heb niets te verbergen, maar voelt toch niet lekker dat ik de hondjes erop heb gezet...
Wat een mooie honden Netje. En de namen zijn gaaf.

Miss Tina is een Bulldog. Frank Zappa ook? Ja toch. Mijn oudste heeft een witte. Lieve koppen hebben ze. Fijn dat we nu Henk ook zien.

Echt leuke foto's.
Hoi Zoeb!

Inderdaad zijn het allebei bulldoggen (sterker nog: ze hebben dezelfde vader), maar geen Engelse. Dit noemen ze Old English Bulldogs, ze proberen de EB terug te fokken naar een gezondere variant.
Ja Bulls zijn nogal overfokt. Neef heeft ook een Bull en daar zitten ze alleen maar mee bij de dierenarts. Niet te hopen dat het bij mijn zoon ook zover komt. Nu lijkt het bij mijn zoon nog een gezonde jonge hond. Alleen weegt ze nu al 30 kilo en ze is net een jaar. 't Is wel een dominante hond hoor. Oeioei. Zijn die van jou ook zo?
Wat een leuke hondjes, ze lijken ook echt op elkaar! Dezelfde overbeet en dezelfde lach.

Goed dat je een soort regelmaat vindt, het kan je erg helpen om de dag door te komen. Goed dat je hier bent en dat we Henk nu ook gezien hebben zoals hij was.

Zoebie ja mag morgen stofzuigen hoor, gelukkig zijn het donkere dagen, dan valt het niet op als er stof ligt. Lief dat je een blommetje kreeg.

Meepie ik snap je ongerustheid, maar het zal je niks helpen om je daar nu zorgen om te maken. Lieve zoon heb je, we zullen wel ongeveer van dezelfde leeftijd zijn, ik heb ook een zoon van die leeftijd, ietjes jonger maar. Sterkte vrouw...
Dank voor jullie lieve woorden. Doet me goed. Dat is ook zo fijn aan dit topic iedereen mag zijn wie zij is.Ik probeer me ook zo min mogelijk zorgen te maken want dat heeft geen zin.

Ik heb net een mind fullnes cursus gedaan en dat helpt nu best wel.

Leven in het hier en nu.

Gelukkeling dat moet dan inderdaad haast wel ik was 25 toen hij werd geboren.
7.135.707 euro opgehaald! Wow!
Heb je je plaat nog voorbij horen komen Ing? ik kijk naar All you need, nou ja ik kijk af en toe, zit niet voor de tv want ondertussen ben ik nog cadeautjes aan het inpakken.

Ja Meepie dan zijn we op twee jaar na even oud, samen met Zoeb zijn wij de moeders hier, eeeehhhhh horen jullie dat kinderen?

Ja en wel luisteren naar die ervaren moeders hè kinders.

Bootje wat ben je stil? Nog steeds aan het bijkomen van je kamergenoot? Je ligt natuurlijk al lekker onder de wol.

Slaap lekker.
Ja kinderen luister naar onze wijze raad

Maar zonder dollen wat is leeftijd? Gewoon een getal, toch? Ik ben zelfs al oma van een kleinzoon van 3. Dat kereltje geeft me zoveel vreugde.
quote:gelukkeling schreef op 24 december 2010 @ 21:35:

Wat een leuke hondjes, ze lijken ook echt op elkaar! Dezelfde overbeet en dezelfde lach.

Dank je! Maar ze hebben een onderbeet, hahaha!

Mijn broer fokt deze honden, vandaar dat wij er ook 2 hebben. We hebben er zelfs hier op een gegeven moment 14 (!!!) gehad. Maar daar zaten wel 3 pups bij die weer weggingen.

Dat is gelukkig over, want dat ging echt niet goed. Ze kunnen inderdaad nogal dominant zijn (vooral de teefjes gek genoeg).. Miss T is hier ook the bitch in huis. Zappa is net Joris Goedbloed, die laat alles toe.

Maar dit is echt wel een hele andere bull als een Engelse, hoor! Zijn een stuk gespierder en kunnen ook gewoon mee lopen met de fiets, en hebben veel beweging nodig. Zijn echte werkhonden.
Leuk lijkt me dat, kleinkinderen. Ik kijk er ook naar uit Meepie.

Ja ik zie dat het andere zijn, wat je zegt Netje, gespierder en ook wat groter dan de Engelse.

Maar mijn hemel, 14 honden in huis. Ik word al af en toe gek van die twee hier.
Die hadden ook geen dag langer moeten blijven, Zoeb... Dan hadden Henk en ik al uit elkaar geweest. Wat hebben we er een ruzie over gehad.... Hij vond altijd alles zielig en dan moesten ze maar hier komen. Tegen de tijd dat ik uit mijn werk kwam hadden we er dan weer 1 of 2 honden bij...

Maar we hebben wel onze schuur omgebouwd tot kennels. Maar dat vond hij ook zielig, dus werd het een puinhoop
Wat een gevoelsmens was Henk zeg. Moeilijk moet dat zijn geweest. Fijn dat je deze twee nog hebt. Want 14 is wel wat erg veel van het goede.

Mijn man is ook een watje. Saar had haar kussen van de bench kapot gebeten. Helemaal aan flarden. Dan maar zonder kussen, vond ik. Ze vreet alles kapot op het ogenblik.

Maar dat vond Jan zielig. Dus ligt er nu weer een kussen in.
Oh dennenboom, oh dennenboom wat zijn je takken wonderschoon. Fijne kerst allemaal!
Voor alle lieverds hier sterks waar nodig en plezier waar mogelijk met de kerst!

Allemaal een goed en warm Kerstfeest gewenst, wat doen jullie met het ontbijt? Bij ons is het net als anders, man slaapt nog, die heeft de hele week vroeg op gemoeten en ik zit met een beker koffie en een cracker voor de pc
Netje een onderbeet... natuurlijk! ik had het moeten weten als ex tandartsassistente. Het zijn wel leukerdjes je hondjes, al moet ik er niet aan denken om er veertien in huis te hebben. Henk was zeker een lieverd, dat hij zo met dieren begaan was. Hietr schijnt de zon, ga je straks met ze naar het graf?
Goedemorgen!

Ik kreeg gisteren een klap 's middags en ben naar bed gegaan; voel me nu wel beter.

Gelukkig kerstfeest allemaal trouwens :-)

Zoebie, wat lief dat je zoons langskwamen, dat zijn inderdaad de leuke dingen.

Meepie, goed dat je het een beetje probeert los te laten, dan kun je genieten van de mooie dingen, die er ook zijn

Gelukkeling, wij doen ook geen kerstontbijt hoor! Eigenlijk doen we niks vandaag, misschien een rondje rijden in de mooie besneeuwde omgeving zo, misschien lekker op de bank films kijken.

Sjur, bedankt voor je lieve eCard!
Ing, hoe voel jij je vandaag?

En als je cheesecake overhebt, Frankrijk is helemaal niet ver hoor
Nee en onderweg naar Frankrijk kom je langs mij!
Ik dacht al zoiets Bo, omdat ik je miste. Fijn dat het weer een beetje beter gaat.

Voor iedereen een fijn, gezellig en ik hoop een warm kerstfeest. Ondanks de sneeuw.

Ik ga de kalkoen in de oven zetten. En de rollade in de pan. De soep is al klaar. Traditioneel hé. Er wordt hier al jaren mee gelachen, maar vorig jaar had ik een ander toetje en toen kreeg ik me toch commentaar. Dus nu weer als vanouds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven