Ik voel me even alleen
woensdag 12 oktober 2011 om 19:07
Ehm, ik weet het niet goed, ook ivm herkenbaarheid. Dit is overigens het eerste topic dat ik open op het forum, dus ben erg nieuwsgierig naar de reacties (zo niet een beetje zenuwachtig).
Maar mijn vriend is erg moe momenteel en ik sprak hem gisteren op Skype. Ik zou bij iemand gaan eten maar die had me een paar minuten daarvoor verteld dat hij me meer dan leuk vindt (dat wist ik nog niet toen ik toezegde bij hem te gaan eten). Dat vertelde ik aan mijn vriend en die was toen volledig verontwaardig dat ik het überhaupt nog overwoog om bij hem te gaan eten (ik vroeg hem wat hij daarvan zou vinden). En toen werd ik weer boos om zijn reactie. En nu heb ik nog steeds niets van hem gehoord.
Ben er best verdrietig van
Maar mijn vriend is erg moe momenteel en ik sprak hem gisteren op Skype. Ik zou bij iemand gaan eten maar die had me een paar minuten daarvoor verteld dat hij me meer dan leuk vindt (dat wist ik nog niet toen ik toezegde bij hem te gaan eten). Dat vertelde ik aan mijn vriend en die was toen volledig verontwaardig dat ik het überhaupt nog overwoog om bij hem te gaan eten (ik vroeg hem wat hij daarvan zou vinden). En toen werd ik weer boos om zijn reactie. En nu heb ik nog steeds niets van hem gehoord.
Ben er best verdrietig van
woensdag 12 oktober 2011 om 19:10
woensdag 12 oktober 2011 om 19:12
Ik werd boos omdat hij een absurde vergelijking maakte, hij vroeg zich af hoe ik het zou vinden als hij bij "laten we haar X noemen" zou gaan eten. Maar hij gebruikte haar in het verleden alleen maar om sex mee te hebben. Ik vond dat niet eerlijk en werd boos, mede ook omdat ik mijn humeur al door hem had laten verpesten.
woensdag 12 oktober 2011 om 19:16
Ja, dat is ook beter denk ik maar ik zit de hele dag al met zo'n kutgevoel en door het tijdsverschil kan ik niet verwachten dat ie mijn email al heeft gelezen. Daarbij komt dat ie een redelijke autoreis voor de boeg heeft dus ik ben bang dat ik voorlopig niets hoor. Dat maakt me nu ook verdrietig
. Je kent dat wel, eerst ben je boos, daarna wil je eigenlijk alleen maar ff horen dat het weer goed is...
woensdag 12 oktober 2011 om 19:20
woensdag 12 oktober 2011 om 19:22
Thanks!!! Dat is lief
. Ja hoor! Heb lekker mn eigen leventje, werk veel, zie over het algemeen wel veel mensen en heb het goed met mezelf haha. Alleen af en toe die momenten dat het even moeilijk is alleen, en ik denk dat ik nooooit iemand vind en altijd alleen zal blijven, zal sterven van eenzaamheid en opgegeten zal worden door een paar honden. A la bridget jones
!
woensdag 12 oktober 2011 om 19:23
woensdag 12 oktober 2011 om 19:26
woensdag 12 oktober 2011 om 19:29
Oh ik heb wel eens een hele avond, lees van 5 tot 11 zitten patiencen om maar afleiding te hebben. Enne, non-stop he!!! Hahaha, dus wat is triest... Oh en thuis sporten met Carlos op net5 heb ik ook hele avonden gedaan, ijs eten, bridget jones kijken (keer of 35), smsjes sturen naar anderen om te checken of mn telefoon wel werkt. Chocolademuffins bakken, douchen, met mn telefoon naast de douche. Need more?