Paranormaal begaafd

27-01-2011 14:29 291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf heldervoelend en een stuk helderwetend.

Er is mij ook door meerdere mensen met een gave verteld dat ik in de toekomst met tarotkaarten kan werken.

En dat ik met mijn handen pijn kan weghalen.

Ik ben sinds een jaar meer bewust van dat ik heldervoelend en een stuk helderwetend ben.

Ik vraag me af hoe anderen ( met een gave ) met hun gave omgaan?
MDK = MevrouwDeKees
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rider schreef op 27 januari 2011 @ 15:38:

[...]

Murder Death Kill?

Waarhebjehetover? Ik zie het niet zo helder geloof ik?Zal ik het voor je verhelderen? MevrouwDeKees, aangenaam kennis te maken. Moet ik mijn echtgenoot nog langs sturen om te spoken?
Geweldige humor hier, lach me echt suf
quote:Marels schreef op 27 januari 2011 @ 15:31:

Nee, het voelt wel als een mannelijk huisspook. En da's dan wel weer quasiserieus.

Ik heb hier in huis een aantal hele vreemde dingen gehad, en ik geloof op zich wel in spoken. Dus ik zou me niet verbazen als er hier inderdaad "iets" zit.Ik geloof ook in spoken (ja, serieus!). In mijn vorige huis, waar voor mijn tijd iemand is vermoord, gebeurden vreemde dingen. Ik zat op een avond op de bank, poes lag lekker op mijn schoot te soezen totdat ze opeens haar oren spitste, meteen rechtop ging zitten, naar de zijleuning van de bank liep en daar om de hoek van de muur ging kijken. Op hetzelfde moment hoorde ik het kralengordijn dat in de deuropening tussen kamer en keuken hing zachtjes rinkelen. Alle deuren zaten op slot er was geen zuchtje wind, ik was alleen thuis. En poes bleef kijken. Ik had geen zicht op dat kralengordijn en ik ben wel een kwartier versteend blijven zitten. Zo geschrokken was ik.
quote:Mevrouwdekees schreef op 27 januari 2011 @ 15:40:

[...]

Zal ik het voor je verhelderen? MevrouwDeKees, aangenaam kennis te maken. Moet ik mijn echtgenoot nog langs sturen om te spoken?oh sorry. Vroeger was MDK een spel op de PC
Ok, hier dan toch mijn serieuze vraag. Ik zal het niet persoonlijk aan jou richten jenny, maar meer in het algemeen. Waarom werkt Char niet voor de recherche? Denk aan de moorden die ze zou kunnen oplossen, of in ieder geval de initialen die ze door zou kunnen geven. Waarom werkt Ogilvy niet voor de ABNAMRO afdeling aandelen? Waarom zetten helderzienden in het algemeen hun gave niet in voor de maatschappij? Waarom geen club van helderzienden die de wereld een stukje veiliger maakt? Waarom zijn we na tinduizend jaar paranormalia niet verder gekomen dan de dagelijkse horoscoop?
Oh ik geloof ook wel in meer tussen hemel en aarde, ik heb het zelf ervaren vaak zat. Dus ik geloof wel, maar in een heel bepaald aantal paranormale mensen. Er zitten een hele hoop nepperds bij.
Zo had ik eens een lek waterbed (ja, echt), dus wij sliepen op het luchtbed op de logeerkamer.

Ik lag al op het luchtbed, vriend stond tanden te poetsen. Ineens voelde ik het luchtbed induwen. Alsof iemand er zijn vinger op zette.

Dus ik dacht; da's de kat die komt kijken. Ik draai me om, zo van "hallo Poes", komt de kat nét de trap op lopen. Dus die kon het niet geweest zijn. Verder niks of niemand in de kamer. Heel freaky.
668, the neighbour of the Beast
Dus je bent paranormaal begaafd omdat iemand die jij ervoor betaald om te vertellen wat je wilt horen dat tegen je gezegd heeft?
Goeie vraag JohnnyCake. Ik denk toch omdat het merendeel charlatans zijn of dat echte helderzienden wellicht niets kunnen betekenen in bijvoorbeeld vermissingszaken, omdat ze misschien in opdracht dingen kunnen zien.
quote:JohnnyCake schreef op 27 januari 2011 @ 15:47:

Ok, hier dan toch mijn serieuze vraag. Ik zal het niet persoonlijk aan jou richten jenny, maar meer in het algemeen. Waarom werkt Char niet voor de recherche? Denk aan de moorden die ze zou kunnen oplossen, of in ieder geval de initialen die ze door zou kunnen geven. Waarom werkt Ogilvy niet voor de ABNAMRO afdeling aandelen? Waarom zetten helderzienden in het algemeen hun gave niet in voor de maatschappij? Waarom geen club van helderzienden die de wereld een stukje veiliger maakt? Waarom zijn we na tinduizend jaar paranormalia niet verder gekomen dan de dagelijkse horoscoop?Er is nog nooit 1 moord of misdaad opgelost door paranomale figuren. Niet 1, niet in nederland, niet in het buitenland
quote:yette schreef op 27 januari 2011 @ 15:38:

[...]

Helemaal me eens! En ook als je er geen geld voor krijgt, vind ik dat je een gave niet moet gebruiken om mensen dingen te vertellen die ze vanzelf niet weten. Gebruik het gewoon als extra zintuig om beter te functioneren in je eigen beroep. Je schiet meer op met een bejaardeverzorgster die ineens bedenkt dat ze alles moet laten vallen om bij mevrouw Janssen te gaan kijken, of met een onderwijzer die voelt dat er bij een kind thuis iets echt mis is.Iedere gave mag financieel beloond worden.
quote:JohnnyCake schreef op 27 januari 2011 @ 15:47:

Ok, hier dan toch mijn serieuze vraag. Ik zal het niet persoonlijk aan jou richten jenny, maar meer in het algemeen. Waarom werkt Char niet voor de recherche? Denk aan de moorden die ze zou kunnen oplossen, of in ieder geval de initialen die ze door zou kunnen geven. Waarom werkt Ogilvy niet voor de ABNAMRO afdeling aandelen? Waarom zetten helderzienden in het algemeen hun gave niet in voor de maatschappij? Waarom geen club van helderzienden die de wereld een stukje veiliger maakt? Waarom zijn we na tinduizend jaar paranormalia niet verder gekomen dan de dagelijkse horoscoop?Helderziendheid heeft niets te maken met astrologie.
Oh jee Meds is in the house. Haha.

Er worden vaak moorden opgelost hoor door paranormale mensen Meds, oh nee dat is in Medium. Dat kijkt mijn moeder altijd haha.
Wat laat iedereen zich hier kennen, hoe bekrompen kun je zijn.
quote:nessemeisje schreef op 27 januari 2011 @ 15:53:

Goeie vraag JohnnyCake. Ik denk toch omdat het merendeel charlatans zijn of dat echte helderzienden wellicht niets kunnen betekenen in bijvoorbeeld vermissingszaken, omdat ze misschien in opdracht dingen kunnen zien.

Dat ou ik ook denken. Maar jenny zegt dat ze bepaalde dingen aanvoelt bij mensen. Dat ze bepaalde dingen weet. Nou, dat zijn gaven die ze toch heel goed kunnen gebruiken bij de politie, al is het maar om efficienter te werk te gaan. Het zou schelen in het aantal onschuldige verdachten: nee, hier voel ik niks bij, maar bij hem wel, ondervraag hem maar wat dieper en vraag naar het parkje.

Waarom werkt dat niet zo jenny?
quote:werkverbod schreef op 27 januari 2011 @ 15:54:

[...]

Iedere gave mag financieel beloond worden.In dit geval vind ik dat anders. Als je nou mooi viool kan spelen, ok, maar dat kan je altijd. Een helderziende kan niet altijd helder zien. Zo werkt het gewoon niet.
quote:werkverbod schreef op 27 januari 2011 @ 15:57:

Wat laat iedereen zich hier kennen, hoe bekrompen kun je zijn.wat bedoel je daar mee?
quote:werkverbod schreef op 27 januari 2011 @ 15:55:

[...]

Helderziendheid heeft niets te maken met astrologie.Maar beantwoord dan mijn overige vragen. Ik ben niet bekrompen, niet met dit onderwerp. Mensen in mijn familie zeggen bepaalde dingen te (hebben) gezien. Ik neem ze serieus. Ik geloof best dat er meer is wat wij niet weten. Dus dit zijn serieuze vragen aan mensen die claimen meer te kunnen.
@ Marels, eng hè? Ik ben geen bangerik vind ik zelf maar ik schrik er wel van.

@Werkverbod, waarom?
Ik heb ook nog steeds geen antwoord op de vraag waarom je tarotkaarten nodig hebt?
quote:JohnnyCake schreef op 27 januari 2011 @ 15:57:

[...]

Dat ou ik ook denken. Maar jenny zegt dat ze bepaalde dingen aanvoelt bij mensen. Dat ze bepaalde dingen weet. Nou, dat zijn gaven die ze toch heel goed kunnen gebruiken bij de politie, al is het maar om efficienter te werk te gaan. Het zou schelen in het aantal onschuldige verdachten: nee, hier voel ik niks bij, maar bij hem wel, ondervraag hem maar wat dieper en vraag naar het parkje.

Waarom werkt dat niet zo jenny?Omdat we het wel een beetje vaag moeten houden, anders zou de wetenschap misschien het een en ander kunnen onderzoeken...
quote:Rogue_22 schreef op 27 januari 2011 @ 15:56:

Oh jee Meds is in the house. Haha.

Er worden vaak moorden opgelost hoor door paranormale mensen Meds, oh nee dat is in Medium. Dat kijkt mijn moeder altijd haha.Kijk ik ook altijd naar. Het lijkt mij zo vermoeiend als je elke nacht zo wakker wordt. Hoe hou je dat vol?
@jenny, meid wat fijn voor je. Koop een ticket naar de USA daar ligt een miljoen dollar op je te wachten. Men is al jaaaaaren op zoek naar iemand met paranormale gaven die te onderzoeken zijn door de wetenschap. Je mag zelf meepraten over de onderzoeksmethode en je mag jouw eigen signature begaafdheid gebruiken. O, ja het is nog niemand gelukt. Derek Olgilvie scoorde slechter dan huisvrouwen in het babyraden
quote:Dammes schreef op 27 januari 2011 @ 16:01:

[...]

Kijk ik ook altijd naar. Het lijkt mij zo vermoeiend als je elke nacht zo wakker wordt. Hoe hou je dat vol?

Ik vind het maar een rotprogramma, vind het af en toe behoorlijk eng.

Vond ghost whisperer nog wel leuk of Joan of Arcadia maar Medium nee brrr. Trouwens vind ik dat soort series wel leuk dingen als : charmed. Daar kijk ik graag naar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven