Relaties
alle pijlers
De bij-vrouw/-man
donderdag 18 juli 2024 om 21:19
Nav een ander topic, waarin gesteld werd dat het waarschijnlijk vaker voorkomt dan gedacht, ben ik eigenlijk wel eens heel benieuwd:
Ken jij één of meerdere koppels die samen blijven ondanks dat er geen intimiteit meer is in de relatie? Waarvan één of beide partners een side-chick/-man heeft?
Hoe werkt dat dan? Weet de partner dat? Waarom gaan ze niet gewoon uitelkaar? Ben jij zelf wel eens side-chick/-man geweest en hoe heb je dat ervaren?
Ken jij één of meerdere koppels die samen blijven ondanks dat er geen intimiteit meer is in de relatie? Waarvan één of beide partners een side-chick/-man heeft?
Hoe werkt dat dan? Weet de partner dat? Waarom gaan ze niet gewoon uitelkaar? Ben jij zelf wel eens side-chick/-man geweest en hoe heb je dat ervaren?
zaterdag 27 juli 2024 om 10:30
Dat ligt dan toch echt aan hoe jij een tekst interpreteert, daar kan ik niks aan doen.Hexopbezemsteel schreef: ↑27-07-2024 10:05Mwa, jouw openingspost klonk meer als een oordeel dan als interesse.
zaterdag 27 juli 2024 om 10:55
zaterdag 27 juli 2024 om 10:59
Precies dit! Vooral het woord " gewoon".Marianneke schreef: ↑27-07-2024 10:55‘Waarom gaan ze niet gewoon uitelkaar’ lees ik ook als een oordeel. Jij vindt dat je dan uit elkaar zou moeten gaan dus.
.
zaterdag 27 juli 2024 om 22:47
zaterdag 27 juli 2024 om 22:50
Nee, ik stel een vraag. Dat ik 'dus' vindt dat ze maar uit elkaar moeten gaan: zeker niet en dat schrijf ik ook niet. Dat is een conclusie die wordt getrokken, een aanname die wordt gemaakt. Over oordelen gesprokenMarianneke schreef: ↑27-07-2024 10:55‘Waarom gaan ze niet gewoon uitelkaar’ lees ik ook als een oordeel. Jij vindt dat je dan uit elkaar zou moeten gaan dus.
zondag 28 juli 2024 om 11:43
Flauw. Je heb een topic vol met oordelen "waarom ga je dan niet gewoon uit elkaar", "begrijp ik niet", "triest", pak het loepje erbij en dan zie je wat ik bedoel.
Waarom doe je nu ineens alsof je "gewoon" een open vraag stelt?
Niemand hoeft jou te overtuigen van wat hij of zij wel of niet doet. Je hoeft het ook niet te begrijpen als je dat niet wil.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
zondag 28 juli 2024 om 11:49
Ik heb deze manier van reageren al vaker van jou gezien, hier op het forum.Hexopbezemsteel schreef: ↑28-07-2024 11:43Flauw. Je heb een topic vol met oordelen "waarom ga je dan niet gewoon uit elkaar", "begrijp ik niet", "triest", pak het loepje erbij en dan zie je wat ik bedoel.
Waarom doe je nu ineens alsof je "gewoon" een open vraag stelt?
Niemand hoeft jou te overtuigen van wat hij of zij wel of niet doet. Je hoeft het ook niet te begrijpen als je dat niet wil.
Ik laat het hier verder bij
zondag 28 juli 2024 om 13:20
zondag 28 juli 2024 om 15:16
Hahaha precies. Ook ik lees tal van oordelen in TO posts. Geen probleem, maar geef het dan ook gewoon toe.
Zeker bij dit onderwerp hebben de meesten wel een oordeel trouwens……
Live Life to the fullest
zondag 28 juli 2024 om 18:22
Meningen hebben we allemaal. Zoals good old Dirty Harry ooit zei: "opinions are like assholes. Everybody has one".GeweldigWeer schreef: ↑28-07-2024 15:16Hahaha precies. Ook ik lees tal van oordelen in TO posts. Geen probleem, maar geef het dan ook gewoon toe.
Zeker bij dit onderwerp hebben de meesten wel een oordeel trouwens……
Waarop iemand die een stoma heeft ooit heel gevat antwoordde: "nee hoor, zelfs dat is niet waar".
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in