Gran Canaria of ander eiland?
woensdag 14 juli 2010 om 22:32
Hallo,
hopelijk hebben jullie wat tips/ideeën voor mij.
Man en ik willen in september ongeveer 8 tot 10 dagen weg naar de Canarische eilanden.
Nu zit ik te twijfelen, geen flauw idee wat het leukste eiland is.
Ik zat zelf aan Gran Canaria te denken, maar Lanzarote en Tenerife hoor je ook veel positiefs.
We zijn allebei begin 30, geen kinderen.
Vinden het leuk om ook dingen te bezichtigen, dus niet iedere dag aan het strand.
En s avonds op het terras is zeker gezellig, maar een discotheek hoeft niet meer zo nodig op onze leeftijd
Dus als jullie iets kunnen aanbevelen, heel graag..
Alvast bedankt voor jullie hulp.
hopelijk hebben jullie wat tips/ideeën voor mij.
Man en ik willen in september ongeveer 8 tot 10 dagen weg naar de Canarische eilanden.
Nu zit ik te twijfelen, geen flauw idee wat het leukste eiland is.
Ik zat zelf aan Gran Canaria te denken, maar Lanzarote en Tenerife hoor je ook veel positiefs.
We zijn allebei begin 30, geen kinderen.
Vinden het leuk om ook dingen te bezichtigen, dus niet iedere dag aan het strand.
En s avonds op het terras is zeker gezellig, maar een discotheek hoeft niet meer zo nodig op onze leeftijd
Dus als jullie iets kunnen aanbevelen, heel graag..
Alvast bedankt voor jullie hulp.
maandag 19 juli 2010 om 22:36
quote:miekie1 schreef op 19 juli 2010 @ 22:02:
[...]
Is dat de afgelopen jaren zo veranderd?? Ik ben een jaar of 15 geleden (ohhh da's al lang als ik er zo over na denk) in Park Santiago IV geweest. Dat was nog voor het hele AllInn gebeuren op gang kwam. Heb er toen een geweldige vakantie gehad. Zou jammer zijn als dat nu zo veranderd is.
Nee hoor, de kant van Santiago III en IV is nog steeds hartstikke leuk. De meest prachtige winkelboulevard van Tenerife. Veel keuze aan restaurants en goed publiek.
Las Américas is de laatste jaren opgeknapt, eigenlijk is alleen de buurt van Verónicas niet echt aan te raden.
[...]
Is dat de afgelopen jaren zo veranderd?? Ik ben een jaar of 15 geleden (ohhh da's al lang als ik er zo over na denk) in Park Santiago IV geweest. Dat was nog voor het hele AllInn gebeuren op gang kwam. Heb er toen een geweldige vakantie gehad. Zou jammer zijn als dat nu zo veranderd is.
Nee hoor, de kant van Santiago III en IV is nog steeds hartstikke leuk. De meest prachtige winkelboulevard van Tenerife. Veel keuze aan restaurants en goed publiek.
Las Américas is de laatste jaren opgeknapt, eigenlijk is alleen de buurt van Verónicas niet echt aan te raden.
dinsdag 27 juli 2010 om 19:42
Hi. Wij zijn begin juli een weekje naar Playa de Mogan geweest in GC, hotel cordian mogan playa (op basis van logies en ontbijt). Het was in een woord geweldig. Het plaatsje Mogan is echt heel mooi met schattige schilderachtige huisjes en leuke bruggetjes. Ook zijn er veel excursies te doen. Wij zijn een dag (AI) met een boot onderweg geweest. Hebben nog dolfijnen gezien, heel leuk. Ik vond het eten in de eettentjes op zich wel meevallen. Je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Ik vind Mogan in ieder geval echt een aanrader...
Succes met je keuze
Succes met je keuze
maandag 6 september 2010 om 13:47
Ik ben net terug van 2 weken Gran Canaria. Heerlijk gehad hoor maar ik vond het hele eiland wel erg "vergane glorie" uitstralen. Ze hebben verschrikkelijk last van de crisis die daar in alle heftigheid is toegeslagen en dat zie je ook. Winkelcentra waar de helft van de panden leeg staat en te koop is. Waterpark (met allemaal van die glijbanen enzo) die leeg staat. Een hele hoek met horeca / verhuurbedrijfjes etc. waar nog maar 1 kroegje draait. Triest hoor. Hoop dat het gauw weer aantrekt voor de mensen daar.