Ik voel me even alleen

12-10-2011 19:01 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de topictitel al zegt voel ik me op dit moment even erg alleen. Ik heb ruzie met mijn vriend (lange-afstandsrelatie) en ik heb geen zin om iemand te bellen oid. Misschien kunnen jullie mij een beetje afleiden .
hahahahahha hij vindt het verschrikkelijk!!!
sorry hoor, maar wie gaat er nou in een korset lopen (tenzij naar een fetish party ofzo)
Hahahahha ik zie het al voor me... Met zo'n korset kan ik ook niet kruipen op de vloer
Mee eensch, ben blij dat Obese zometeen begint! Ik heb nog wijn en een beetje chips! Daarna maar naar bed denk ik....
maar korset is wel spannend als je een zeker iemand voor je wilt winnen! :D
Hahaha ah mijn maagje begint gewoon geluid te maken... Ik ga na dit naar bed, morgen gaat mn wekker weer fijn om kwart over 6...
...oh sorry buurman, wil je even het knoopje losmaken? Kan er zelf niet bij!
Hahahaha morgen pannenkoeken bakken in een korset...... Yeah!
Ik ga hierna misschien ook maar, voordat mijn hoofd in een computerbeeldscherm verandert...
Weltrusten runrunrun, je hebt me ontzettend aan t lachen gemaakt, dank je daarvoor!

En ik vind je heel sterk vwb niet eten!
Ik ook!!!!!!!!!!! Held!
Thanks!!! Haha en sterk.. Ik heb gewoon echt niks in huis!! Jullie ook lekker slapen straks! En geen zorgen meer maken ;-)!
Nee, iedereen gaat gierend haar mandje in... Weltrusten voor zodadelijk meisjes!!
Jullie ook! Veel liefs!
Hey emiliy, ben ff benieuwd of je nog iets hebt gehoord!!
Hey runrunrun, beetje laat nog sorry daarvoor! Ja, we hebben elkaar gesproken en hij vond mijn reactie nogal overdreven en ik vond zijn reactie overdreven. Maar nu is het weer goed gelukkig, ik wil geen ruzie maken met zo'n afstand tussen ons. We vermijden in het vervolg dus bepaalde onderwerpen als we niet samen zijn.. Hij houdt van mij ik hou van hem. Lekker simpel :p.

Ben trouwens erg benieuwd of je de voorraad koekjes nog hebt ingeslagen hahaha!
Ah wat fijn om te lezen!!! Euhhh nee, maar zit nu kruidnootjes te eten op het werk! :-) heerlijk!!!
Smaakvol! Enjoy!
hey emiliy, ik was even benieuwd hoe het met jou, en je vriend was
Runrunrun, wat leuk! Met vriend gaat t goed, mag vanavond weer heerlijk in z'n armen in slaap vallen

Hoe gaat het met jou? Ik zag je laatst in een afvaltopic volgens mij....

Heb nog een paar keer aan je moeten denken, je hebt me lachend de avond door geholpen met je verhalen over de keukenvloer. Al gordijnen ondertussen?
Ahhh wat goed zeg!!

Ja klopt hoor haha, ben behoorlijk goed bezig, al zeg ik het zelf. En ook nog 3 x in de week aan het sporten. Alles voor de buren he!!! Inmiddels woont er ook een jongen naast me. Die heeeeeel fijn zich voor kwam stellen toen ik er net op mn aller best uit zag (niet dus).

Maar ehhh je zag me daar, ben je ook bezig met afvallen dan??
Wat goed dat het zo goed gaat met lijnen. Ik hoef gelukkig niet meer af te vallen maar het blijft hard werken om de kilo's eraf te houden! Daarom lees ik ook vaak de lijf en lijn topics, kijken hoe het anderen af gaat. wat doe je voor sport 3 x in de week?

Een nieuwe leuke buurjongen dus! Is deze wel vrijgezel? Wil je hem een x mee uit vagen?
Ja dat is nog lastiger dan afvallen denk ik he? Hoeveel ben je afgevallen? En hoe heb je dat gedaan?

Ik beul mezelf heel hard af in de sportschool, en dan probeer ik niet te kijken alsof ik kapot ben, want dat is genaaaaant! Zeker tussen al die gespierde macho's.

Enne die buurjongen is vrijgezel, maarrrr niet echt leuk helaas!
Nou, je moet proberen een beetje 'in the flow' te blijven. Ik vind het altijd het meest moeilijk om de draad weer op te pakken na 1 of 2 dagen niet nadenken over wat ik eet. Ik ben in totaal 10 kg afgevallen, maar in twee stappen van 6 en 4 kilo. Ik weeg nu 56 kilo bij een lengte an 1.71 dus beetje aan de lichte kant. Ik ben afgevallen door heel goed na te denken over mezelf, wat eet ik, wanneer en waarom. Zo kon ik mij een leven zonder chocola nooit voorstellen en dus neem ik iedere dag iets van chocola. Maar wel bv één mars icecream. Die koop ik ook los want als ik er één eet volgt er geheid een tweede als ze in de vriezer liggen. En wat voor mij ook heel belangrijk is is om specifieke eetmomenten uit te kiezen. Voor mij is dat als GTST begint. Dan heb ik een kopje thee gezet en de chocola ligt naast me en als het dan begint mag ik de chocola eten. Klinkt obsessief maar het maakt mij een stuk rustiger dan als ik geen duidelijke regels heb voor mezelf. Dan krijg ik hele discussies in mijn hoofd over wat ik wel g en wat niet en wanneer dan. Je kent het waarschijnlijk wel :p. Verder heb ik et afvallen niet afhankelijk gemaakt van sporten (maw, ik val/viel ook af zonder sporten) omdat ik weet dat ik me er vaak niet toe kan zetten en dat wordt dan weer een teleurstelling dus rotgevel dus weer verlangen om de supermarkt leeg te vreten.

Nou ja, dat dus zo'n beetje :p.

Hoe gaat het afvallen bij jou, al veel kwijt? En hoe bevalt het op de sportschool? Nou, ik weet zeker dat de gespierde macho's veel respect voor je hebben als je jezelf zo afbeult!

Jammer van die buurjongen trouwens! Niet iemand anders op t oog?
Ik snap je hoor!! Ik moet ook zo streng zijn, anders werkt het niet. Ik ben nu in 1,5/2 weken 3 kilo kwijt! Dus ben erg tevreden :-)!

Hoe lang heb je gedaan over die 10 kilo? Ik wil het liefst 13 tot 15 kwijt... Gaat nooit lukken en zou ook te licht zijn voor mij, maar goed he, je moet ergens naar streven! Doe het in stappen ook idd. Eerst 3, dan 5, dan 7, dan 10 en dan evt 13 en 15....

Ja jammer he!! Oooh ik heb gebeden en gehoopt maar helaas, het mag niet zo zijn... Had al allemaal leuke plannen met muren uitbreken enzo........

Nee nu ff niemand. Tijdje een korte maar heftige relatie gehad, en ben daar wel ff klaar mee. Is heel vervelend gegaan uiteindelijk, dus dacht dat het wel een goed plan zou zijn als ik even vrijgezel zou zijn. En ook zonder scharrels. Nou ik zal je zeggen, morgen ga ik op jacht naar een verrekijker zodat ik borstharen kan tellen bij mn over buurjongen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven