Topless ja of nee?

17-08-2012 13:32 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment lig aan het strand in Frankrijk. Lekker in het zonnetje beetje het Vivaforum aan het doorkijken. Vanochtend toen we het stand op kwamen heb ik na het zwemmen mijn bikinitopje uitgedaan. Maar nu ik eens om mij heen kijk en het strand al veel meer bezoekers heeft valt mij ineens op dat ik een van de weinige of misschien wel de enige ben die topless aan het zonnen is.

Wat is jullie ervaring? Zon je topless, doe je mee met de rest en trek je hem weer aan of juist niet?

Ik blijf lekker liggen zoals ik lig en als iemand me herkend, kom naar me toe drinken we samen iets aan de bar!
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
quote:nephthys schreef op 17 augustus 2012 @ 16:34:

[...]

Waarschijnlijk zouden veel meer vrouwen topless zonnen als er geen mannen in de buurt waren.Denk ik ook.
Ik voel me op het naaktstrand minder bekeken dan op een gewoon strand.
quote:nephthys schreef op 17 augustus 2012 @ 16:34:

[...]

Waarschijnlijk zouden veel meer vrouwen topless zonnen als er geen mannen in de buurt waren.

Dat dus!

En nu ga ik lekker trainen in de warmte zodat ik morgen extra strak en ontzettend topless op het strand kan liggen.

Fijne vakantie nog TO!
Of mannen kijken of niet heeft volgens mij niet met je bovenstukje aan of uit te maken..

Denk ik dan.

Ik ging als kind mee naar de naaktcsmping, ik had geen moeite met het bloot van anderen , wel met mijn eigen bloot, ik wilde niet meer naakt en dat hoefde dan ook niet.

Mijn vader hield dus zijn sokken aan maar zat daar wel in z'n blote pielemansje en ik schaamde me dus meer voor wat ie niet uittrok .

Ik ben heel vrij opgevoed, ik voed mijn kinderen veel minder vrij op maar topless zonnen doe ik gewoon.

Ik denk dat als min kinderen zo zouden reageren , als ik al voor hun niet meer in mijn blote kont zat me verder niet meer zou aanpassen.

Ik zou geen beach tennis in de branding gaan doen zonder topje...
Eefje, waarom die sokken, weet je dat ook? Dat vragen wij (mijn pubers en ik op onze naaktcamping, waar het overigens regent, en we dus gekleed zitten) ons nu af.
Later is nu
quote:Merelin schreef op 17 augustus 2012 @ 16:33:

[...]

zo, doe even normaal he.

Topless zonnen doe je om aandacht te vragen van mannen? Een kort rokje dragen doe je ook om aandacht van mannen? Wat een rare redenering. Misschien dat jij dat doet, prima hoor. Maar ik ken behoorlijk wat vrouwen die topless zonnen omdat ze egaal bruin willen worden bijvoorbeeld.ik doe heel normaal. en nee ik draag geen ziepoesnetnie rokjes. gewoon netjes tot de knie. en het is mijn persoonlijke mening. jij mag daar anders over denken hoor
het smoesje is iig goed.... ik doe het om egaal bruin te worden hahahaha
quote:shabbies schreef op 17 augustus 2012 @ 16:43:

het smoesje is iig goed.... ik doe het om egaal bruin te worden hahahahaBen jij een vrouw of een man? Kan me niet voorstellen dat een vrouw zoiets zou schrijven.
topless JA, string JA

Wat een boel onzin weer voorbij zien komen hier zeg.

Laat iedereen toch lekker in haar/zijn waarde,zeker op het strand moet je kunnen liggen zoals je het zelf prettig vind.

Kan me niet voorstellen dat ik me zou ergeren aan een ander op het strand.

Ik was deze zomer 15 dagen op Rhodos en daar werd gewoon topless gezont, evenals in zuid Frankrijk waar ik een weekje mijn ouders heb opgezocht.

Ik ben 25 en zon al vanaf mijn 15/16 topless in string.

Mijn moeder zonde vroeger ook gewoon topless, dus voor mij en mijn zus is het nooit een issue geweest!

Mijn zus is 3 jaar ouder, toen ze destijds een string-bikini had, moest en zou ik dat ook.

En nog steeds, want ik vind witte borsten en billen TE lelijk als ik verder mooi bruin ben.

Merel
@ shabbies, dat is geen smoesje, de meesten vinden dat gewoon. Ze vinden het fijn om de zon op hun borsten te voelen. Niks mis mee.

Bovendien kijken mannen sowieso of je nu wel of geen topje aanhebt. De meesten vinden topjes juist sexier, dan is er nog wat te fantaseren over.
Ik sla deze discussie een jaartje over, denk ik.

Doe ik volgend jaar en het jaar daarop gewoon weer mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nogmaals allemaal bedankt, ik vind het erg verhelderend. Ik ga verder met vakantie vieren samen met mijn pubers. Ik zal proberen nog meer rekening te houden met hun wensen en eisenpakket, zolang het binnen mijn grenzen valt. Ik zal niet veel met mijn memmen schudden en net zoals vandaag een topje aan naar de bar en als ik het water in ga.

Oh en voor ik het vergeet, ik zal nooit maar dan ook nooit sokken dragen op het naturistenstrand....
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Doe ik het ook niet meer voor Shabbies.. egaal bruin word ik met mijn (hang)borsten niet meer

Ik loop naakt, omdat ik dat zelf gewoon echt het prettigst vind. Een bovenstukje vind ik verschrikkelijk (bh ook, die gaat thuis altijd gelijk uit) Als ik ga zwemmen in het zwembad thuis, draag ik een badpak. Ook niet alles, maar in elk geval niet zo'n irritant bovenstukje.
Later is nu
quote:Merelin schreef op 17 augustus 2012 @ 16:45:

[...]

Ben jij een vrouw of een man? Kan me niet voorstellen dat een vrouw zoiets zou schrijven.

Och man of vrouw, het is gewoon weer zo een type dat altijd ligt te roepen dat zij recht heeft op haar eigen mening, maar anderen hun meningen zijn altijd onoprecht/gelogen/etc...

Geen tijd aan verspillen.
quote:Merelin schreef op 17 augustus 2012 @ 16:45:

[...]

Ben jij een vrouw of een man? Kan me niet voorstellen dat een vrouw zoiets zou schrijven.dus jij kan je niet voorstellen dat er vrouwen zijn die er gewoon niet van houden om met blote tieten rond te lopen/liggen? en die het ordinair vinden net als ziepoesnetnie rokken? tja dat kan. Ik vind dat je heel je hebben niet bloot hoeft te gooien voor jan en alleman. is dat nu raar?
@dreamer, ik heb echt geen idee, ik weet ook niet meer of ik er wat van gezegd heb en of ie ze uiteindelijk heeft uitgetrokken (het is ong 30 jaar geleden) ik heb er trouwens nog een foto van
quote:shabbies schreef op 17 augustus 2012 @ 16:29:

topless is zo jaren 90.

Welnee, in de jaren 80 deden we het allemaal .

De H&M hangt trouwens vol met vintage-look. Alles komt weer een keer terug.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 augustus 2012 @ 16:46:

Ik sla deze discussie een jaartje over, denk ik.

Doe ik volgend jaar en het jaar daarop gewoon weer mee.

dapper

ik vond 'm erg laat dit jaar, maar omdat we dus met regen zitten, en ik toch net op het forum was, dacht ik.. "Kom, ik doe es mee"

Later is nu
quote:nephthys schreef op 17 augustus 2012 @ 16:47:

[...]

Och man of vrouw, het is gewoon weer zo een type dat altijd ligt te roepen dat zij recht heeft op haar eigen mening, maar anderen hun meningen zijn altijd onoprecht/gelogen/etc...

Geen tijd aan verspillen.dan lees je niet goed want ik schrijf dus dat ieder WEL zijn eigen mening mag hebben
Ik zou trouwens steeds vaker tienermeisjes topless lopen met hun handen voor hun tieten. Doe dan wat aan, denk ik dan, of blijf liggen.
quote:shabbies schreef op 17 augustus 2012 @ 16:48:

[...]

dus jij kan je niet voorstellen dat er vrouwen zijn die er gewoon niet van houden om met blote tieten rond te lopen/liggen? en die het ordinair vinden net als ziepoesnetnie rokken? tja dat kan. Ik vind dat je heel je hebben niet bloot hoeft te gooien voor jan en alleman. is dat nu raar?Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet van topless zonnen houdt. Maar wat ik me niet kan voorstellen is dat je denkt dat vrouwen dat voor mannelijke aandacht doen.
quote:dreamer schreef op 17 augustus 2012 @ 16:49:

[...]

dapper

ik vond 'm erg laat dit jaar, maar omdat we dus met regen zitten, en ik toch net op het forum was, dacht ik.. "Kom, ik doe es mee"

Nou, ik heb toch zeker vijf seconden volgehouden
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 augustus 2012 @ 16:48:

[...]

De H&M hangt trouwens vol met vintage-look. Alles komt weer een keer terug.haha das wel weer waar!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 augustus 2012 @ 16:48:

[...]

De H&M hangt trouwens vol met vintage-look. Alles komt weer een keer terug.

Ook weer blote borsten op de Nederlandse stranden.
Later is nu
quote:shabbies schreef op 17 augustus 2012 @ 16:49:

[...]

dan lees je niet goed want ik schrijf dus dat ieder WEL zijn eigen mening mag hebben

Niet dus, want je gelooft niet dat vrouwen het doen om egaal bruin te worden.

and I quote: "het smoesje is iig goed.... ik doe het om egaal bruin te worden hahahaha"

Maar toch bedankt om mijn punt te bevestigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven