Awkward dingen die je doet omdat je verliefd bent
zaterdag 23 oktober 2021 om 07:09
Ik lig al 2 uur wakker, me te schamen voor iets wat ik heb gedaan omdat ik verliefd ben op iemand hier in de straat. We kennen elkaar goed, spreken elkaar regelmatig en ben nog aan het uitzoeken of we elkaar allebei leuk vinden.
Ik zag haar thuiskomen en ging toen ‘toevallig’ net de deur uit om ook boodschappen te doen.
Omdat ik zelf weet dat het niet toevalligs is schaam ik me en denk ik; waar ben ik mee bezig?
Wat hebben jullie voor stomme dingen gedaan toen je verliefd was die je normaal niet zou doen?
Ik zag haar thuiskomen en ging toen ‘toevallig’ net de deur uit om ook boodschappen te doen.
Omdat ik zelf weet dat het niet toevalligs is schaam ik me en denk ik; waar ben ik mee bezig?

Wat hebben jullie voor stomme dingen gedaan toen je verliefd was die je normaal niet zou doen?
palmboominnewyork wijzigde dit bericht op 23-10-2021 07:32
Reden: Verkeerd geschreven
Reden: Verkeerd geschreven
27.64% gewijzigd
zaterdag 23 oktober 2021 om 09:07
Ik appte mijn crush wel eens iets als “Hey Piet, kan je morgen bij de vergadering die ene grafiek laten zien”. En dan appte ik dat natuurlijk niet naar mijn collega Piet maar wel naar mijn crush. Die daar natuurlijk op reageerde dat ik de verkeerde appte, en zo kwamen we wel in gesprek. Nadeel is dat je dit niet te vaak bij dezelfde moet doen

zaterdag 23 oktober 2021 om 09:09
madamecannibale schreef: ↑23-10-2021 09:07Ik appte mijn crush wel eens iets als “Hey Piet, kan je morgen bij de vergadering die ene grafiek laten zien”. En dan appte ik dat natuurlijk niet naar mijn collega Piet maar wel naar mijn crush. Die daar natuurlijk op reageerde dat ik de verkeerde appte, en zo kwamen we wel in gesprek. Nadeel is dat je dit niet te vaak bij dezelfde moet doen![]()

zaterdag 23 oktober 2021 om 09:12
Ik ging en plein publique tegen hem stamelen: "als je naar me kijkt dan voel ik me zo ...". Dat puntje puntje weet ik niet meer maar het was iets netjes in elk geval. Ik was een kind.
Iedereen keek meewarig naar me en ik had het idee dat ik me lelijk in de kaart had laten kijken, terwijl ik niet wist dat ik verliefd was. Hij wist zich met zijn houding geen raad en antwoordde iets als: "niet tijdens werktijd hoor". Waardoor ik hem op slag haatte.
Het is even iets geworden maar niet lang.
Iedereen keek meewarig naar me en ik had het idee dat ik me lelijk in de kaart had laten kijken, terwijl ik niet wist dat ik verliefd was. Hij wist zich met zijn houding geen raad en antwoordde iets als: "niet tijdens werktijd hoor". Waardoor ik hem op slag haatte.
Het is even iets geworden maar niet lang.
Dan moet het maar zoals het kan
zaterdag 23 oktober 2021 om 09:15
Per ongeluk 'broekzak bellen' werkte ook altijd goed om in contact te komen.madamecannibale schreef: ↑23-10-2021 09:07Ik appte mijn crush wel eens iets als “Hey Piet, kan je morgen bij de vergadering die ene grafiek laten zien”. En dan appte ik dat natuurlijk niet naar mijn collega Piet maar wel naar mijn crush. Die daar natuurlijk op reageerde dat ik de verkeerde appte, en zo kwamen we wel in gesprek. Nadeel is dat je dit niet te vaak bij dezelfde moet doen![]()
zaterdag 23 oktober 2021 om 09:16
Ik wist dat mijn crush bezorger was bij het plaatselijke Indiase restaurant dus ik bestelde een maaltijd in de hoop dat hij die zou komen bezorgen. Belangrijk detail: ik houd niet van Indiaas eten. En het bleek vergeefse moeite want er kwam een andere bezorger aan mijn deur. Gelukkig had mijn huisgenoot honger.
Ik wil maar zeggen TO, je ben heel normaal
Ik wil maar zeggen TO, je ben heel normaal

zaterdag 23 oktober 2021 om 09:24
Deze is ook leuk.cerulli schreef: ↑23-10-2021 09:16Ik wist dat mijn crush bezorger was bij het plaatselijke Indiase restaurant dus ik bestelde een maaltijd in de hoop dat hij die zou komen bezorgen. Belangrijk detail: ik houd niet van Indiaas eten. En het bleek vergeefse moeite want er kwam een andere bezorger aan mijn deur. Gelukkig had mijn huisgenoot honger.
Ik wil maar zeggen TO, je ben heel normaal![]()

zaterdag 23 oktober 2021 om 09:26

zaterdag 23 oktober 2021 om 09:32
Ja mam. Sorry mam.BeauCis schreef: ↑23-10-2021 08:42Owkee, op zich leuk topic...want boel mensen doen best rare dingen wanneer ze verliefd zijn, en dat levert mooie verhalen op.
Maarrrrrrrrr....jouw voorbeeld doet me denken dat jij wel heel erg jong bent, zeer weinig hebt meegemaakt en een absurd groot schaamgevoel hebt.
Ten eerste.. <knip>
Ten tweede, <knip>
Ten derde <knip vroegah toen ik nog aantrekkelijk was>
Maar, dus, en, <knip weg met pubers>

zaterdag 23 oktober 2021 om 09:39
Vroeger, jongens en meisjes, was er nog geen nummerherkenning en geen voicemail. Er waren wel antwoordapparaten waarop je dan een eigen boodschap insprak. De keren dat ik zo’n apparaat gebeld heb als ik zeker wist dat “hij” niet thuis was, om alleen maar even die stem te horen...
Helaas kan dat niet meer, je word teruggebeld en wat moet je dan zeggen? Of erger: niet teruggebeld.
En natuurlijk omlopen, omfietsen, om 6 uur opstaan om “hem” te zien.

Helaas kan dat niet meer, je word teruggebeld en wat moet je dan zeggen? Of erger: niet teruggebeld.
En natuurlijk omlopen, omfietsen, om 6 uur opstaan om “hem” te zien.
zaterdag 23 oktober 2021 om 09:44
zaterdag 23 oktober 2021 om 09:46
Ooit een keer verliefd op een meisje van dansles. Nam ik een keer twee vrienden mee naar dansles en na afloop toen ze door haar ouders werd opgehaald waren de twee vrienden ook gecharmeerd van haar. Dus we reden met hun auto achter de ouderlijke auto aan, ik deed mee met ze maar het voelde heel ongemakkelijk voor mij. Bij haar huis deed zij open en liet ons drieën binnen en lekker gekletst. Nou ja lekker, wat voelde ik me ongemakkelijk. Wat ik later vertelde wat de jongens wel snapten. Het is nooit wat geworden met dat meisje.
zaterdag 23 oktober 2021 om 09:46
MissMaran schreef: ↑23-10-2021 09:26Vroeger een hele nacht opblijven en voor het raam zitten als die jongen met zijn gilera langs reed naar huis vanaf de disco ik rende dan om vier uur 's nachts naar de vensterbank, zo met met mijn kin in een cactus met dunne haartjes, heb een week een baard gehad.

zaterdag 23 oktober 2021 om 09:47
Wat een rant, omdat TO toevallig Palmboominnewyork als nick heeft. Ga je in het dagelijks leven ook zo los op alles? Dat kost toch heel veel energie?BeauCis schreef: ↑23-10-2021 08:42
Ten tweede, klaarblijkelijk ben je superjong, want je maakt je druk om niks. Maar je zit wél in New York!!! Dude or dudette...realiseer je even hóe ongans bevoorrecht je bent. Vele leeftijdsgenoten komen amper in de eerstvolgende grote plaats, die per trein of bus te bereiken is. En als het voor studie is...het gros pendelt tussen ouderlijk huis en studeerstad, komt met gratis OV nog ergens, en met zuurverdiende centjes dankzij shitty betaalt vakantie of weekendbaantje hooguit op Sziget...of met de rugzak in Thailand, dus waar héb je het over. De meeste anderen komen niet verder dan Sunshine Coast, Cote d’Azur of Costa Brava.
On topic: Toen ik verliefd was op iemand uit de straat ging ik, echt hééél beschamend, van die dingen vragen zoals "hoe splits ik een ei?".
zaterdag 23 oktober 2021 om 09:48
zaterdag 23 oktober 2021 om 09:49
Vorige maand op vakantie met mijn beste vriendin. Beide single. Aantrekkelijke mannen gezien aan het zwembad. De hele avond nagedacht hoe we contact zouden gaan leggen, want er meteen op af stappen durfden we niet.
Volgende dag aan het zwembad was het druk, meeste bedjes waren al bezet. We hadden de mannen nog niet gezien, dus we hoopten dat zij nog naar het zwembad zouden komen. Er waren 4 bedjes naast elkaar nog vrij. Dus wij op 2 gaan liggen en een handdoek op de andere bedjes gelegd. Vervolgens de deur in de gaten gehouden of de mannen naar buiten zouden komen. Zodra we ze zagen die handdoeken weggehaald zodat het leek alsof er toevallig naast ons nog plek vrij was. Zij gingen daar liggen en zo ontstond er wél een gesprek.
Nu 1,5 maand later ben ik nog steeds aan het daten met 1 van de 2 mannen
Oh en zij vertelden dat ze ons ook al gezien hadden die dag ervoor en dat ze ook hadden afgesproken om ons de volgende dag aan te spreken. Was dus volledig wederzijdse interesse.
Het was allemaal een vrij hoog puber gehalte, maar het heeft wel gewerkt
Volgende dag aan het zwembad was het druk, meeste bedjes waren al bezet. We hadden de mannen nog niet gezien, dus we hoopten dat zij nog naar het zwembad zouden komen. Er waren 4 bedjes naast elkaar nog vrij. Dus wij op 2 gaan liggen en een handdoek op de andere bedjes gelegd. Vervolgens de deur in de gaten gehouden of de mannen naar buiten zouden komen. Zodra we ze zagen die handdoeken weggehaald zodat het leek alsof er toevallig naast ons nog plek vrij was. Zij gingen daar liggen en zo ontstond er wél een gesprek.
Nu 1,5 maand later ben ik nog steeds aan het daten met 1 van de 2 mannen

Het was allemaal een vrij hoog puber gehalte, maar het heeft wel gewerkt

zaterdag 23 oktober 2021 om 09:50
Hahahah hoe verzín je het!madamecannibale schreef: ↑23-10-2021 09:07Ik appte mijn crush wel eens iets als “Hey Piet, kan je morgen bij de vergadering die ene grafiek laten zien”. En dan appte ik dat natuurlijk niet naar mijn collega Piet maar wel naar mijn crush. Die daar natuurlijk op reageerde dat ik de verkeerde appte, en zo kwamen we wel in gesprek. Nadeel is dat je dit niet te vaak bij dezelfde moet doen![]()
•

zaterdag 23 oktober 2021 om 09:53
Het meest beschamende wat ik ooit heb gedaan durf/wil ik hier ook niet opschrijven.Wickedwitch schreef: ↑23-10-2021 09:48Zoveel schaamwekkende dingen gedaan dat ik t hier niet eens durf op te schrijven. Ik heb mezelf niet goed in de hand als ik verliefd ben.
zaterdag 23 oktober 2021 om 09:54
Het lijkt me dus echt heerlijk om dat als toeschouwer te hebben gezien.Intie schreef: ↑23-10-2021 09:49Vorige maand op vakantie met mijn beste vriendin. Beide single. Aantrekkelijke mannen gezien aan het zwembad. De hele avond nagedacht hoe we contact zouden gaan leggen, want er meteen op af stappen durfden we niet.
Nu 1,5 maand later ben ik nog steeds aan het daten met 1 van de 2 mannenOh en zij vertelden dat ze ons ook al gezien hadden die dag ervoor en dat ze ook hadden afgesproken om ons de volgende dag aan te spreken. Was dus volledig wederzijdse interesse.
Het was allemaal een vrij hoog puber gehalte, maar het heeft wel gewerkt![]()

•