Paranormaal begaafd

27-01-2011 14:29 291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf heldervoelend en een stuk helderwetend.

Er is mij ook door meerdere mensen met een gave verteld dat ik in de toekomst met tarotkaarten kan werken.

En dat ik met mijn handen pijn kan weghalen.

Ik ben sinds een jaar meer bewust van dat ik heldervoelend en een stuk helderwetend ben.

Ik vraag me af hoe anderen ( met een gave ) met hun gave omgaan?
quote:Marels schreef op 27 januari 2011 @ 14:55:

Ik ben helderruikend. Ik weet 't meteen als mijn kerel een ruft gelaten heeft.

Collega helderruikerT!

@TO

Hoeveel gouden eieren komen er deze maand op de Kinderen-pijlert ?
Ik vind het nogal een vloek hoor Nessemeisje, helderruikend zijn....
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 27 januari 2011 @ 14:58:

Ik vind het nogal een vloek hoor Nessemeisje, helderruikend zijn....Misschien wel handig als je het geheime recept van een kok te weten wilt komen ?
quote:Marels schreef op 27 januari 2011 @ 14:52:

Ik heb ook wel eens een voorgevoel wat blijkt te kloppen. Als ik mij door een zweefteef laat vertellen dat ik "heldervoelend" ben, ben ik dan ook paranormaal begaafd?Meerdere zweefteven Marels.
Ik heb met tarotkaarten gewerkt. Je kan vet veel geld verdienen, als je een goede babbel hebt.
Flauw. Ik ben benieuwd naar de concrete voorbeelden van jennygirl. Lijkt me een stuk interessanter.
Ja, maar ik kan er heus wel een paar vinden hoor Borderwalk. Zo moeilijk moet dat niet zijn.
quote:Wellhello schreef op 27 januari 2011 @ 14:35:

Wat doe jij er dan mee, met die gave, zoals je het noemt?

Ik krijg in mijn omgeving ( waar ik dus geen geld voor vraag ) wel vragen over een aantal dingen.Voornamelijk vrienden.

Het kan van alles zijn.

ik krijg ook mensen te zien die overleden zijn maar niet als een persoon maar ...

haahhah moeilijk om uit te leggen.

Maar als soort van foto's.

Dan zie ik met name aan de linkerkant waarom dat zo is geen flauw idee maar dan een soort van stilstaand beeld van een overleden persoon.

Ik pik andermans gevoelens op.

Ik krijg dingen door van anderen die ze mij nooit hebben verteld.

Ik krijg dingen door over wat er kan gebeuren in de toekomst.

Ik krijg waarschuwingen door voor anderen.

Als ik droom over iemand die overlijdt ( ik zie niet wie het is )

dan gaat er ook iemand dood.

Dat is wel eng.

Dat is mij twee keren overkomen.

Teveel om op te noemen eigenlijk.
@ jennygirl, zoals je al bij het 6e zintuig en ook het laatste programma van Liesbeth van Dijk gezien hebt,zul je niet serieus genomen worden. Ik zie het ook al aan de reacties, want men vergt van je dat je het ook meteen moet bewijzen. Laat je niet verleiden door zulke opmerkingen, ze zijn er alleen om je te schoferen.

Ik hoop dat je er wat mee kunt, dat je ook anderen kunt helpen.

Hoewel de mensen vaak de neiging hebben, de problemen bij een helderziende neerleggen en de oplossing ervan eisen. Een helderziende kan in vele gevallen een hulp zijn, maar is nooit verantwoordelijk voor de vrije wil van de ander.

Succes.
quote:jennygirl schreef op 27 januari 2011 @ 15:03:

[...]

Ik krijg in mijn omgeving ( waar ik dus geen geld voor vraag ) wel vragen over een aantal dingen.Voornamelijk vrienden.

Het kan van alles zijn.

ik krijg ook mensen te zien die overleden zijn maar niet als een persoon maar ...

Dan zie ik met name aan de linkerkant waarom dat zo is geen flauw idee maar dan een soort van stilstaand beeld van een overleden persoon.

Dat is wel eng.

Teveel om op te noemen eigenlijk.Wat wil je met dit topic?
quote:jennygirl schreef op 27 januari 2011 @ 14:29:

Ik ben zelf heldervoelend en een stuk helderwetend. Leuk. Ik ook.quote:Er is mij ook door meerdere mensen met een gave verteld dat ik in de toekomst met tarotkaarten kan werken.Klopt hoor. Om precies te zijn: in 2053, vanaf 13 augustus, 11:45.quote:En dat ik met mijn handen pijn kan weghalen.Ja, maar dat kan iedereen he. Een goede nekmassage doet wonderen.quote:Ik ben sinds een jaar meer bewust van dat ik heldervoelend en een stuk helderwetend ben.

Ik vraag me af hoe anderen ( met een gave ) met hun gave omgaan?Ik gebruik mijn gave zelden, omdat mensen het vaak niet willen horen wat je te zeggen hebt.
quote:Marels schreef op 27 januari 2011 @ 14:58:

Ik vind het nogal een vloek hoor Nessemeisje, helderruikend zijn....Nogal ja, poepluiers zijn voor mij geen verrassing. Ik vind het ook echt afzien.

(Sorry, vind die smiley's zo leuk)
Echt, mensen, in plaats van direct afschieten kun je toch ook gewoon normaal in gesprek gaan. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig. Ik geloof zelf niet in helderziendheid en heldervoelendheid. Wel geloof ik in toeval en in mensenkennis (dan kun je al veel dingen afleiden). Maar het is toch interessant om het eens te horen?
Ik voel dat er hier straks wel een rel zal komen. Hoe doe ik het als aspirant helderziende?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik schiet niet...

Maar mijn probleem met dit soort "paranormaal begaafden" is dat tegenwoordig elke zweefteef met een beetje intuïtie zichzelf als "helderziend" bestempelt.

Zo ver lees ik in Jenny's "gaven" nog niks heel ongewoons of wereldschokkends.

Maar ik blijf meelezen. Wie weet.
Ik wil een rel. Daar heb ik best wel weer eens zin ik
quote:Marels schreef op 27 januari 2011 @ 15:10:

Ik wil een rel. Daar heb ik best wel weer eens zin ik Draak
Weet hoe lang het geleden is dat ik nog eens lekker gereld heb?

Misschien kan iemand dat helderweten?
Ik gok dat het te lang geleden is.
quote:jennygirl schreef op 27 januari 2011 @ 15:03:

[...]

Het kan van alles zijn.

Dat is wel eng.

Teveel om op te noemen eigenlijk.

Goh al die dingen herken ik ook wel. Ik droom ook wel eens dat er mensen dood gaan. Ik zie geen dode mensen. Ik voel heel veel emoties aan van mensen om me heen. Ik kan tarot kaarten leggen. Maar ik verdien er geen geld mee en noem mezelf niet paranormaal begaafd. Oh en Reikie dat kan ik ook.

En nu? Wat is helderwetend?
Mmmm ik heb 3 keer gedroomd dat er iemand in verwachting was en dat bleek ook zo te zijn.

Ik zie dat als puur toeval en niet als paranormaal begaafd. Ik heb bijvoorbeeld nooit dooie mensen gezien. Wel mensen die zo sloom zijn dat ze dood lijken. Maar dat telt denk ik niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Eens met Marels, ik krijg jeuk van dergelijke zelfbenoemde helderzienden. Dit lijkt me ook weer een gevalletje aangeprate paranormaliteit.

Maar ik ben denk ik een beetje allergisch voor 'helderzienden' sinds een vent ongevraagd mijn hand pakte en er dacht te lezen dat ik rond mijn 40ste ernstig ziek word. Toen heb ik ook wat aan handoplegging gedaan. En die zag hij niet aankomen hoor.
nessemeisje wijzigde dit bericht op 27-01-2011 15:17
Reden: typo
% gewijzigd
quote:charlottew88 schreef op 27 januari 2011 @ 15:16:

Mmmm ik heb 3 keer gedroomd dat er iemand in verwachting was en dat bleek ook zo te zijn.

Ik zie dat als puur toeval en niet als paranormaal begaafd. Ik heb bijvoorbeeld nooit dooie mensen gezien. Wel mensen die zo sloom zijn dat ze dood lijken. Maar dat telt denk ik niet.
Ik heb wel een huisspook. Ik noem hem Kees, denk ik.

Maar inderdaad, elke bomenknuffelaar roept tegenwoordig aura's te zien en daar kan ik niet zo goed tegen.

Ik geloof echt dat er helderzienden zijn, dat er mensen zijn die écht dingen zien of weten. Maar dat zijn over het algemeen niet de mensen die overal rondbazuinen dat ze zo helderziend zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven