Thailand Topic 3

07-02-2017 23:37 1399 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Sawadee Ka



Deel 2



Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Yep deze, en het ruikt nog lekker ook! Bij elke 7-eleven te vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Super, dankjewel Yasmijn en Guppekop!
Alle reacties Link kopieren Quote
guppekop schreef:
04-03-2020 17:27
Afbeelding

Yep deze, en het ruikt nog lekker ook! Bij elke 7-eleven te vinden.
Ja die. Ik kan geen plaatjes plakken 😂
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wel in een rechte lijn naar de 7/11 voordat de schemer invalt, als je pech hebt reageer je heftig op de Thaise mug en heb je bulten zo groot als een kleine tennisbal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben erg fan van de gele Sketolene. Daar zit iets van 5% deet in. Werkt als een beer en ruikt erg lekker. Overal te koop in Thailand.
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

De gele dus. De groene is op basis van citronella
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ze allemaal gehad. Allemaal prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank jullie zeer voor de tips:).
Een bezoek aan een 7-11 zal zeker wel het eerste op dochters agenda zijn. Voor de zekerheid ook een flesje Deet mee in de rugzak.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is echt niet nodig. Werkelijk overal daar wordt goed muggenspul verkocht. Net als shampoo, zeep, conditioner, bodylotion etc. Koop ik altijd ter plaatse daar.
Alle reacties Link kopieren Quote
mayou schreef:
05-03-2020 08:47
Is echt niet nodig. Werkelijk overal daar wordt goed muggenspul verkocht. Net als shampoo, zeep, conditioner, bodylotion etc. Koop ik altijd ter plaatse daar.
yep. Ik neem dat soort zaken ook al jaren niet meer mee naar Thaliand. Na aankomst ff struinen in de 7-eleven (wat ik al leuk ansich vind hahah) en voor een prikkie ben je klaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
"Ding dong, ding dong"
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
05-03-2020 10:38
"Ding dong, ding dong"
hahahaha! Ik vlieg vanavond weer die kant op, heerlijk!!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
guppekop schreef:
05-03-2020 10:42
hahahaha! Ik vlieg vanavond weer die kant op, heerlijk!!!!
Alhoewel ik net terug ben: jaloers!
Waar ga je heen?

Fijne vakantie!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
nog niet echt gepland, ik ben die gekkie die eerst in ieder geval langs Pattaya gaat ;-) en ik denk daarna naar Koh Chang, daar ben ik nog niet eerder geweest.

Komt goed! Ik heb er weer zo`n zin in!
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is erg rustig in vergelijking met normale tijden. Er is ook veel afgelast, waaronder de aankomende full moon.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
guppekop schreef:
05-03-2020 10:27
yep. Ik neem dat soort zaken ook al jaren niet meer mee naar Thaliand. Na aankomst ff struinen in de 7-eleven (wat ik al leuk ansich vind hahah) en voor een prikkie ben je klaar.
Heerlijk he! Ik neem echt steeds minder mee. Koop vrijwel alles daar (ook kleding) en geef alles weer weg voor vertrek.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren Quote
Suzan-J schreef:
04-03-2020 11:31
Hoi! Meelezert hier. Veel hier meegelezen voordat we in december naar Thailand zijn gegaan.

Wij hebben wel bij Smileys Tours geboekt. Dag van tevoren even een mailtje gestuurd en alles wordt goed geregeld.
Ja het is druk, maar dit vond ik het mooiste stukje Thailand wat ik heb gezien in 3 weken en kijk er eigenlijk alleen maar heel positief op terug :-D
We hebben besloten om ook via Smiley te boeken!

Lees net dat de Full Moon party’s de komende maanden zijn afgelast :( had ik graag meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn er nog meer mensen die een vakantie naar Thailand op de planning hebben staan?
Wij vertrekken eind april. We hebben een rondreis geboekt via een organisatie. Deze geeft aan dat we de reis niet kunnen annuleren, althans, niet met een zogeheten ‘Corona voucher’, omdat hij vooralsnog gewoon doorgaat.
Zijn er mensen op dit moment in Thailand op reis of heeft iemand er een op de planning staan? Wat zijn jullie verwachtingen en voor de mensen die nog gaan; gaan jullie ook daadwerkelijk?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij gaan eerste week van juli. Pfff ik krijg er wel een beetje de zenuwen van. ik snap dat als je in april gaat dat je dan helemaal niet goed weet waar je aan toe bent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Reisadvies: alleen strikt noodzakelijke reizen
Het ministerie van Buitenlandse Zaken adviseert alle Nederlanders alleen nog naar het buitenland te reizen als dat strikt noodzakelijk is. Alle vakantiereizen naar het buitenland worden afgeraden. Voor alle landen geldt vanaf nu minimaal code oranje. Reizigers worden opgeroepen te herevalueeren of hun reis echt nodig is en krijgen het advies hun reizen waar mogelijk uit te stellen of te annuleren. Nederlanders die zich al in het buitenland bevinden voor niet strikt noodzakelijke redenen, worden opgeroepen te kijken of ze zo snel mogelijk kunnen vertrekken.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
En airlines gaan down dus vluchten gecanceld en al veel luchthavens in Azië ( wereldwijd) laten geen Europeanen meer toe.

April zie ik echt niet zitten. Dan zijn we nog lang niet klaar met deze ramp.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Morgen maar weer eens contact opnemen met de reisorganisatie na het nieuws van vanavond. Ik zie het ook niet zitten om te gaan, echter wordt er nog wel op Bangkok gevlogen vanuit Europa. Vakantie is wel pas na 6 april. Lastig allemaal... hoop dat ze de hele boel annuleren en dat we wellicht van de zomer alsnog kunnen gaan
Alle reacties Link kopieren Quote
alexandra03 schreef:
17-03-2020 21:39
Morgen maar weer eens contact opnemen met de reisorganisatie na het nieuws van vanavond. Ik zie het ook niet zitten om te gaan, echter wordt er nog wel op Bangkok gevlogen vanuit Europa. Vakantie is wel pas na 6 april. Lastig allemaal... hoop dat ze de hele boel annuleren en dat we wellicht van de zomer alsnog kunnen gaan
De reisorganisatie zit in zak en as, die gaan jouw morgen echt niets vertellen. Pas op het laatste moment, als ze er echt niet meer onderuit kunnen, en ze moeten natuurlijk ook afwachten of betreffende airline nog vliegt.

Bovendien bestaat de kans dat het land op slot gaat. Daar zijn al veel aanwijzingen voor.
Tevens zit het land, zoals veel landen, totaal niet te wachten op Europeanen. Als ze geen lockdown doen, verwant ik absoluut dat ze geen Europeanen meer toelaten.

En verder heb je natuurlijk het wereldwijde negatieve reisadvies.

Het is zuur en jammer, maar ik zou uit mezelf al niet gaan. Er zitten wereldwijd zoveel toeristen vast in buitenlanden die wanhopig proberen terug te komen.

Reizen is nu heel onverantwoordelijk.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Plus, de belangen van de Thai gaan altijd voor op toeristen. Denk aan medische zorg en als je in lockdown moet.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://nos.nl/l/2327442
Al een account? Log dan hier in.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven