Goedkoop weekendje weg

24-03-2013 15:31 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!

Er zijn op het moment zoveel aanbieders van goedkope vliegtickets en hotels, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Graag zou ik een weekend weg boeken naar een leuke stad. Max 6 uur rijden vanaf de grens (denk aan: parijs, berlijn, luxemburg, brussel, antwerpen en wie weet welke stad nog meer??)

Vliegen mag ook, maar ik heb zelf nog geen goedkope vlucht kunnen vinden (zijn deze er uberhaupt nog wel?...)Liefst dan vanaf Weeze, Eindhoven, Dusseldorf.

Ik overnacht graag in een hotel, in het centrum... Zodat we niet hoeven te goochelen met openbaar vervoer of het parkeren van de auto. Budget voor 2 overnachtingen: max 200 euro. (voor 2 pers)
Als ik reacties lees dat luxemburg niet zo'n leuke stad is.. dan ga ik liever ergens naar toe waarvan ik er altijd al graag naartoe zou willen gaan. Berlijn dus. Kan het geld ook maar 1x uitgeven ;) Een weekend weg is voor mij een superluxe en niet iets wat ik regelmatig kan doen.
Hmmmm hallooo, ik zeg toch net bij herhaling dat Luxemburg hartstikke leuk is. Berlijn is heel anders, dat staat ook nog op mijn lijstje, maar daar kun je gerust ook een week doorbrengen.
Oh zou een moord doen voor een week, of meerdere steden ;) Denk dat ik toch bij Berlijn blijf.. misschien wel puur omdat het wat 'bekender' is. Luxemburg zou tussendoor nog wel een keer kunnen met 1 of helemaal zonder overnachting. Is niet ontzettend ver rijden voor mij.
Brugge is echt een aanrader!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven