Paranormaal begaafd

27-01-2011 14:29 291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf heldervoelend en een stuk helderwetend.

Er is mij ook door meerdere mensen met een gave verteld dat ik in de toekomst met tarotkaarten kan werken.

En dat ik met mijn handen pijn kan weghalen.

Ik ben sinds een jaar meer bewust van dat ik heldervoelend en een stuk helderwetend ben.

Ik vraag me af hoe anderen ( met een gave ) met hun gave omgaan?
quote:yette schreef op 27 januari 2011 @ 15:58:

[...]

In dit geval vind ik dat anders. Als je nou mooi viool kan spelen, ok, maar dat kan je altijd. Een helderziende kan niet altijd helder zien. Zo werkt het gewoon niet.Ok, maar als je regelmatig dingen aanvoelt bij mensen dan kun je de samenleving een enorme dienst bewijzen door 1x per jaar een weekje rond te hangen in de gevangenis, sectie zwijgende verdachten. Alle beetjes helpen. Maar dat gebeurt dus niet. Waarom niet?
quote:werkverbod schreef op 27 januari 2011 @ 15:54:

[...]

Iedere gave mag financieel beloond worden.nonsens. Financiële beloningen worden gegeven voor prestaties, niet voor gaven.
Kom, laten we niet beledigen of afkraken maar een echt antwoord afwachten. Da's veel leerzamer, hoe dan ook.
Er zit een simpel logisch probleem in dit alles.

Ik ben helderwetend. En per definitie kan niemand dat weerleggen, want de helderwetendheid volgt nu juist uit het ontbreken van argumenten.

In mijn helderwetendheid weet ik:

- spoken bestaan niet

- paranormale gaven ook niet

en nu?
quote:yette schreef op 27 januari 2011 @ 15:58:

[...]

In dit geval vind ik dat anders. Als je nou mooi viool kan spelen, ok, maar dat kan je altijd. Een helderziende kan niet altijd helder zien. Zo werkt het gewoon niet.Je kunt ook wetenschapper of ontdekker zijn. Dat kan je ook niet elke moment van de dag tot resultaat maken. Beetje wetenschapper slaapt ook een nachtje over een probleem.
quote:rider schreef op 27 januari 2011 @ 16:06:

[...]

nonsens. Financiële beloningen worden gegeven voor prestaties, niet voor gaven.Dat vind jij.
.
@ Rogue, daar heb ik weer wat minder mee maar het lijkt mij doodvermoeiend dat al die "geesten" ongevraagd maar aan komen zetten. Sta je in je eentje je tanden te poetsen, begint er opeens iemand achter je te praten en die zie je ook nog! Ik krijg van minder al een hartverzakking.
quote:JohnnyCake schreef op 27 januari 2011 @ 16:08:

Kom, laten we niet beledigen of afkraken maar een echt antwoord afwachten. Da's veel leerzamer, hoe dan ook.Precies, moet je al de negatieve reacties eens bij elkaar vegen dan laat men ook meteen zien hoe dom men is en totaal geen respect heeft voor iemand die iets onbekends voorlegt.
quote:Dammes schreef op 27 januari 2011 @ 16:11:

Daar heb ik weer wat minder mee maar het lijkt mij doodvermoeiend dat al die "geesten" ongevraagd maar aan komen zetten. Sta je in je eentje je tanden te poetsen, begint er opeens iemand achter je te praten en die zie je ook nog! Ik krijg van minder al een hartverzakking.Je kan ook meteen vragen of die geest een prothese heeft.
quote:JohnnyCake schreef op 27 januari 2011 @ 16:06:

[...]

Ok, maar als je regelmatig dingen aanvoelt bij mensen dan kun je de samenleving een enorme dienst bewijzen door 1x per jaar een weekje rond te hangen in de gevangenis, sectie zwijgende verdachten. Alle beetjes helpen. Maar dat gebeurt dus niet. Waarom niet?Je zal er niet veel mee opschieten, da's nou het stomme van helderziendheid, je ziet helemaal niet altijd iets en wat je ziet hoeft helemaal niet relevant te zijn. Kan die helderziende na zo'n week vertellen dat de Jan de B. pas laat zindelijk is geworden, of dat de moeder van Derrek O. een rode auto heeft.
quote:Booyahh schreef op 27 januari 2011 @ 16:10:

Ik zou het wel weten, je kunt een miljoen dollar winnen als jij meneer Randi in het ongelijk stelt!!!

THE SIXTEEN OFFICIAL RULES GOVERNING THE JREF CHALLENGE:

I, James Randi, through the JREF, will pay US$1,000,000 [One Million Dollars/US] to any person who can demonstrate any psychic, supernatural or paranormal ability under satisfactory observing conditions. Such demonstration must take place under the following rules and limitations:

Zie verder Randi ChallengeZijn theorie is allang achterhaalt en bovendien is hij publiciteitsgeil.
quote:werkverbod schreef op 27 januari 2011 @ 16:12:

[...]

Je kan ook meteen vragen of die geest een prothese heeft. Een beenprothese?
quote:Dammes schreef op 27 januari 2011 @ 16:14:

[...]

Beenprothese?Zou ook kunnen, als jij je benen met tandpasta poetst. Ja hoor.
Ja maar niet geschoten is altijd mis toch yette? Als een club van helderzienden nu elke dag in de gevangenis rondhangt, dan moet het toch wel eens raak zijn?
quote:werkverbod schreef op 27 januari 2011 @ 16:15:

[...]

Zou ook kunnen, als jij je benen met tandpasta poetst. Ja hoor. Ik sta mijn tanden te poetsen en dan duikt er een geest op en die moet ik dan vragen of deze een gebitsprothese heeft? Waarom? Dat weet ik toch al lang! Ik ben immers helderziende!
Ok, dan niet. Ik ga boodschappen doen.
quote:Dammes schreef op 27 januari 2011 @ 16:18:

[...]

Ik sta mijn tanden te poetsen en dan duikt er een geest op en die moet ik dan vragen of deze een prothese heeft? Waarom? Dat weet ik toch al lang!. Ik ben immers helderziende! Dat lijkt me ook al, oefen vanavond een keertje Ik weet zeker dat jhet een groot succes wordt.
quote:werkverbod schreef op 27 januari 2011 @ 16:09:

[...]

Dat vind jij.Nee, dat zijn feiten. Niemand krijgt een beloning voor het hebben van een vaardigheid. Zou nogal een lachertje worden. Ik kan goed viool spelen, alleen ik doe het nooit. Mag ik ff vangen?
Jenny, jouw onderwerp is hier niet op de juiste plaats. Er zijn al 117 reacties geplaats, waarvan nog geen hand met een positieve bijdrage.
quote:rider schreef op 27 januari 2011 @ 16:22:

[...]

Nee, dat zijn feiten. Niemand krijgt een beloning voor het hebben van een vaardigheid. Zou nogal een lachertje worden. Ik kan goed viool spelen, alleen ik doe het nooit. Mag ik ff vangen? Moet je eens een dag naar de beurs kijken.
quote:werkverbod schreef op 27 januari 2011 @ 16:11:

[...]

Precies, moet je al de negatieve reacties eens bij elkaar vegen dan laat men ook meteen zien hoe dom men is en totaal geen respect heeft voor iemand die iets onbekends voorlegt.Ja, ik vind mensen die denken dat de aarde plat is ook dom. En nee, ik heb geen respect voor mensen die verkondigen dat de aarde plat is. En dat mensen die denken dat de aarde plat is mij dom noemen boeit me erg niets.
quote:JohnnyCake schreef op 27 januari 2011 @ 16:15:

Ja maar niet geschoten is altijd mis toch yette? Als een club van helderzienden nu elke dag in de gevangenis rondhangt, dan moet het toch wel eens raak zijn?Mij lijkt het een gok. Net zoals het inzetten door de politie van paragnosten. Denk aan bijvoorbeeld de ontvoering van Heineken, daar bleek achteraf dat 3 van de 112 aanwijzingen de juiste richting op wezen. Da's veel te weinig om je mankrachten en geld op in te zetten.
quote:werkverbod schreef op 27 januari 2011 @ 16:23:

Jenny, jouw onderwerp is hier niet op de juiste plaats. Er zijn al 117 reacties geplaats, waarvan nog geen hand met een positieve bijdrage.En bedankt. Hoe zou een positieve bijdrage er volgens jou dan uit moeten zien?
quote:werkverbod schreef op 27 januari 2011 @ 16:23:

Jenny, jouw onderwerp is hier niet op de juiste plaats. Er zijn al 117 reacties geplaats, waarvan nog geen hand met een positieve bijdrage.Sorry? volgens mij ben ik niet negatief naar Jenny. Ik geef zelfs aan dat ik er veel van herken bij mezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven