Ik voel me even alleen

12-10-2011 19:01 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de topictitel al zegt voel ik me op dit moment even erg alleen. Ik heb ruzie met mijn vriend (lange-afstandsrelatie) en ik heb geen zin om iemand te bellen oid. Misschien kunnen jullie mij een beetje afleiden .
Hahaha nou, come on! Zo grappig ben ik ook weer niet :-P! Ja lijkt me enig om gerestyled te worden door die 2 mutsen... Ben benieuwd hoe vreselijk ze het kunnen krijgen!
Nou... Ik heb dat boek van T&S over welke figuurtypen er zijn (ik ben een zuil) en dat is toch wel handig ter inspiratie. En er staan grappige plaatjes in van hoe het níet moet. Boek is prima, maar je moet ze gewoon niet in bewegend beeld zien...
http://www.dailymail.co.u ... mens-body-types--you.html

kun je zelf ook ff kijken
Hahaha idd, en kijken zonder geluid, zwarte beelden in laten programmeren op de momenten dat ze aan de tieten van iedereen zitten..
Idd, en dan quasi-verontwaardigd dat ze voordringen...
[geez dames; het is ruim 2.5 uur later en we gaan al richting 200 berichten! voelt iemand zich nog only the lonely???]
Straks komt Obese volgens mij! Da's wel interessant denk ik! Hebben jullie het al gezien?
Nee nog niet. Oh wacht, de laatste beelden geloof ik. Niet te geloven, je herkent die vrouw niet meer terug!
Hahahha zat net te denken, dat even alleen is toch ook niet meer nodig?? Mijn ego is weer enorm gegroeid vanavond hahaha en oh wat ben ik opgelucht dat ik een deel van mijn genante verhalen kwijt heb gekund...
Jaaaaa obese heb ik gekeken!!! Echt bizar! Zeker de eerste aflevering!! Perfect voor jullie om te kijken met al jullie koekjes chips en wijn hahaha
*bloost*
J je kan maar t beste doen waar je goed in bent; eindeloos ouwehoeren! :-D
Hahahaha precies!!! Oh en hele flauwe moppen en raadsels vertellen en er dan zelf, in mn eentje, keihard om lachen. Ben ik ook goed in!
Eindeloos ouwehoeren en eindeloos junk eten. Maar idd, ik voel me niet meer alone and lonely. Ik heb me kapot gelachen om runrunrun! En, most importantly, ik heb mijn vriend nog niet gebeld! Thanks meiden!

Gadver, moet je me niet wat vragen is saai! Toch maar terug naar RTL4 denk ik...
zap tiet nummer twee! Of heb ik er een gemist?
quote:emiliy85 schreef op 12 oktober 2011 @ 21:51:

Gadver, moet je me niet wat vragen is saai! Toch maar terug naar RTL4 denk ik...Ja joh, veel gezelliger!
Hahaha yeahhh ik heb weer een goede daad verricht!!!
Nee dit was 2, maar telt voor 2 dus je mag inmiddels 3 koekjes..
shhhhhhhhhh niet zeggen!!! Is gevaarlijk!
Hahahah!!
4
NEEEEEEEEE nummer drie!
4 al?
Hoeveel vrouwen doen er mee? Volgens mij is het standaard policy van T&S dat ze aan iedereen's tieten moeten zitten. Brrr
hahaha ja als die ene voor 2 telde... Maar oke, 3!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven