Awkward dingen die je doet omdat je verliefd bent
zaterdag 23 oktober 2021 om 07:09
Ik lig al 2 uur wakker, me te schamen voor iets wat ik heb gedaan omdat ik verliefd ben op iemand hier in de straat. We kennen elkaar goed, spreken elkaar regelmatig en ben nog aan het uitzoeken of we elkaar allebei leuk vinden.
Ik zag haar thuiskomen en ging toen ‘toevallig’ net de deur uit om ook boodschappen te doen.
Omdat ik zelf weet dat het niet toevalligs is schaam ik me en denk ik; waar ben ik mee bezig?
Wat hebben jullie voor stomme dingen gedaan toen je verliefd was die je normaal niet zou doen?
Ik zag haar thuiskomen en ging toen ‘toevallig’ net de deur uit om ook boodschappen te doen.
Omdat ik zelf weet dat het niet toevalligs is schaam ik me en denk ik; waar ben ik mee bezig?

Wat hebben jullie voor stomme dingen gedaan toen je verliefd was die je normaal niet zou doen?
palmboominnewyork wijzigde dit bericht op 23-10-2021 07:32
Reden: Verkeerd geschreven
Reden: Verkeerd geschreven
27.64% gewijzigd

zaterdag 23 oktober 2021 om 15:58
Ik schaam me ook bijna altijd als ik verliefd ben want de laatste twee keren was het niet wederzijds en een verliefde vrouw van middelbare leeftijd, die de hots heeft voor een veel jongere man.. dat is gewoon sneu en een beetje viezig.
De laatste man heeft mij te kennen gegeven niets meer van mij te willen horen. Dan weet je dus dat hij jouw attenties en pogingen tot contact vooral als vervelend heeft ervaren. Maar ergens ben ik opgelucht want als iemand glashard zegt dat ie niet ( meer) wil dan ben ik gelukkig niet zo dat ik doorga. Het is vooral het grijze gebied waar ik niet goed weet waar ik sta dat mij desperate gedrag laat vertonen. Dat je dus iets hebt met iemand en er mee sekst, maar je weet niet of zijn/haar gevoelens ook zo diep gaan. Het is dus zo dat een man jou met alle kracht en passie dat hij in zich heeft kan neuken zonder daarna ooit nog aan je te denken.
De laatste man heeft mij te kennen gegeven niets meer van mij te willen horen. Dan weet je dus dat hij jouw attenties en pogingen tot contact vooral als vervelend heeft ervaren. Maar ergens ben ik opgelucht want als iemand glashard zegt dat ie niet ( meer) wil dan ben ik gelukkig niet zo dat ik doorga. Het is vooral het grijze gebied waar ik niet goed weet waar ik sta dat mij desperate gedrag laat vertonen. Dat je dus iets hebt met iemand en er mee sekst, maar je weet niet of zijn/haar gevoelens ook zo diep gaan. Het is dus zo dat een man jou met alle kracht en passie dat hij in zich heeft kan neuken zonder daarna ooit nog aan je te denken.

zaterdag 23 oktober 2021 om 16:07
Heel triest als ik eraan terug denk…
Jaren geleden toen er kermis was bij ons in het dorp, stuurde mijn crush in een groepsapp dat hij daar was. Dus ik snel de fiets op naar die kermis toe, een foto gemaakt, en weer terug naar huis. Zodat ik eenmaal thuis op die app kon reageren met die foto “Wat toevallig, ik ben er ook!”.
Hij appte me daarna nog privé waar ik was, maar ik en mn vriendinnen waren natuurlijk nét weg. Het gesprek liep daarna gelukkig wel door! Was het niet helemaal voor niks
Jaren geleden toen er kermis was bij ons in het dorp, stuurde mijn crush in een groepsapp dat hij daar was. Dus ik snel de fiets op naar die kermis toe, een foto gemaakt, en weer terug naar huis. Zodat ik eenmaal thuis op die app kon reageren met die foto “Wat toevallig, ik ben er ook!”.
Hij appte me daarna nog privé waar ik was, maar ik en mn vriendinnen waren natuurlijk nét weg. Het gesprek liep daarna gelukkig wel door! Was het niet helemaal voor niks

zaterdag 23 oktober 2021 om 16:32
zaterdag 23 oktober 2021 om 16:37
Ja dat kunnen mannenWickedwitch schreef: ↑23-10-2021 15:58Ik schaam me ook bijna altijd als ik verliefd ben want de laatste twee keren was het niet wederzijds en een verliefde vrouw van middelbare leeftijd, die de hots heeft voor een veel jongere man.. dat is gewoon sneu en een beetje viezig.
De laatste man heeft mij te kennen gegeven niets meer van mij te willen horen. Dan weet je dus dat hij jouw attenties en pogingen tot contact vooral als vervelend heeft ervaren. Maar ergens ben ik opgelucht want als iemand glashard zegt dat ie niet ( meer) wil dan ben ik gelukkig niet zo dat ik doorga. Het is vooral het grijze gebied waar ik niet goed weet waar ik sta dat mij desperate gedrag laat vertonen. Dat je dus iets hebt met iemand en er mee sekst, maar je weet niet of zijn/haar gevoelens ook zo diep gaan. Het is dus zo dat een man jou met alle kracht en passie dat hij in zich heeft kan neuken zonder daarna ooit nog aan je te denken.![]()
zaterdag 23 oktober 2021 om 16:46
Ik heb een keer een cd van de Heideroosjes gekocht omdat mijn crush daar een T-shirt van droeg. Hij heeft nooit geweten dat ik die cd had.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zaterdag 23 oktober 2021 om 16:54
Dit herken ik wel een beetje, nu ben ik niet van middelbare leeftijd maar wel al een tijdje een crush op een jonger iemand. Ergens het gevoel dat hij mij ook wel ziet zitten maar ik ga daar alleen niks mee doen, teveel obstakels en veel te bang het toch bij het verkeerde eind te hebben.Wickedwitch schreef: ↑23-10-2021 15:58Ik schaam me ook bijna altijd als ik verliefd ben want de laatste twee keren was het niet wederzijds en een verliefde vrouw van middelbare leeftijd, die de hots heeft voor een veel jongere man..
zaterdag 23 oktober 2021 om 17:02
Ghe, thanks.
Onze eerste ontmoeting was op zijn verjaardag waar ik kwam party-crashen min of meer met voorgenoemde kennis. 3 maanden later op mijn verjaardag is hij nooit meer weg gegaan

Met sibling is het trouwens weer goed gekomen verder, al heeft dat wel een tijd geduurd.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 23 oktober 2021 om 17:10
Ja echt he, ik ben zo'n beetje per ongeluk (was niet op zoek) over hem gestruikeld.
Hoorde later dat hij me al vaker in de bus had zien zitten voor onze eerste ontmoeting maar hij durfde me niet aan te spreken.
Ik had hem euhh totaal niet gezien eerlijk gezegd. Ruim 2m lang die vent met brede schouders en lang haar, hoe krijg je het voor elkaar om daar overheen te kijken. Ik kan het blijkbaar

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 23 oktober 2021 om 17:14
Sjonge jonge, wat een gez... over die post van BeauCis zeg. Ik zou maar wat blij zijn als ik twee uur wakker zou liggen om een actie die ik gedaan had, dat ik dan even met beide benen op de grond gebracht werd om te relativeren.
Niet uit verliefdheid maar uit liefdesverdriet, Ik heb nadat mijn toenmalige vriend het uitgemaakt had, hem nog diverse keren gebeld en nog diverse keren bij hem aan de deur gestaan. Ik kon niet accepteren dat het uit was, schaam me dood als ik er aan terug denk.
Niet uit verliefdheid maar uit liefdesverdriet, Ik heb nadat mijn toenmalige vriend het uitgemaakt had, hem nog diverse keren gebeld en nog diverse keren bij hem aan de deur gestaan. Ik kon niet accepteren dat het uit was, schaam me dood als ik er aan terug denk.
zaterdag 23 oktober 2021 om 17:39
Ik bedenk me ook dat ik toen social media nog niet bestonden en je nog niet in iemands DMs kon sliden ook veel tijd heb doorgebracht met subtiel de aandacht trekken van mijn crush van dat moment. Op msn (kent u dat nog?) offline gaan en dan weer online zodat hij hopelijk zou zien dat ik online was en wat tegen me zou zeggen. Zelf een gesprek beginnen durfde ik namelijk als puber niet dus geen wonder dat het niet opschoot met mijn liefdesleven. Dan is "toevallig" boodschappen gaan doen toch een voortvarender aanpak
zaterdag 23 oktober 2021 om 17:45
Jaaa steeds opnieuw aanmelden, check!cerulli schreef: ↑23-10-2021 17:39Ik bedenk me ook dat ik toen social media nog niet bestonden en je nog niet in iemands DMs kon sliden ook veel tijd heb doorgebracht met subtiel de aandacht trekken van mijn crush van dat moment. Op msn (kent u dat nog?) offline gaan en dan weer online zodat hij hopelijk zou zien dat ik online was en wat tegen me zou zeggen. Zelf een gesprek beginnen durfde ik namelijk als puber niet dus geen wonder dat het niet opschoot met mijn liefdesleven. Dan is "toevallig" boodschappen gaan doen toch een voortvarender aanpak
zaterdag 23 oktober 2021 om 17:57
Heb ik ook last van. Ik denk wel dat hij het door heeft, want ik lach net iets te hard om zijn grappen. Hij vind dat we een goede band hebben. Daar ben ik al heel blij mee.yesss schreef: ↑23-10-2021 16:54Dit herken ik wel een beetje, nu ben ik niet van middelbare leeftijd maar wel al een tijdje een crush op een jonger iemand. Ergens het gevoel dat hij mij ook wel ziet zitten maar ik ga daar alleen niks mee doen, teveel obstakels en veel te bang het toch bij het verkeerde eind te hebben.

zaterdag 23 oktober 2021 om 17:58
Herkenbaar.Jole schreef: ↑23-10-2021 17:14Sjonge jonge, wat een gez... over die post van BeauCis zeg. Ik zou maar wat blij zijn als ik twee uur wakker zou liggen om een actie die ik gedaan had, dat ik dan even met beide benen op de grond gebracht werd om te relativeren.
In mijn geval belde ik hem dan mobiel op en ging dan vragen stellen ter verduidelijking want 'ik snapte het niet'.
Heeft me letterlijk 300 euro belkosten gekost (was toen nog heel duur), wat een sukkel was ik zeg.
Nog betalen ook om lekker vaak 6000 redenen te horen waarom je bent gedumpt

zaterdag 23 oktober 2021 om 18:13
Ik heb mijn eerste vriendje ook heel moeilijk los kunnen laten, ben nog een tijd een soort FWB geweest waarbij ik mezelf dan wijsmaakte dat we in het geheim nog steeds iets hadden. Was echt een treurige tijd. Dieptepunt was een feestje waar we allebei waren, waar een meisje was op wie hij een oogje had. Ik wilde me toen niet laten kennen door me jaloers te gedragen, dus heb juist extra aardig tegen haar gedaan, maar het was echt vreselijk (overigens zoende zij aan het eind van de avond een vriend van hem, dus het werd verder niks).
Don't waste your time on jealousy,
zaterdag 23 oktober 2021 om 20:41
[/quote]
Guilty. En ik ben al in de vijftig. How low can you go. Aan dit soort acties denk je diep beschaamd terug en probeer je je vriendinnen van te weerhouden. En dan komt de dag dat je met tranen in je ogen gaat bellen terwijl die je geghost heeft omdat je zo verdrietig bent dat het je niet meer kan schelen, je MOET hem horen en eigenlijk hoop je dat hij kwaad wordt, gaat schreeuwen, zodat je hem kan gaan haten. Maar dan hoor je z’n stem en schiet er weer zo’n verliefde schicht door je heen. En dan zegt ie dat ie niet wil spreken , dat hij alweer voorzien is en nu met haar is en hang je diep beschaamd op en huilt jezelf in slaap. De volgende dag appt hij je en vraagt ie waarom je hem wil spreken en zegt hij dat hij jou wil zien, vraagt ie om een naaktfoto en gaan jullie videobellen en belooft hij je van alles en …. Drie dagen later ben je weer geghost.
Je blockt hem nu overal maar je weet: als hij voor je zou staan of je toch zou weten te bereiken zou je meteen weer zwichten. Zo erg is het met je.
[/quote]
Guilty. En ik ben al in de vijftig. How low can you go. Aan dit soort acties denk je diep beschaamd terug en probeer je je vriendinnen van te weerhouden. En dan komt de dag dat je met tranen in je ogen gaat bellen terwijl die je geghost heeft omdat je zo verdrietig bent dat het je niet meer kan schelen, je MOET hem horen en eigenlijk hoop je dat hij kwaad wordt, gaat schreeuwen, zodat je hem kan gaan haten. Maar dan hoor je z’n stem en schiet er weer zo’n verliefde schicht door je heen. En dan zegt ie dat ie niet wil spreken , dat hij alweer voorzien is en nu met haar is en hang je diep beschaamd op en huilt jezelf in slaap. De volgende dag appt hij je en vraagt ie waarom je hem wil spreken en zegt hij dat hij jou wil zien, vraagt ie om een naaktfoto en gaan jullie videobellen en belooft hij je van alles en …. Drie dagen later ben je weer geghost.
Je blockt hem nu overal maar je weet: als hij voor je zou staan of je toch zou weten te bereiken zou je meteen weer zwichten. Zo erg is het met je.
zaterdag 23 oktober 2021 om 21:39
Als ik iemand echt heel leuk vind, kan ik mezelf echt als een debiel gedragen. Zo heb ik heel lang een oogje op een vakman gehad en ik kon gewoon nooit een normaal gesprek met hem voeren, dan probeerde ik zo neutraal mogelijk te doen waardoor ik juist niet aardig overkwam ( denk dat hij nooit in de gaten heeft gehad dat ik hem zo ontzettend leuk heb gevonden) het stomme is hij vond mij dus leuk maar door mijn verlegenheid en enorm domme gedrag van mij uit is dat nooit over gekomen op hem. Hij heeft zelfs zijn nummer één keer op mijn bonnetje geschreven en toen hij vroeg of ik het had gezien zei ik droog: " nee hoezo?" Terwijl ik er zoooo blij mee was, maar gewoon echt niet durfde. Heb ik nog steeds spijt van dat ik toen zo ontzettend verlegen ben geweest.
En toen ik 18 was en mijn vriendin en ik net ons rijbewijs hadden reden we de hele tijd door de straat van een jongen waarop ik verliefd was, tot op een dag het niet goed ging met schakelen en de auto net voor zijn deur stil kwam te staan, ik zat voor en schaamde me dat ik mij heb opgerold voor de stoel en toen werd er op het raampje geklopt was hij het....pffff praat je daar maar eens onderuit, haha!
En toen ik 18 was en mijn vriendin en ik net ons rijbewijs hadden reden we de hele tijd door de straat van een jongen waarop ik verliefd was, tot op een dag het niet goed ging met schakelen en de auto net voor zijn deur stil kwam te staan, ik zat voor en schaamde me dat ik mij heb opgerold voor de stoel en toen werd er op het raampje geklopt was hij het....pffff praat je daar maar eens onderuit, haha!
zaterdag 23 oktober 2021 om 21:52
Haha Watermeloen zo ben ik ook..
Ik ga dan juist nonchalant doen
Maar ik heb dan wel weer van die stomme blunders waardoor ik toch weer niet zo cool overkom.
Laatst had zag ik mijn crush en ik had mijn haar leuk op een knot (dacht ik) en ik liep dus heel stoer langs en wil dan altijd soort van perfect overkomen, we zeiden hoi tegen elkaar maar hij keek al een beetje zo
soort van vertederd grappig ofzo.
Keek ik naderhand in de spiegel stond er een pluk haar recht overeind
ik zat ook net in een regen/windvlaag.
Dus daar ging mijn 'perfecte' entree
Ik ga dan juist nonchalant doen

Maar ik heb dan wel weer van die stomme blunders waardoor ik toch weer niet zo cool overkom.
Laatst had zag ik mijn crush en ik had mijn haar leuk op een knot (dacht ik) en ik liep dus heel stoer langs en wil dan altijd soort van perfect overkomen, we zeiden hoi tegen elkaar maar hij keek al een beetje zo

Keek ik naderhand in de spiegel stond er een pluk haar recht overeind

Dus daar ging mijn 'perfecte' entree

zaterdag 23 oktober 2021 om 22:23
Ja dat herken ik. Van de week kwamen we elkaar tegen — ik helemaal blij en verlegen. Had ik m’n gulp open. Voelde me zo suf. Maar zij zei laatst toen we ongemakkelijk aan het praten waren en ik zei: ik ga maar eens naar binnen ( stonden voor mijn deur) “ Wel thuis”. - ze was bloedserieus en ik zag dat ze zelf dacht: wat zeg ik?yesss schreef: ↑23-10-2021 21:52Haha Watermeloen zo ben ik ook..
Ik ga dan juist nonchalant doen![]()
Laatst had zag ik mijn crush en ik had mijn haar leuk op een knot (dacht ik) en ik liep dus heel stoer langs en wil dan altijd soort van perfect overkomen, we zeiden hoi tegen elkaar maar hij keek al een beetje zosoort van vertederd grappig ofzo.
Keek ik naderhand in de spiegel stond er een pluk haar recht overeind![]()
ik zat ook net in een regen/windvlaag.
Dus daar ging mijn 'perfecte' entree![]()