Awkward dingen die je doet omdat je verliefd bent

23-10-2021 07:09 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lig al 2 uur wakker, me te schamen voor iets wat ik heb gedaan omdat ik verliefd ben op iemand hier in de straat. We kennen elkaar goed, spreken elkaar regelmatig en ben nog aan het uitzoeken of we elkaar allebei leuk vinden.

Ik zag haar thuiskomen en ging toen ‘toevallig’ net de deur uit om ook boodschappen te doen.

Omdat ik zelf weet dat het niet toevalligs is schaam ik me en denk ik; waar ben ik mee bezig? :rofl:

Wat hebben jullie voor stomme dingen gedaan toen je verliefd was die je normaal niet zou doen?
palmboominnewyork wijzigde dit bericht op 23-10-2021 07:32
Reden: Verkeerd geschreven
27.64% gewijzigd
Altea schreef:
23-10-2021 09:47
Wat een rant, omdat TO toevallig Palmboominnewyork als nick heeft. Ga je in het dagelijks leven ook zo los op alles? Dat kost toch heel veel energie?

On topic: Toen ik verliefd was op iemand uit de straat ging ik, echt hééél beschamend, van die dingen vragen zoals "hoe splits ik een ei?".
Hahahahahah ik kan niet meer - hoe splits ik een ei :rofl:
Ik was zestien en verliefd op een jongen met wie ik in de supermarkt werkte en ik had een specifieke dag uitgekozen om hem mee naar de bioscoop te vragen, een dag waarop hij wel werkte en ik niet en ik dus met een vriendin samen speciaal naar Albert Heijn zou komen (niet bepaald de dichtstbijzijnde supermarkt voor mij en dat wist hij ook, want we kenden elkaar nog van de basisschool en woonden bij elkaar in de wijk) om een paar zeer noodzakelijke boodschappen te doen: een Hitkrant en een zakje Fisherman's Friends. Toen puntje bij paaltje kwam durfde ik het niet echt te vragen, maar ik liep wel telkens terug om iets te zeggen ('Ja, ik kwam alleen even dit kopen').

Uiteindelijk heb ik hem nog wel een keer gevraagd samen te gaan schaatsen, maar dat ging niet door, ik heb hem nog een Valentijnskaart gestuurd waar mijn vriendin een boodschap op had geschreven zodat hij mijn handschrift niet herkende en uiteindelijk bleek hij al een vriendin te hebben.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
AeonOfWinter schreef:
23-10-2021 12:12
Ik had via een gezamenlijke kennis gehoord dat zijn sibling al 3 weken in coma lag. Had hem 1 keer eerder gezien en sibling kende ik al helemaal niet. Maar ik vond het kutnieuws dus belde hem even op. "Ja euh, ik hoorde het van je sibling, las ook het artikel in de krant. Rot zeg. Hoe gaat het met jou?" Kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan :facepalm:

Bleek ik de eerste te zijn in weken die vroeg hoe het met hém ging, dat is hij nooit vergeten.
15 jaar later nog steeds samen.
Dit vind ik zo lief om te lezen. Zo zie je maar :heart:
Honingdropje2 schreef:
23-10-2021 12:33
Ben je echt een puber in New York?
Haha, nee een volwassen vrouw van eind 38.
BeauCis schreef:
23-10-2021 12:30
Crush stak passerpunt in mijn knie. Hij dacht dat dat de ultieme vorm van meisjes plagen, zoentjes vragen was.
Op de middelbare school was er een heel leuke jongen, alleen: hij schopte mij altijd. Onlangs, na jaren, eens aan hem gevraagd: waarom moest jij mij zo vaak schoppen? Zijn antwoord: genegenheid. Hij schopte zijn liefste zus ook altijd.
:@@:
BeauCis schreef:
23-10-2021 12:38
Ja, sorry, schijnt vrij hard over te zijn gekomen. Dacht alleen...als je je over zoiets minimaals zo druk maakt... ben je vast heel jong, of maakte je weinig mee. Ennuhm, aangaande je crush...doe iets, who cares...weet je gelijk of er wat inzit of niet...echt zinloos twee uur wakker te liggen om zoiets! Vraag is dan wel...ben je heel jong, of maakte je weinig mee? :) en thnx voor je sportieve reactie.
Ik ben niet jong en wat betreft en heb geloof ik ook al best wat levenservaring.

Mijn schaamte voelt, voor mij in ieder geval, anders wanneer ik verliefd ben. Alsof op alles een vergrootglas ligt. En wat reeele schaamte is, is sowieso subjectief.
Het gaat er over dat ik nieuwsgierig was naar wat anderen voor dingen doen als ze verliefd zijn.

Ik wilde een vrolijk luchtig topic ✨✨✨✨✨
ldp schreef:
23-10-2021 08:56
BeauCis, ken jij het account How Can I Make This About Me?

Ik volg ze op Twitter, maar misschien hebben ze ook wel een account op andere sociale media. Ik moet daar steeds aan denken als ik een post van jou lees in een topic.
Wat een leuke account, bedankt voor de tip!!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Palmboominnewyork schreef:
23-10-2021 12:53
Ik ben niet jong en wat betreft en heb geloof ik ook al best wat levenservaring.

Mijn schaamte voelt, voor mij in ieder geval, anders wanneer ik verliefd ben. Alsof op alles een vergrootglas ligt. En wat reeele schaamte is, is sowieso subjectief.
Het gaat er over dat ik nieuwsgierig was naar wat anderen voor dingen doen als ze verliefd zijn.

Ik wilde een vrolijk luchtig topic ✨✨✨✨✨
Ahhhh, no worries. Als gezegd, de meeste mensen zijn vooral met zichzelf bezig, en jouw crush ws ook, behalve als jij ook haar crush bent...dan lag zij ook de halve nacht wakker, omdat ze jou zag :) maar serieus...vraag haar gewoon! Ergste wat gebeuren kan is dat ze niet wil.
ldp schreef:
23-10-2021 08:56
BeauCis, ken jij het account How Can I Make This About Me?

Ik volg ze op Twitter, maar misschien hebben ze ook wel een account op andere sociale media. Ik moet daar steeds aan denken als ik een post van jou lees in een topic.
:-D :-D
BeauCis schreef:
23-10-2021 08:42
Owkee, op zich leuk topic...want boel mensen doen best rare dingen wanneer ze verliefd zijn, en dat levert mooie verhalen op.

Maarrrrrrrrr....jouw voorbeeld doet me denken dat jij wel heel erg jong bent, zeer weinig hebt meegemaakt en een absurd groot schaamgevoel hebt.

(…)

De gemiddelde leeftijd hier is een stuk hoger dan puberleeftijd en de meeste mensen hier hebben heel wat meer meegemaakt om van wakker te liggen.
Van A tot Z een compleet bizarre gedachtenkronkel. Succes met alles.
Niet zo zeer genant als wel één van de dingen die me bij zijn gebleven, zo vreselijk met vlinders zitten van verliefdheid dat ik de krant op zijn kop zat te "lezen".
die ik wilde bestaat al...
attribuutje schreef:
23-10-2021 13:49
Niet zo zeer genant als wel één van de dingen die me bij zijn gebleven, zo vreselijk met vlinders zitten van verliefdheid dat ik de krant op zijn kop zat te "lezen".
Haha ik ben zo blij met jullie ervaringen. Heerlijk dit 😂
cleo schreef:
23-10-2021 13:46
Van A tot Z een compleet bizarre gedachtenkronkel. Succes met alles.
Thnx? Denk ik?
Ik ben weleens alleen naar een café gegaan als van anderen ik hoorde dat mijn crush er was. Dan deed ik net of ik al uit was en daar iemand kwam zoeken. Inclusief thuis vooraf gauw een biertje drinken om een beetje naar uitgaan te ruiken. En dan daarna moeten spelen dat ik een bericht ontving dat diegene niet meer kwam.
BeauCis schreef:
23-10-2021 12:38
Ja, sorry, schijnt vrij hard over te zijn gekomen. Dacht alleen...als je je over zoiets minimaals zo druk maakt... ben je vast heel jong, of maakte je weinig mee. Ennuhm, aangaande je crush...doe iets, who cares...weet je gelijk of er wat inzit of niet...echt zinloos twee uur wakker te liggen om zoiets! Vraag is dan wel...ben je heel jong, of maakte je weinig mee? :) en thnx voor je sportieve reactie.
Wát een flauwekul. Ik ken mensen die én heel veel hebben mee moeten maken en tegelijkertijd zich ook om onschuldige dingen druk konden maken. Heerlijk toch.
GroenTuintje schreef:
23-10-2021 10:25
Even off topic, maar ik lig in een deuk om dat Twitter-account :rofl:

https://mobile.twitter.com/howcanimakethi1
Briljant!
Het is me trouwens zelf ook wel meerdere keren overkomen. Ik woon in het centrum van de stad en ik had bijvoorbeeld een collega die ik steeds maar al winkelend bij mij in de buurt tegenkwam. Hij belde ook eens aan met een tas vol boodschappen. Ja, heel gênant, maar hij moest heel nodig plassen, kon hij even bij mij misschien. En toen was hij er, en stelde hij voor om dan samen een wijntje te drinken. Hij had er een in z’n boodschappentas. En gut, nu wordt het later, zal hij voor me koken dan? Hij had ingrediënten in z’n tas.

Ik was nog wat naïef en dacht dat alles gewoon spontaan was. Totdat hij een zoutvaatje uit zijn tas haalde, hahaha! Pas toen had ik het door. Maar dat werd nog een hele leuke avond, en hebben nog een hele tijd wat gehad. Leuke vent. Ga meteen even kijken wat híj nu doet. :mrgreen:
cleo schreef:
23-10-2021 14:04
Wát een flauwekul. Ik ken mensen die én heel veel hebben mee moeten maken en tegelijkertijd zich ook om onschuldige dingen druk konden maken. Heerlijk toch.
Och iedereen is anders. En je hebt gelijk hoor...waar mijn leven hel was en het met hulp lukte het leefbaar te krijgen, maakte ik me ook nog druk om of die blauwe jurk me leuk stond...maar dit verbaasde me dan wel. Maar again, iedereen is anders.
BeauCis schreef:
23-10-2021 14:10
Och iedereen is anders. En je hebt gelijk hoor...waar mijn leven hel was en het met hulp lukte het leefbaar te krijgen, maakte ik me ook nog druk om of die blauwe jurk me leuk stond...maar dit verbaasde me dan wel. Maar again, iedereen is anders.
Je kunt je verbazen over iets. Maar misschien kun je iets minder veroordelen en aannemen. Want inderdaad, iedereen is anders.
Helaas slaat verliefdheid bij mij om in obsessie lijkt het. En ik kan me nooit mysterieus enkoeltjes gedragen. Ik heb sterretjes in m’n ogen en vind alles geweldig aan zo’n persoon. En dat jaagt ze weg want mannen houden van een uitdaging. Mannen waar ik niet verliefd op ben zetten bij mij juist de achtervolging in terwijl ik dan naar mijn idee totaal niet aardig doe en zelfs bot ben.
Wickedwitch schreef:
23-10-2021 14:24
Helaas slaat verliefdheid bij mij om in obsessie lijkt het. En ik kan me nooit mysterieus enkoeltjes gedragen. Ik heb sterretjes in m’n ogen en vind alles geweldig aan zo’n persoon. En dat jaagt ze weg want mannen houden van een uitdaging. Mannen waar ik niet verliefd op ben zetten bij mij juist de achtervolging in terwijl ik dan naar mijn idee totaal niet aardig doe en zelfs bot ben.
Hahaha same here
Oh ja, ik ben ooit een halve marathon gaan lopen om met mijn crush mee te doen.
cleo schreef:
23-10-2021 14:18
Je kunt je verbazen over iets. Maar misschien kun je iets minder veroordelen en aannemen. Want inderdaad, iedereen is anders.
Yup. Nu is vivaforum een en al oordeel en gedoe, en ben ik zelf net zo erg.
cleo schreef:
23-10-2021 14:30
Oh ja, ik ben ooit een halve marathon gaan lopen om met mijn crush mee te doen.
Haha jij krijgt echt de eerste prijs in dit topic. Wow. Was het de moeite waard?
ldp schreef:
23-10-2021 15:34
Haha jij krijgt echt de eerste prijs in dit topic. Wow. Was het de moeite waard?
Eigenlijk wel, ik loop nu nog steeds!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven