Ik voel me even alleen

12-10-2011 19:01 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de topictitel al zegt voel ik me op dit moment even erg alleen. Ik heb ruzie met mijn vriend (lange-afstandsrelatie) en ik heb geen zin om iemand te bellen oid. Misschien kunnen jullie mij een beetje afleiden .
Ze hebben echt een boob-obsessie zeg
moeten we ook zap de billen gaan doen? ik houd t niet meer bij hoor...
Hebben jullie dat nou ook?? Zit je helemaal in je eentje op de bank, zie, hoor of lees je iets grappigs en begin je gewoon hardop te lachen?? Echt mijn buren denken dat ik 24/7 bezoek heb ofzo hahaha
Hahahaha ja ze willen gewoon overal aan zitten.. BAH!
Haha nou inderdaad! Is toch ook grappig om in je eentje te lachen? Ik moet soms ook lachen omdát ik in mn eentje lol heb (om een flauw grapje ofzo)...
vanavond na middernacht hebben ze T&S exrated, dan zitten ze ook aan de voorkant. IEHHH!
Yeah! Ben ik niet helemaal zo kansloos hahaha
Ik zat hardop te lachen om jou runrunrun
quote:emiliy85 schreef op 12 oktober 2011 @ 22:03:

Ik zat hardop te lachen om jou runrunrunik ook! Volgens mij heb je er twee fans bij! En dat op een random woensdagavond...
Hahahaha, nou als je nog eens een lonely avondje hebt, let me know. Mijn hele leven is een grote grap, dus ik kan je nog wel ff vermaken!!!
Cause I am amazing, just the way I am!! Hahaha
Meer koekjes!!!!
Inmiddels mag dat hele pak naar binnen, wordt nog een ritje naar t benzinestation vrees ik voor jullie..
Shit, heb wijn op, dus moet gaan lopen! Hoop dat Obese snel begint...

Idd, je fanclub heeft er twee leden bij sinds vanavond ;)
Hahahah nou wat fijn zeg!! En zo actief als vandaag heb ik nog nooit geforumd...
Ik ook niet. Ik zit al de hele dag, heb inmiddels vierkante oogjes. Echt slecht dit!

Als ik een kwartje kreeg voor elk bericht dat ik vandaag geplaatst heb....................... RIJK!
Hahahaha zo he!!!! Ik zit al de hele tijd op mn telefoon te forummen, whatsappen en facebooken, tegelijk he!! Heb gewoon kramp in mn vingers...
op je telefoon???? Sohee, die zit dan al zeker de hele dag aan een draadje in de oplader!
Ahh nee, wat lelijk zo'n groen truitje met die boobs zó in beeld. Echt niet mooi! Ik snap het best hoor met een riem in je taille, maar die stof is gewoon niet mooi!
Hahahaha precies!!! Dus als ik lang niet reageer ben ik aan het kruipen op de keukenvloer :-)!
nee he?? Vond het ook niet zo leuk...
Dit dan weer wel
En sorry hoor maar ze zien er zelf echt niet uit!
quote:runrunrun schreef op 12 oktober 2011 @ 22:20:

Hahahaha precies!!! Dus als ik lang niet reageer ben ik aan het kruipen op de keukenvloer :-)!richting stopcontact!
hij ziet er uit als een enorme nerd!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven